K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä muuten veikkaatte, kuka tai mikä on Bojanin Katrina? B ja Krishän sanoi että jokaisella on elämässään sellainen eikä se välttämättä ole henkilö.
En tiedä, joku asia mikä kiehtoo ja mihin palaa aina uudestaan kuitenkin? 🤔 Joku ehdotti joskus jollain näistä palstoista somea, voisi olla sekin. Tai voisi olla myös ihminen, tuohonkin sopisi esim. kiinnostus tai suhde saman sukupuolen edustajaan myös. Ne sanat voisi käsitellä myös sitä omaa tunnetta jotain asiaa kohtaan, ei välttämättä ihmistä. Mutta mulla ei kyllä ole selkeää arvausta mikä tuo asia voisi B:lle olla.
 
vierailija
En tiedä, joku asia mikä kiehtoo ja mihin palaa aina uudestaan kuitenkin? Joku ehdotti joskus jollain näistä palstoista somea, voisi olla sekin. Tai voisi olla myös ihminen, tuohonkin sopisi esim. kiinnostus tai suhde saman sukupuolen edustajaan myös. Ne sanat voisi käsitellä myös sitä omaa tunnetta jotain asiaa kohtaan, ei välttämättä ihmistä. Mutta mulla ei kyllä ole selkeää arvausta mikä tuo asia voisi B:lle olla.
Onko varmaa, että edes kertoo Bojanista?
 
vierailija
Uskon kanssa, että ainakin on ollut ihastunut Krisiin nykyhetkestä ei varmuutta. Mutta sellaisia katseita se kyllä Krisin suuntaan osoitti kyllä ja paljon taisivat viettää aikaa kaksistaankin
Minä taas näen heillä vaan ystävyyttä ja yhteistä huumoria, heillä tuntui se puoli hyvin natsaavan. Saattaahan D kyllä pitää Krisiä kuumana ja Kris tavallaan vähän ihailla D:tä jotenkin. Mutta mitään ihan todellista ihastusta en oikein osaa nähdä.
 
vierailija
Mulla täysin sama kuinkahan kauan menee siihen, että osaa nimetä uudet biisit, kun ne kuuntelee
Ja kauanko menee että sanat alkaa jäädä mieleen. En oo vielä lukenut bluzan sanoja niin monesti että osaisin kunnolla laulaa mukana, vaikka on tullut paljon kuunneltua sitä keikkatallenteista. Mutta aion ehdottomasti opetella, kun Bluza on noussut ihan sinne kärkisijoille omissa lempibiiseissä. 🥰
 
vierailija
En tarkoita Simonia vaan sitä toista, jonka nimen takia mun viesti oletettavasti jää haaviin. Vai onko P:lläkin kumppani? Jos D on gay, niin varmasti on tuntenut vetoa Joksuihin tai ainakin johonkuhun heistä. Jos se meni niin, että B ihastui D:hen ja D Krisiin?
Voihan D olla bi tai pan, eikö se ole nähty naistenkin kanssa? Itse olen aatellut, että sillä P on kumppani, en ole varma kyllä.
 

Yhteistyössä