K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin no toi koristapahtuma oli edellisen viikon pääjuttu heillä
Oishan siihen loppuun voitu laittaa joku "exciting tour news coming" tai "cool news about the album next week" jos asiat on edenneet yhtään. Jotenkin hukkaan heitettyä markkinoitipotentiaalia tuossa viikkokirjeessä. Tai sit asiat junnaa paikoillaan eokä oikeasti ole mitään uutisoitavaa lähiviikkoina.
 
vierailija
Oishan siihen loppuun voitu laittaa joku "exciting tour news coming" tai "cool news about the album next week" jos asiat on edenneet yhtään. Jotenkin hukkaan heitettyä markkinoitipotentiaalia tuossa viikkokirjeessä. Tai sit asiat junnaa paikoillaan eokä oikeasti ole mitään uutisoitavaa lähiviikkoina.
Kyllähän ne sanoi see you soon. Kyllä ne keikkauutiset ja muut tulee kun niitten aika on. Eikä niitä varmaan ihan viikkokirjeessä vihjailla välttämättä.
 
vierailija
Kyllähän ne sanoi see you soon. Kyllä ne keikkauutiset ja muut tulee kun niitten aika on. Eikä niitä varmaan ihan viikkokirjeessä vihjailla välttämättä.
Koko viikkokirjeen pointtihan oli että ihmiset rekisteröityisi open stageen ja sitä kautta saisivat päivityksiä ja tietoa mitä ei tule esim instaan. Jotenkin turha tuommoinen "viime viikolla tehtiin tämä, kuten jo kaikki tiesittekin." Varsinkin kun viime viikolla ei kai edes tullut koko viikkokirjettä
 
vierailija
Kyllähän siitä levyn tilasta sanotaan aina haastatteluissa kun kysytään. Viimeksi Szigetissä sanoivat levyn tulevan lokakuun lopulla ja että sen tekoprosessi on hyvässä vauhdissa ja ovat aikataulussa tuon suhteen. Ei heidän joka viikko tarvitse kertoa, miten se sujuu.
 
vierailija
Koko viikkokirjeen pointtihan oli että ihmiset rekisteröityisi open stageen ja sitä kautta saisivat päivityksiä ja tietoa mitä ei tule esim instaan. Jotenkin turha tuommoinen "viime viikolla tehtiin tämä, kuten jo kaikki tiesittekin." Varsinkin kun viime viikolla ei kai edes tullut koko viikkokirjettä
Openstageen tulee paljon muutakin kuin tuo viikkokirje sitten kun niitten aika on. Tulihan esimerkiksi pätkä SBJ:ta ennen julkaisua, lippuja voi ostaa sieltä ennakkoon jne.
 
vierailija
Joku sanoi viime viikolla että viikkokirje konseptina on mainio idea kasvattaa ja ylläpitää ydinfanikuntaa, jos siihen panostaisi kunnolla. Mutta nyt se on ollut paljolti hukkaan heitettyä potentiaalia, sisältö on semmoista että se vois yhtä hyvin olla vaan jonkun instakuvan saateteksti..
 
vierailija
Kylläpä te keksitte kritisoitavaa ja valittamaista joka aiheesta. Miksi ei vaan voisi olla tyytyväinen siihen, mitä saadaan? Asiat kyllä tulee ajallaan sitten kun niitten aika on.
En minä pidä tuota kritiikkinä ja tyytyväinen tuohonkin, mutta jokin pikku koukku tai vihjaus voisi antaa kivaa pöhinää nukkuvaan fanikuntaan. Ja eihän sen tarvi olla edes suuren suuri, lausekin olisi riittänyt kuten jokin tuossa aiemmin toi esiin.
 
vierailija
En minä pidä tuota kritiikkinä ja tyytyväinen tuohonkin, mutta jokin pikku koukku tai vihjaus voisi antaa kivaa pöhinää nukkuvaan fanikuntaan. Ja eihän sen tarvi olla edes suuren suuri, lausekin olisi riittänyt kuten jokin tuossa aiemmin toi esiin.
Jos eivät itsekään ole varmoja esim albumin julkaisupäivästä plus aika moni jo tietää, että kiertue on tulossa syksyllä ja kiertuekalenteri tulee, kun se tulee ja sitä ei välttämättä mitenkään vihjailla.
 
vierailija
Joku sanoi viime viikolla että viikkokirje konseptina on mainio idea kasvattaa ja ylläpitää ydinfanikuntaa, jos siihen panostaisi kunnolla. Mutta nyt se on ollut paljolti hukkaan heitettyä potentiaalia, sisältö on semmoista että se vois yhtä hyvin olla vaan jonkun instakuvan saateteksti..
Mutta jos niillä ei nyt ole siitä levystä mitään uutta tiedotettavaa, ei siitä kannata mitään kirjoittaakaan. Vai olisko joku soon-viesti ollut tarpeen?
 
vierailija
Tuo on ensimmäinen viikkokirje minkä itse näen, muista olen nähnyt vain mitä vauvalle on kirjoitettu. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on vähän, noh, vanhanaikaista? Kerrotaan mitä on tapahtunut vaikka kaikki jo tietävät jne. Onko niissä muissa ollut mitään oikeita uusia juttuja mitä ei muuten jo tiedettäisi?
 
vierailija
Tuo on ensimmäinen viikkokirje minkä itse näen, muista olen nähnyt vain mitä vauvalle on kirjoitettu. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on vähän, noh, vanhanaikaista? Kerrotaan mitä on tapahtunut vaikka kaikki jo tietävät jne. Onko niissä muissa ollut mitään oikeita uusia juttuja mitä ei muuten jo tiedettäisi?
Tuo on viikkokirje. Sen tarkoitus just on, että kerrataan viikon tapahtumia ja sen fiiliksiä. Ei sen tarkoitus ole kertoa mitään uusia juttuja
 
vierailija
Jos eivät itsekään ole varmoja esim albumin julkaisupäivästä plus aika moni jo tietää, että kiertue on tulossa syksyllä ja kiertuekalenteri tulee, kun se tulee ja sitä ei välttämättä mitenkään vihjailla.
Eihän tuo tarvi olla edes keikkakiertue tai albumin julkaisuun liittyvä. Jotain lisää, arvatkaa vaikka Janin kengännumero? Huono esimerkki, mutta jotain pientä extraa, mikä ei tule esille instassa tai jossain lehtihaastattelussa.
 
vierailija
Ok. No sitten se on mun mielestä vanhanaikaista. Paitsi tietysti jos ne fiilikset on ns. uusia ja lukijat haluaa nimenomaan niitä lukea.
Monet fanit aina kuitenkin odottaa viikkokirjettä esim tumblerissa ja twitterissä. Se on kiva pieni lisä tähän hommaan. Kirjeissä on yleensä myös kivoja kuvia ja esim Nacesta tehty postaus sen synttäriaikaan oli ihana
 
vierailija
Tuo on ensimmäinen viikkokirje minkä itse näen, muista olen nähnyt vain mitä vauvalle on kirjoitettu. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on vähän, noh, vanhanaikaista? Kerrotaan mitä on tapahtunut vaikka kaikki jo tietävät jne. Onko niissä muissa ollut mitään oikeita uusia juttuja mitä ei muuten jo tiedettäisi?
Niin no, se on kirje. Ne kertoilee siinä sen viikon fiiliksistään. Ei siinä kai missään vaiheessa ole ollut tarkoituksena paljastaa mitään ylläreitä, ne on sit vähän erilaisia projekteja. Ilmeisesti just vaikka jotkut ennakko-ostot.
 

Yhteistyössä