K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Odotan JO Subsin käännöstä ennen kuin muodostan oman mielipiteeni. Olisi kiva tietää, millaisen vastauksen hän muotoili. Tosin en kyllä usko, että B kertoo suhdekuvioistaan medialle seurustelipa tai ei.
Samoin, odotan subsien käännöstä. Minäkään en usko että kertoisi, olisivat hyvin voineet tuossa tilanteessa sopia että sanovat olevansa ystäviä. Toisaalta jos hän juuri noin sanoo, kuin twitterissä käännettiin, niin sillä mennään, siinä mielessä että en ala spekuilemaan muutakaan. Kyllä se sitten joskus selviää jos hänellä tulevaisuudessa joku kumppani on.
 
vierailija
Samoin, odotan subsien käännöstä. Minäkään en usko että kertoisi, olisivat hyvin voineet tuossa tilanteessa sopia että sanovat olevansa ystäviä. Toisaalta jos hän juuri noin sanoo, kuin twitterissä käännettiin, niin sillä mennään, siinä mielessä että en ala spekuilemaan muutakaan. Kyllä se sitten joskus selviää jos hänellä tulevaisuudessa joku kumppani on.
Selkeesti on nyt kaikki juorut ja haastattelut mennyt Bojanilla tunteisiin, kun katsoo hänen stooriaan. Biisi on selkeesti kannanotto juoruille
 
vierailija
Onko jossain vielä jonkun sloveenin omalla tilillä kirjoittamaa käännöstä netissä tuosta? Olen nähnyt vain jonkun joka on kuullut slovenialaiselta kaveriltaan ja jonkun norjalaisen käännöksen.
 
vierailija
Nyt ei ole ollut kuin kahdesta Bojkeen liittyvästä asiasta juoruja. S ja patti. Ei näytä olevan ihan ok B:n mielestä tollaiset juorut. Ehkä edes muutama voisi lopettaa niiden levittämisen nyt.
 
vierailija
Suhdehan niillä on, melko selvää. Jos ei ole, siis jos käy ilmi varmuudella et todellakin ovat vain ja ainoastaan ystäviä, alan itse uskoa enemmän myös siihen, et Bojanilla on oikeita tunteita yhtä vantaalaista kohtaan. Syytä tähän uskomukseeni en ala selittämään, se on vaan sellane tunne. Lisäksi sitä tukee se et Bojanilla ollut julkisuudessa vain yksi (?) tyttöystävä (sekin entinen), et hyvin vois olla jotain muuta ku hetero. Ja kyllä, hän suojelee yksityiselämäänsä, mutta silti pidän erikoisena, et olis onnistunut siinä noin hyvin (ja nyt sit yhtäkkiä tämä maailman tähti Sadie...).
 
vierailija
Suhdehan niillä on, melko selvää. Jos ei ole, siis jos käy ilmi varmuudella et todellakin ovat vain ja ainoastaan ystäviä, alan itse uskoa enemmän myös siihen, et Bojanilla on oikeita tunteita yhtä vantaalaista kohtaan. Syytä tähän uskomukseeni en ala selittämään, se on vaan sellane tunne. Lisäksi sitä tukee se et Bojanilla ollut julkisuudessa vain yksi (?) tyttöystävä (sekin entinen), et hyvin vois olla jotain muuta ku hetero. Ja kyllä, hän suojelee yksityiselämäänsä, mutta silti pidän erikoisena, et olis onnistunut siinä noin hyvin (ja nyt sit yhtäkkiä tämä maailman tähti Sadie...).
Ei ole mitään suhdetta usko jo. Bojan on nyt asiaan ottanut kantaan ja siihen voisi uskoa ja jättää hänestä juoruilut sikseen, kun selkeesti hänellä asia on mennyt tunteisiin.
 
vierailija
Suhdehan niillä on, melko selvää. Jos ei ole, siis jos käy ilmi varmuudella et todellakin ovat vain ja ainoastaan ystäviä, alan itse uskoa enemmän myös siihen, et Bojanilla on oikeita tunteita yhtä vantaalaista kohtaan. Syytä tähän uskomukseeni en ala selittämään, se on vaan sellane tunne. Lisäksi sitä tukee se et Bojanilla ollut julkisuudessa vain yksi (?) tyttöystävä (sekin entinen), et hyvin vois olla jotain muuta ku hetero. Ja kyllä, hän suojelee yksityiselämäänsä, mutta silti pidän erikoisena, et olis onnistunut siinä noin hyvin (ja nyt sit yhtäkkiä tämä maailman tähti Sadie...).
Voitko lopettaa, kun B tämän juuri kumonnut ja mitään todisteita tälläisestä ei ole?
 
vierailija
Ei tietenkään kertoisi ikinä totuutta radiohaastattelussa. Suhde on (olisi) melko tuore joka tapauksessa ja kyseessä kuitenkin tunnettu ihminen. Mi hullunmylly alkais jos oikeasti nämä myöntäis seurustelun. Ja tietenkin Bojankin vielä ainakin haluaa esiintyä fanien takia sinkkuna. Hänelle eduksi tämä. Mut pistää toki miettimään et onkohan houkuttelevaa kertoa iso salaisuus ja et tyttöystävä onkin joku Sadie Sink!
 
vierailija
Katotaan vaan niin Bojan ja Sadie jää vielä jonkun paparazzin tai fanin yhteiskuviin läjitulevaisuudessa ja sitten saa taas olla selittelemässä. Sanoisi ennemmin ei kommentoi kuin valehtelisi asiasta.
 
vierailija
Ei tietenkään kertoisi ikinä totuutta radiohaastattelussa. Suhde on (olisi) melko tuore joka tapauksessa ja kyseessä kuitenkin tunnettu ihminen. Mi hullunmylly alkais jos oikeasti nämä myöntäis seurustelun. Ja tietenkin Bojankin vielä ainakin haluaa esiintyä fanien takia sinkkuna. Hänelle eduksi tämä. Mut pistää toki miettimään et onkohan houkuttelevaa kertoa iso salaisuus ja et tyttöystävä onkin joku Sadie Sink!
No mietipä itse kuinka todennäköistä tämä olisi, itse oon koko ajan ajatellut, että he vain ystäviä.
 

Yhteistyössä