K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö Jan jo kertaalleen tuonut ilmi, et Nacen kanssa heillä ei ole sellaista suhdetta, mistä fanit fantasioi. Yhdessä haastattelussa mainitsi. Varmaan mennyt liian pitkälle se homma, koska aika kiihkeää touhua niillä oli välillä. Ihmiset innostuu tämmöisestä liikaa.
Ei sanonut. Sanoi, että intiimiä läheisyyttä voi olla ilman romanttisia tunteita. Miksi he jakais shippijuttuja vieläkin, jos se heitä häiritsisi?
 
vierailija
Toivottavasti ei Joksujen kohdalla tapahdu sellaista shipin kanssa, että se menee liian pitkälle, mikä aiheuttaisi saman kuin Harrylla ja Louisilla, joiden ystävyys kärsi ton shipin takia
Tämän yhden raivoamisesta päätellen on jo myöhäistä. Kunhan riehuisi vaan täällä, eikä menisi häiritsemään Jeren ja Bojanin elämää edes instan kautta.
 
vierailija
Mä olen itse asiassa jo viime keväänä tullut siihen tulokseen, että Jania toi Jance-shippaus vähän vaivaa. Hän ei tosiaan ole jakanut kuin vain muutaman fanartin, hän viime keväänä toppuutteli Nacea, ettei nyt olla näin lähekkäin ettei taas fanit väitä, että meillä on jotain meneillään ja hän on se, joka on korostanut, että heillä on ei-romanttinen ystävyyssuhde. Todennäköisesti hän pelkää loukkaavansa Nacen kumppania ja siksi jarruttelee, kun taas Nace on selvästi enemmän ok tämän shippauksen kanssa.

Luulen, että Jan voisi olla innokkaampikin siirtämään sitä shippikohdetta Bojaniin, mutta nyt sitten tämä Sadie-homma osoitti, mitä se voi pahimmillaan olla. En pysty siis shippaamaan Jania kenenkään kanssa, kun häntä selvästi vaivaa se. Ei siis itse toiminta, hän selvästi pystyy halailemaan, silittelemään ja suukottelemaan bändikavereitaan ilman murhetta, mutta selvästi hän on kiusaantunut, kun asiasta tulee liian suuri haloo.
 

Yhteistyössä