K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi, joka ei ymmärtänyt seksiasentokuvausta tai oikeestaan ymmärsi sen väärin, ei voi olla kukaan muu kuin meidän oma nimimerkillinen jankkaaja Ei yllätä yhtään ettei tätäkään ymmärrä.
En ole A, olen se toinen jota on sekoitettu häneen. Kävin joten tämän asennon katsomassa (osa videoista näytti kyllä enempi joltain kidutuskuvastolta verkkoineen) ei se nyt oikein tän ketjun kirjoittajan möngerryksestä selvinnyt.
 
vierailija
Tumpussa on nykyään taas p0rno sallittua.
Pitänee väsertää kakkostili sinne. Jerppa-fanitilille en taida viitsiä laittaa ettei ihmiset saa paskahalvausta.

Stay tuned! En lupaa ihan heti koska töissä karmea viikko ja seuraavalla olen lomalla... Tosin on myös hyvin paljon mahdollista että idea jää kummittelemaan mieleen enkä saa nukuttua ennenkö puserran koko roskan ulos 😊

T. Kökkis
 
vierailija
Siis mitä helvetin verkkoja? Oletko nyt käynyt jollain Hämähäkkimies -fetissisivustolla vahingossa?
No siellä oli yhdessä kuvassa ainakin sillä makaavalla osa puolella ki..elin ympärillä sellainen valkoinen verkon näköinen, en tiedä mikä se on? Ja sitten taas jossain eri kuvissa toinen osapuoli oli sidottu kiinni ja oli joku ihme naamari päässä tällä toisella. Mutta kyllä nämä oli tän aihealueen alla siellä sex positions sivulla.
 
vierailija
No siellä oli yhdessä kuvassa ainakin sillä makaavalla osa puolella ki..elin ympärillä sellainen valkoinen verkon näköinen, en tiedä mikä se on? Ja sitten taas jossain eri kuvissa toinen osapuoli oli sidottu kiinni ja oli joku ihme naamari päässä tällä toisella. Mutta kyllä nämä oli tän aihealueen alla siellä sex positions sivulla.
😂
 
vierailija
Mä luin jotain seksi aiheista ketjua ja sen perusteella tein sellaisen havainnon, että ihmisiä kiinnostaa kahden miehen välisessä seksissä 1. top/bottom asetelma, 2. anaali, 3. voiko eturauhasta stimuloimalla saada orgasmin. Eihän nämä tietty anna mitään kuvaa siitä, että minkälaista se seksi oikeasti käytännössä on ja mukana on selvästi pientä asenteellisuutta sitä kohtaan, mutta oli silti mielenkiintoista lukea ihmisten kommentteja ja nähdä se suhtautuminen kahden miehen väliseen juttuun.
 
vierailija
Nyt mulla on aivan liian todenmukaisen oloinen mielikuva mun 85-vuotiaasta mummista joka on jostain syystä eksynyt tänne ja yrittää järkeillä noita gay sex positions guiden kuvia 🫣

Tosin eiköhän jopa mun mummi ole sen verran käytännönläheisempi että ei ihan näin vaikeaksi menisi....
 
vierailija
Mä luin jotain seksi aiheista ketjua ja sen perusteella tein sellaisen havainnon, että ihmisiä kiinnostaa kahden miehen välisessä seksissä 1. top/bottom asetelma, 2. anaali, 3. voiko eturauhasta stimuloimalla saada orgasmin. Eihän nämä tietty anna mitään kuvaa siitä, että minkälaista se seksi oikeasti käytännössä on ja mukana on selvästi pientä asenteellisuutta sitä kohtaan, mutta oli silti mielenkiintoista lukea ihmisten kommentteja ja nähdä se suhtautuminen kahden miehen väliseen juttuun.
Mua ei kiinnosta mikään noista ja luen homoseksitarinoita. :D
 

Yhteistyössä