K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä oli ennen viisuja, jonka aikana tuli B ja something more, tämän jälkeen on sanonut sen openminded.
Tästä openminded asiasta on keskusteltu täällä jo todella useasti, eikä siitä keskusteleminen toisi enää mitään lisätietoa tai arvoa ketjuun. On jo todettu moneen kertaan, että mistä tämä openminded sanominen johtui. Toi something moren liittäminen muuhun kuin kaveruuteen, on taas jokaisen oman mielikuvituksen varassa.
 
vierailija
Edelleenkin sanoi sen openminded kerran viime kesänä kun oli esiintymässä juhlissa josta sai tosi isot rahat, vastaus oli siihen tilanteeseen oikeen sopiva ettei loukannut ketään.
Minä uskon tasan mitä K on viimeisimmäksi sanonut. Sanoi myös en tiedä onko minulla tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. Eiköhän toi poikaystävä osuus viittaa Bojaniin?
 
vierailija
Minä uskon tasan mitä K on viimeisimmäksi sanonut. Sanoi myös en tiedä onko minulla tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. Eiköhän toi poikaystävä osuus viittaa Bojaniin?
Usko mitä haluat. K yrittää normalisoida seksuaalivähemmistöön kuuluvien asioita ja palkaksi siitä saa sitten tosi shipparin peräänsä. Vai trolliko olet, vähän kallistun tähän perimmäiseen vaihtoehtoon.
 

Yhteistyössä