K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinhän siinä tulee käymään. Mitenkään eivät voi onnistua salaamaan loputtomiin asiaa.
Mä en usko että olisi laittanut tuota stooria jos heillä oikeasti olisi suhde joka voi vielä paljastua. Ehkä heillä on ollut jotain pientä mutta se kariutui tai sitten ei ollut missään vaiheessa mitään. Koska B:llä nyt meni niin tunteisiin niin veikkaan että jotain on ollut tai B on ollut ainakin ihastunut.
 
vierailija
Välitättekö te yhtään B:stä te jotka jatkatte yhä vaan juoruilemista hänestä ja S:stä? Te tiedätte varsin hyvin, että B ottaa nää juoruilut aika raskaasti toisinaan ja nytkin näytti menevän tunteisiin, joten pikkuhiljaa voisi lopettaa, vaikka tämä onkin komposti
 
vierailija
Mä en usko että olisi laittanut tuota stooria jos heillä oikeasti olisi suhde joka voi vielä paljastua. Ehkä heillä on ollut jotain pientä mutta se kariutui tai sitten ei ollut missään vaiheessa mitään. Koska B:llä nyt meni niin tunteisiin niin veikkaan että jotain on ollut tai B on ollut ainakin ihastunut.
Mä oon taipuvainen ajattelemaan, että heillä on ollut, ehkä on yhä, jotain mikä ei ihan ole seurustelusuhde mutta ei pelkkä ystävyyskään. Ehkä joku kokeiluvaihe, jossa testaillaan, onko suhteeksi asti vai ei. Ja siinä vaiheessa ei oikein voi täysin kieltää eikä myöntää suhdehuhuja. Tai huomattu jo, että ystävinä jatketaan ja vaikka niin sanoo, niin voi ilmeistä näkyä vähän, ettei se ole koko totuus.
 
vierailija
Ei tietenkään kertoisi ikinä totuutta radiohaastattelussa. Suhde on (olisi) melko tuore joka tapauksessa ja kyseessä kuitenkin tunnettu ihminen. Mi hullunmylly alkais jos oikeasti nämä myöntäis seurustelun. Ja tietenkin Bojankin vielä ainakin haluaa esiintyä fanien takia sinkkuna. Hänelle eduksi tämä. Mut pistää toki miettimään et onkohan houkuttelevaa kertoa iso salaisuus ja et tyttöystävä onkin joku Sadie Sink!
Huhumyllyhän on jo alkanut, siksi siltä tuollaista kysytään. Jos huhut olisivat totta, hänet olisi nähty Ljubljanassa pussailemassa sadieta. Sen kieltäminen radiossa ei auttaisi mitään, kun ihmiset olisivat jo nähneet ja jollain todennäköisesti olisi heistä kuviakin. Päinvastoin, tuollaisen kieltävän kommentin jälkeen ne kuvat vasta leviäisivätkin! Hän siis varmasti ihan itse tietää että huhuissa ei ole mitään perää ja voi siksi ne kumota pelkäämättä että jostain ilmestyy mitään paljastavaa.
 
vierailija
Mä en usko että olisi laittanut tuota stooria jos heillä oikeasti olisi suhde joka voi vielä paljastua. Ehkä heillä on ollut jotain pientä mutta se kariutui tai sitten ei ollut missään vaiheessa mitään. Koska B:llä nyt meni niin tunteisiin niin veikkaan että jotain on ollut tai B on ollut ainakin ihastunut.
Tunteisiin menisi kyllä itsellänikin jos lehdissä kirjoitettaisiin että oon lääppinyt intohimoisesti jotain suht tuoretta kaveria keskellä kaupunkia.
 
vierailija
Huhumyllyhän on jo alkanut, siksi siltä tuollaista kysytään. Jos huhut olisivat totta, hänet olisi nähty Ljubljanassa pussailemassa sadieta. Sen kieltäminen radiossa ei auttaisi mitään, kun ihmiset olisivat jo nähneet ja jollain todennäköisesti olisi heistä kuviakin. Päinvastoin, tuollaisen kieltävän kommentin jälkeen ne kuvat vasta leviäisivätkin! Hän siis varmasti ihan itse tietää että huhuissa ei ole mitään perää ja voi siksi ne kumota pelkäämättä että jostain ilmestyy mitään paljastavaa.
Juuri näin yritin itsekin aiemmin selittää. Jokin tuossa juorussa häntä tuntuu kuitenkn kaivelevan kun hän menee niin vaikeaksi haastattelussa. Alkaa räpyttää silmiään nopeasti mikä on yleensä sen merkki että on ahdistunut tai valehtee, tässä tapauksessa siis varmasti ahdistunut. Ja eihän häneltä edes kysytty mistään suhteesta vaan että milloin ST vitoskausi on tulossa ja miten he ovat Sadien kanssa tavanneet.
 
vierailija
Jos biisillä ei olisi merkitystä, miksi ei olisi ottanut vaan kuvaa tuosta levyn kannesta. Luulen että tuo biisi on se merkityksellinen. Lisäksi ympärillä pyörii juoruja.
Mä oisin taipuvainen ajattelemaan että tuo stoori biiseineen on kohdistettu lähinnä faneille. If you don't love me now, you will never love me again, I can still hear you saying you would never break the chain.
 
vierailija
Juuri näin yritin itsekin aiemmin selittää. Jokin tuossa juorussa häntä tuntuu kuitenkn kaivelevan kun hän menee niin vaikeaksi haastattelussa. Alkaa räpyttää silmiään nopeasti mikä on yleensä sen merkki että on ahdistunut tai valehtee, tässä tapauksessa siis varmasti ahdistunut. Ja eihän häneltä edes kysytty mistään suhteesta vaan että milloin ST vitoskausi on tulossa ja miten he ovat Sadien kanssa tavanneet.
No nuo kysymykset oli kyllä rimanalitus. Käsittääkseni toi ei ole mikään juoruohjelma vaan joksut on siellä ennenkin olleet puhumassa musiikista. Ihan käsittämätön veto kysyä jostain stranger thingsistä.
 
vierailija
Suhdehan niillä on, melko selvää. Jos ei ole, siis jos käy ilmi varmuudella et todellakin ovat vain ja ainoastaan ystäviä, alan itse uskoa enemmän myös siihen, et Bojanilla on oikeita tunteita yhtä vantaalaista kohtaan. Syytä tähän uskomukseeni en ala selittämään, se on vaan sellane tunne. Lisäksi sitä tukee se et Bojanilla ollut julkisuudessa vain yksi (?) tyttöystävä (sekin entinen), et hyvin vois olla jotain muuta ku hetero. Ja kyllä, hän suojelee yksityiselämäänsä, mutta silti pidän erikoisena, et olis onnistunut siinä noin hyvin (ja nyt sit yhtäkkiä tämä maailman tähti Sadie...).
Muistanko oikein, että Sadieta on yhdistetty myös naisoletettuihin. Jonkun poitsun käsikynkässähän hänet on joskus kuvattu, mutta oliko kaveri sekin. Ehkä se kertoisi myös hänen ja Damonin syvästä ystävyydestä.
 
vierailija
Bojan on sanonut, että ovat Kn kanssa VAIN ystäviä, mutta Sadien kanssa ovat ystäviä. Ei tietenkään kerro radiohaastattelussa, vaikka seurustelisivatkin.
Sillä sanavalinnalla ei oikeesti ole nyt mitään väliä. Ovat Sadien kanssa ystäviä ja siihen nyt olis syytä uskoa eikä vaan pakottaa koko ajan, koska se selkeesti ei ole B:n mielestä mukavaa
 
vierailija
Huhumyllyhän on jo alkanut, siksi siltä tuollaista kysytään. Jos huhut olisivat totta, hänet olisi nähty Ljubljanassa pussailemassa sadieta. Sen kieltäminen radiossa ei auttaisi mitään, kun ihmiset olisivat jo nähneet ja jollain todennäköisesti olisi heistä kuviakin. Päinvastoin, tuollaisen kieltävän kommentin jälkeen ne kuvat vasta leviäisivätkin! Hän siis varmasti ihan itse tietää että huhuissa ei ole mitään perää ja voi siksi ne kumota pelkäämättä että jostain ilmestyy mitään paljastavaa.
Oon täysin samaa mieltä. Menisitkö itse muuten julkkiksena Kaivopuistoon pussailemaan, jos haluaisit pitää suhteen salassa? Ja sitten ihmettelisit, kuinka kaikki juoruilee, miksi toimittajat kyselee ja seiskassa kirjoitellaan? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Jos suhde olisi totta, ei olis mitään motiivia kuitata sitä silloin juoruna. Kuka tahansa silminnäkijä voisi silloin sanoa sun valehtelevan.
 
vierailija
Mä oisin taipuvainen ajattelemaan että tuo stoori biiseineen on kohdistettu lähinnä faneille. If you don't love me now, you will never love me again, I can still hear you saying you would never break the chain.
Totta, tämä on mustakin ihan järkeenkäypä teoria.

Tuossa puhutaan myös varjoissa juoksemisesta, kuin olisi kyllästynyt piilottelemaan. Mutta myös valo (julkisuus?) häiritsee. Toisaalta ymmärrän täysin ettei halua olla julkisuudessa eikä puhua suhteistaan, eikä tarvitsekaan, eihän ne meille muille oikeasti kuulu. Toisaalta tuntuu että olisiko melkein helpompaa kertoa suoraan niin kuin asiat on. Jos ovat esim. S:n kanssa ystäviä, niin vaikka joku rento ystäväpäivitys yhdessä ja samalla korjaisivat huhut. Luulen että heidät jätettäisiin silloin paremmin rauhaan. Ihan siis B:n kannalta mietin tätä. Toisaalta jos on ollut joku suhde tai rakkaus joka on hänelle itselleen vaikea, voisi olla hankalampi avata asiaa rennosti.En puhu nyt juuri S:stä vaan yleisesti.
 
vierailija
Totta, tämä on mustakin ihan järkeenkäypä teoria.

Tuossa puhutaan myös varjoissa juoksemisesta, kuin olisi kyllästynyt piilottelemaan. Mutta myös valo (julkisuus?) häiritsee. Toisaalta ymmärrän täysin ettei halua olla julkisuudessa eikä puhua suhteistaan, eikä tarvitsekaan, eihän ne meille muille oikeasti kuulu. Toisaalta tuntuu että olisiko melkein helpompaa kertoa suoraan niin kuin asiat on. Jos ovat esim. S:n kanssa ystäviä, niin vaikka joku rento ystäväpäivitys yhdessä ja samalla korjaisivat huhut. Luulen että heidät jätettäisiin silloin paremmin rauhaan. Ihan siis B:n kannalta mietin tätä. Toisaalta jos on ollut joku suhde tai rakkaus joka on hänelle itselleen vaikea, voisi olla hankalampi avata asiaa rennosti.En puhu nyt juuri S:stä vaan yleisesti.
B:hän sanoi, että ovat vaan ystäviä? Miksi se ei nyt riitä, miksi siihen tarvitaan vielä joku päivitys molemmilta? Kyllä se B:n sanakin on riitettävä
 

Yhteistyössä