K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"my slovenian friend says that he said that they are friends, not that they met thought friends but like it doesn't change the main point"

Eli ei sanonut, että ovat tavanneet ystävien kautta, minkä voisi tulkita romanttisesti, vaan että ovat ystäviä. Eli tuon perusteella ei viittaa suhteeseen.
 
vierailija
Miksi sitten sinä ja ne pari muuta ette usko Bn sanomisiin silloin kun B on kertonut, että hän ja Jere ovat ystäviä?
Ette nyt niputa kaikkia kommentoijia taas yhteen. Mä olen suhtautunut vähän skeptisesti koko ajan tähän B ja S juttuun enkä ole osannut päättää, ovatko he yhdessä vai eivät. Jos B on sanonut, että he ovat ystäviä, niin sillä selvä. Samoin hän on sanonut Jerestä.
 
vierailija
Ette nyt niputa kaikkia kommentoijia taas yhteen. Mä olen suhtautunut vähän skeptisesti koko ajan tähän B ja S juttuun enkä ole osannut päättää, ovatko he yhdessä vai eivät. Jos B on sanonut, että he ovat ystäviä, niin sillä selvä. Samoin hän on sanonut Jerestä.
Sama juttu mulla. B ja S ovat ystäviä samoin B ja Jere. Uskon B:n sanomiin
 
vierailija
Ähh. Ei näy, mut on näköjään blokattu. En tiedä miksi, ehkä vaikutin botilta. :/ Harmittaa lähinnä siksi, että olin just käynyt tuon tilin edittejä ja kuvia läpi ja tallentanut kirjanmerkkeihini, ja nyt niitä ei enää näy.
Tällä tilillä on se B uuh this fitness video mitä itsekkin joksu katson vaikken bojanisti olekkaan. Itse en seuraa, tykkäile enkä kommentoi ketään ja se on vaikuttanut hyvältä tavalta niin eipä ole blokkailtukaan.

En ymmärrä ollenkaan näitä blokkailuja kun tili on kuitenkin julkinen ja ilman kirjautumistakin näkyy. Vähän sama kuin puutarhalla joku kertoi että Miken puoliso olis blokannut instassa vaikka hän ei ole edes kommentoinut tiliä. Ei ole kauan kun S oli stooreissa ihmettelyä miten hänen julkaisunsa tavoittaa enemmän muita kuin seuraajia ja ne katselulukematkin oli sellaisia että millään blokkauksilla tuskin on mitään merkitystä. Outoa toimintaa.
 
vierailija
Tällä tilillä on se B uuh this fitness video mitä itsekkin joksu katson vaikken bojanisti olekkaan. Itse en seuraa, tykkäile enkä kommentoi ketään ja se on vaikuttanut hyvältä tavalta niin eipä ole blokkailtukaan.

En ymmärrä ollenkaan näitä blokkailuja kun tili on kuitenkin julkinen ja ilman kirjautumistakin näkyy. Vähän sama kuin puutarhalla joku kertoi että Miken puoliso olis blokannut instassa vaikka hän ei ole edes kommentoinut tiliä. Ei ole kauan kun S oli stooreissa ihmettelyä miten hänen julkaisunsa tavoittaa enemmän muita kuin seuraajia ja ne katselulukematkin oli sellaisia että millään blokkauksilla tuskin on mitään merkitystä. Outoa toimintaa.
Mun täytyy kai tehdä uusi tili ja käydä läpi uudestaan kaikki ton tilin tekemät editit. Just tuota editiä ajattelin suurimpana menetyksenä, kun se oli kirjanmerkeistä kadonnut. Ehkä tällä kerralla opin läksyni ja tallennan vain linkit itselleni, enkä käytä tykkäyksiä tai kirjanmerkkejä tuolla lainkaan. Vähän hassua tosiaan että on julkinen tili, mutta silti laitetaan estoon yksi satunnainen tykkäilijä.
 
vierailija
Jodelin mukaan B ilmeisesti myös S kontekstissa sanonut, että on saanut lukee typeriä juttuja itsestään paljon.
Kuulostaa vähän siis siltä, että viittaa tämän romanssihuhun kuuluvan näihin typeriin juttuihin. Ehkä B myös viittaa siihen asiattomaan sadiexbojan-tiliin ja sen typeriin juttuihin Ranskan lomasta ja salakuvista S:n kanssa...
 
vierailija
Miksi sitten sinä ja ne pari muuta ette usko Bn sanomisiin silloin kun B on kertonut, että hän ja Jere ovat ystäviä?
Mä uskon myös, että B ja K ovat pelkkiä ystäviä. Kyllä mä silloin 2023 kesällä ihastelin heidän kemioita, kunnes tajusin, että B:llä on ihan samanlaista kemiaa myös mm. Martinin ja aika monen muunkin kanssa. B ja D oli myös ihanaa seurattavaa. S ja B ovat mulle lähinnä hupia, kieli poskessa olen niitäkin juttuja seurannut. En siis oleta, että B olisi kiinnostunut heistä kenestäkään.
 
vierailija
Kuulostaa vähän siis siltä, että viittaa tämän romanssihuhun kuuluvan näihin typeriin juttuihin. Ehkä B myös viittaa siihen asiattomaan sadiexbojan-tiliin ja sen typeriin juttuihin Ranskan lomasta ja salakuvista S:n kanssa...
Näistä taas huomaa, että kyllä se B:kin lukee hänestä kirjoitettuja juttuja. Varmaan myös muut Joksut lukee kanssa
 
vierailija
Näistä taas huomaa, että kyllä se B:kin lukee hänestä kirjoitettuja juttuja. Varmaan myös muut Joksut lukee kanssa
Totta kai he lukevat. En muista missä haastiksessa se kävi ilmi, mutta Krishän oikein rakasti lukea vihakommentteja, ja B sanoi yrittävänsä pysyä poissa kommenttikentistä mutta lukee niitä silti. Kyllä heillä kaikilla on jokin käsitys siitä, mitä netissä puhutaan. Pakko on olla tuossa ammatissa, kun julkisuuden kanssa pelaa.
 

Yhteistyössä