K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lisään vielä, että mä myös puolustan häntä rakkikoiran tavoin kun näen ihmisten puhuvan pskaa hänestä, jonka voi jokainen normaalilla älyllä ja empatiakyvyllä varustettu ihminen ymmärtää loukkaavan häntä.
Kuten täysin vaikka pohjaa olevat suhdeväittämät.
Et muuten puolusta. En ole nähnyt sun kertaakaan liittyvän puolustamaan silloin kun B:tä on tosissaan dissattu ja haukuttu täällä. Olet sanonut itse että sua ei omien fanituskohteiden haukkuminen haittaa ja pitäisi vain muidenkin osata ohittaa sanalla tavalla kaikki sinun valituksesi. Puolustatko B:n ystäviä vai haukutko heitä itse? Sulla on aika siloteltu kuva itsestäsi fanina. Mä en yleensä ole puuttunut sun juttuihin mitenkään, jokainen on omanlaisensa, minkäpä sille tekee. Mutta tuota perusteetonta omakehua ei vaan jaksa kaiken päälle enää lukea. Rauhoitu vähän.
 
vierailija
Kauankohan nace on ollut parisuhteessa? Muistan että se jossain haastattelussa puhui jotain siitä että tyttöystäviä ei ollut ja sillon se vielä koki epävarmuutta kroppansa suhteen. Mutta onkohan suhde alkanut kuotenkin ennen kuin liittyi joksuihin?
 
vierailija
Et muuten puolusta. En ole nähnyt sun kertaakaan liittyvän puolustamaan silloin kun B:tä on tosissaan dissattu ja haukuttu täällä. Olet sanonut itse että sua ei omien fanituskohteiden haukkuminen haittaa ja pitäisi vain muidenkin osata ohittaa sanalla tavalla kaikki sinun valituksesi. Puolustatko B:n ystäviä vai haukutko heitä itse? Sulla on aika siloteltu kuva itsestäsi fanina. Mä en yleensä ole puuttunut sun juttuihin mitenkään, jokainen on omanlaisensa, minkäpä sille tekee. Mutta tuota perusteetonta omakehua ei vaan jaksa kaiken päälle enää lukea. Rauhoitu vähän.
Mä puolustan Bojania, K ei ole nähdäkseni Bojan.
 

Yhteistyössä