K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitänee väsertää kakkostili sinne. Jerppa-fanitilille en taida viitsiä laittaa ettei ihmiset saa paskahalvausta.

Stay tuned! En lupaa ihan heti koska töissä karmea viikko ja seuraavalla olen lomalla... Tosin on myös hyvin paljon mahdollista että idea jää kummittelemaan mieleen enkä saa nukuttua ennenkö puserran koko roskan ulos

T. Kökkis
Go Kökkis!
 
vierailija
Nyt mulla on aivan liian todenmukaisen oloinen mielikuva mun 85-vuotiaasta mummista joka on jostain syystä eksynyt tänne ja yrittää järkeillä noita gay sex positions guiden kuvia 🫣

Tosin eiköhän jopa mun mummi ole sen verran käytännönläheisempi että ei ihan näin vaikeaksi menisi....
En ymmärrä mikä siinä asennon kuvailussa oli niin epämääräistä? Asentohan on käytännössä ihan sama kuin hetskuseksissä, takapuolta pitää miesten vaan ehkä nostaa vähä enemmän.
 
vierailija
Nyt mulla on aivan liian todenmukaisen oloinen mielikuva mun 85-vuotiaasta mummista joka on jostain syystä eksynyt tänne ja yrittää järkeillä noita gay sex positions guiden kuvia 🫣

Tosin eiköhän jopa mun mummi ole sen verran käytännönläheisempi että ei ihan näin vaikeaksi menisi....
Ja lisään vielä että mummi on todistetusti saanut ainakin kahdesti, mikä on varmaan enemmän kuin tämä meidän hahmotusongelmainen kanssapalstailija täällä.
 
vierailija
Se gay sivusto. Diego Sans on kyl hot. Siellä on muutama hyvännäköinen näyttelijä mukana. Toisaalta tollanen yli 190 cm pitkä Austin Wolf ottamassa jotakin pienempää miestä rajusti on 🥵🔥 Nämähän miehet tekee oikeasti p*rnoa, jos Marketta ei tiennyt.
 
vierailija
En ymmärrä mikä siinä asennon kuvailussa oli niin epämääräistä? Asentohan on käytännössä ihan sama kuin hetskuseksissä, takapuolta pitää miesten vaan ehkä nostaa vähä enemmän.
Se, etten minä tajunnut, että se on siis pehva tavallaan siellä sängyn reunalla ja tämä toinen on siellä jalkojen puolella. Käsitin sen niin, että se henkilö on siellä keskellä sänkyä ja tämä toinen siinä sivulla. Eli siihen kuvaukseen olisi pitänyt kirjoittaa, että tää toinen tulee ns. sinne jalkojen väliin/puolelle.
 
vierailija
Se, etten minä tajunnut, että se on siis pehva tavallaan siellä sängyn reunalla ja tämä toinen on siellä jalkojen puolella. Käsitin sen niin, että se henkilö on siellä keskellä sänkyä ja tämä toinen siinä sivulla. Eli siihen kuvaukseen olisi pitänyt kirjoittaa, että tää toinen tulee ns. sinne jalkojen väliin/puolelle.
Eihän toi heteroseksissäkään toimi ilman että toinen on jalkojen välissä??
 

Yhteistyössä