K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko, että pikkuveljen gf on täys kopio Kn avokista ja vielä pitäisi tismalleen samoja vaatteita samassa tapahtumassa. Eikä siellä lavalla kahta samannäköistä edes ollut, joten se oli Kn gf.
Mä näin K:n sen halauksen jälkeen ja se ei halannut tyttöystäväänsä vaan jotain miestä (ehkä just se sen veli, ei ollut H eikä Jesse), kun jatkoi siis konsertin katsomista. Erikoista.
 
vierailija
Toi on minusta vähän ontuva "puolustus", koska koneetkin voi olla myöhässä, pakkohan niiden on varata noin pääsääntöisesti aikaa kentältäkin poistumiseen. Ja nyt kun keikka oli vasta saapumispäivää seuraavana päivänä, niin ei välttämättä ole mitään tiukkaa aikataulua siinä muutenkaan. Osaahan aivot omaava vastaanottokomitea nyt sellaista puntaroida.
Voi he silti olla vaikka väsyneitä pitkästä matkustamisesta tai haluta äkkiä Jeren luokse lonkerolle tai mitä hyvänsä.
 
vierailija
Mua tässä K&B juttujen tuomisessa tänne ehkä kyrpii eniten se, kun niissä B nähdään jonain raasuna, joka epätoivoisesti roikkuu jossakin varatussa miehessä, joka kaiken lisäksi saattaa olla hetero. Vaikka B on herkkä ja tunteellinen, niin hän on kuitenkin myös nuori, menevä ja sosiaalinen. Mun on vaikea kuvitella, että sen tyyppinen ihminen haikailisi jotakin vanhaa ja mennyttä (ei ainakaan tossa iässä). K&B shippaus on sitten asia erikseen, mutta se ei edes tähän ketjuun kuulu.
Mua ei ne K/B -jutut niin suuresti haittaa mutta oon täysin samaa mieltä sun kanssa tuosta asiasta. En minäkään usko että noin kauaa haikailisi kenenkään varatun perään. Ajattelen että jos tunteita oli, B on mennyt eteenpäin ja se on niiden suhteelle vaan hyväksi. Ovat brothereita ja tykkäävät toisistaan. ❤
 
vierailija
No, ei nyt ole ihan vaikuttanut siltä. Suomeen lentää 2,5h ja ovat aina niin intoa täynnä tullessaan tänne :) Ja jos tulevat tänne Finnairilla, niin myös tuloaikataulu on inhimillinen.
Vaikka se ei vaikuta niin et voi silti tietää, mitä menoja niillä on. Mutta tuo kiireellisyys/väsymys ovat vain yksi esimerkki. Joskus saattavat haluta olla ihan rauhassakin vaan, vaikka ottavatkin yhteiskuvia fanien kanssa
 
vierailija
Ollaan kyllä hämäävästi tosi tosi monesta asiasta ihan samaa mieltä. Mutta se ei aina tee parasta paria? Tsempit silti mielipidekaimalleni
Aito
Näinhän se joskus menee. Hitto mitkä kyydit A ja se vauva palstan yksi miespuolinen jankkari antaisivat toisilleen. Ensin olisi kova sanallinen monen tunnin kestävä väsytys taistelu ja sen jälkeen lempi leiskuisi.
 
vierailija
Vaikka itse shippaisit tosipohjalta niin anna muiden shipata B:tä esim Janin kanssa äläkä määräile meitä millään tavalla. Jokainen saa shipata ketä tahansa ja se ei ole sun asia, mikä on oikea shippi ja mikä ei. Eikä ole ok puuttua toisten shippeihin, vaan koska se sun mielestä loukkaa Bojania. Voisit vähän antaa muiden keskustella ja kuumistella rauhassa
👍 Mä taas näin jotakin aitoa kiinnostusta B:n ja D:n välillä. Se on mun kokemus asiasta, mutta en väitä kivenkovaan olevani oikeassa. Jos sitä oli, niin se on jo ollutta ja mennyttä sekä saattoi olla pelkästään yksipuolista B:n osalta.
 

Yhteistyössä