K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seksissä ei ole mitään likaista, kannattaa nyt ehkä katsoa peiliin ja miettiä niitä omia asenteita. Ja ehkä miettiä myös jonkun muun bändin fanitukseen siirtymistä, Joksuilla on kuitenkin esim. kortsuja myynnissä keikalla.
 
vierailija
No mut ehkä se on jo kaatunut, se suhde siis , sanoi tuo juoru.
Mut siihen liittyen niin jännä että loppukeväästä ja alkukesästä Bojan oli piilossa ja jos jotain nähtiin niin sanottiin olevan väsyneen ja huonosti voivan näköinen, Ruissia lukuunottamatta. Nyt sit taas viimeisimmät on näyttänyt, että on taas enemmän entinen itsensä. Palannut someen, hyvinvoiva, iloinen, hupsu jne. Että kun tarinoita kehitellään niin olkaa hyvä, tästä voi aloittaa.
Musta B on näyttänyt erityisen iloiselta viime aikoina ja katsoin samaa myös Sadien yhdestä viimeaikaisesta haastattelusta että ilo paistaa kasvoilta. En usko että on kariutunut suhde takana, vaan ennemmin voisi olla tuore, hyvinvoiva suhde. Aika pitkään aikaan en uskonut että heidän välillään on muuta kuin kaveruutta mutta oon pikkuhiljaa muuttanut mieleni. Luulen että ovat yhdesssä. 🥰
 
vierailija
Itse katselen mielummin aitoja tunteita ja suhdetta kuin tälläistä B ja Jan pelleilykontenttia.
Sitten kannattaa ehkä siirtyä esim. tubeen tai instaan ja ottaan seurantaan joku oikea homopari, jos siis se m/m teema kiehtoo. Täällä jotkut kirjoittelivat Tom Daleysta ja hänen kumppanistaan. Aivan hurmaava pari. Etsimällä löydät itsellesi sopivan.
 
vierailija
Musta B on näyttänyt erityisen iloiselta viime aikoina ja katsoin samaa myös Sadien yhdestä viimeaikaisesta haastattelusta että ilo paistaa kasvoilta. En usko että on kariutunut suhde takana, vaan ennemmin voisi olla tuore, hyvinvoiva suhde. Aika pitkään aikaan en uskonut että heidän välillään on muuta kuin kaveruutta mutta oon pikkuhiljaa muuttanut mieleni. Luulen että ovat yhdesssä.
Sitten olet pikkuisen tyhmä, koska mitään todistuspohjaa tälläiselle ei ole.
 
vierailija
Sitten kannattaa ehkä siirtyä esim. tubeen tai instaan ja ottaan seurantaan joku oikea homopari, jos siis se m/m teema kiehtoo. Täällä jotkut kirjoittelivat Tom Daleysta ja hänen kumppanistaan. Aivan hurmaava pari. Etsimällä löydät itsellesi sopivan.
Minulla on jo se itselle sopiva pari eli K ja B, toki voin muutakin seurata, jos vastaan jotakin tulisi. Googletin silloin tätä, josta puhut, mutta minuun ei iske ulkonäöllisesti tälläiset uimarit ja pyykkilautavatsat yhtään. B vaikuttaa ulkonäöllisesti ja myös luonteeltaan täydelliseltä seurattavalta, eikä se K:kaan kaukana tule. Ja varsinkin nämä yhdessä niin ihania. Alkuun kyllä pimahdin pariksi päiväksi tuosta K:n hiusten värjäyksestä anteeksi vaan toiseen ketjuun, mutta sitten totuin ja nyt on jopa kuumempi tossa vaaleassa värissä.
 
vierailija
Minulla on jo se itselle sopiva pari eli K ja B, toki voin muutakin seurata, jos vastaan jotakin tulisi. Googletin silloin tätä, josta puhut, mutta minuun ei iske ulkonäöllisesti tälläiset uimarit ja pyykkilautavatsat yhtään. B vaikuttaa ulkonäöllisesti ja myös luonteeltaan täydelliseltä seurattavalta, eikä se K:kaan kaukana tule. Ja varsinkin nämä yhdessä niin ihania. Alkuun kyllä pimahdin pariksi päiväksi tuosta K:n hiusten värjäyksestä anteeksi vaan toiseen ketjuun, mutta sitten totuin ja nyt on jopa kuumempi tossa vaaleassa värissä.
Tarkoitinkin tosielämän paria, enkä fiktiivistä sellaista. Toki jos B&K fiilistelyyn riittää heidän ihana kaveruus ja se ettei yhteistä materiaalia enää kauheasti heistä saada, niin sitten asia ok. Ymmärsin vaan jotenkin niin, ettei sulle shippaus riitä, vaan haluaisit seurata jonkun oikean m/m parin elämää. Heitä on paljon muitakin ja kaikilla ei ole sitä pyykkilautavatsaa.
 
vierailija
Tarkoitinkin tosielämän paria, enkä fiktiivistä sellaista. Toki jos B&K fiilistelyyn riittää heidän ihana kaveruus ja se ettei yhteistä materiaalia enää kauheasti heistä saada, niin sitten asia ok. Ymmärsin vaan jotenkin niin, ettei sulle shippaus riitä, vaan haluaisit seurata jonkun oikean m/m parin elämää. Heitä on paljon muitakin ja kaikilla ei ole sitä pyykkilautavatsaa.
No minulle se ei ole vain fiktiivistä vaan ihan tosipohjalta heitä shippaan, en nyt välitä onko se oikea vai väärä tapa. Minulla on vuosia aikaa odotella tämän suhteen asioita. Eli sen takia en usko näiltä keskustelupalstoilta kovin äkkiä poistuvani. Voisin kyllä lisäksi seurata jotain muutakin m+m paria, jos löytäisin yhtä kiinnostavaa. En tiedä kuin Benkun ja miehensä, eikä ne taida jakaa elämästään paljonkaan mitään. Välillä luin sitä jotain h*mojen keskustelusivustoa, mutta hukkasin sen paikan johonkin.
 
vierailija
Suurin osa faneista ei halua häiritä Joksuja lentokentällä. Heillä voi olla vaikka kiire jonnekin välillä jne
Toi on minusta vähän ontuva "puolustus", koska koneetkin voi olla myöhässä, pakkohan niiden on varata noin pääsääntöisesti aikaa kentältäkin poistumiseen. Ja nyt kun keikka oli vasta saapumispäivää seuraavana päivänä, niin ei välttämättä ole mitään tiukkaa aikataulua siinä muutenkaan. Osaahan aivot omaava vastaanottokomitea nyt sellaista puntaroida.
 
vierailija
No minulle se ei ole vain fiktiivistä vaan ihan tosipohjalta heitä shippaan, en nyt välitä onko se oikea vai väärä tapa. Minulla on vuosia aikaa odotella tämän suhteen asioita. Eli sen takia en usko näiltä keskustelupalstoilta kovin äkkiä poistuvani. Voisin kyllä lisäksi seurata jotain muutakin m+m paria, jos löytäisin yhtä kiinnostavaa. En tiedä kuin Benkun ja miehensä, eikä ne taida jakaa elämästään paljonkaan mitään. Välillä luin sitä jotain h*mojen keskustelusivustoa, mutta hukkasin sen paikan johonkin.
Vaikka itse shippaisit tosipohjalta niin anna muiden shipata B:tä esim Janin kanssa äläkä määräile meitä millään tavalla. Jokainen saa shipata ketä tahansa ja se ei ole sun asia, mikä on oikea shippi ja mikä ei. Eikä ole ok puuttua toisten shippeihin, vaan koska se sun mielestä loukkaa Bojania. Voisit vähän antaa muiden keskustella ja kuumistella rauhassa
 

Yhteistyössä