K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluan lisätä, että B on haastattelussa kutsunut Jereä kaverikseen ja painottanut tätä kaveruutta. Ei mulla ole siis tarve väännellä hänen sanomisiaan omien tarpeideni tai pohdintojeni takia.
 
vierailija
En mä missään vaiheessa edes väittänyt, etteikö ihminen voisi rakastua varattuun tai vaikka olla ihastunut kolmeen ihmiseen samaan aikaan. Ihmettelin vaan, että miksi B roikkuisi seurustelevassa heteromiehessä, jota pitää kaverinaan.
Tota loppua sä et taas voi tietää ja väittää. Voi olla että pitää kaverina ja voi olla että on tyytyväinen niin. Yhtä hyvin voi olla että pitää kaverina mutta toivoo enemmän tai voi olla että heillä on jotain tapahtunut enemmänkin tai voi olla esim. fwb-järjestelyjä salassa tai kaikkien osapuolten hyväksymänä. K:n suuntautumistakaan et voi olettaa. Kaikki spekut täällä voi olla totta tai valetta. Mä luulen, että K ja B oli jotain pientä fyysistä Liverpoolissa ja ovat sen jälkeen jatkaneet ystävinä ja kumppaneina muut ihmiset. En silti väitä, että mikään noista on totuus.
 
vierailija
Etkö sä oo koskaan ollu tosi ihastunut varattuun? Mä oon ja tunnen aika monta muutakin. Tässä vuoden aikana on huvittanut aika monta kertaa joidenkin perusteet siihen miksei K ja B voisi olla pari, että toisella tai molemmilla on jo kumppani. Eipä se ole ennenkään estänyt ihmisiä haaveilemasta ja toisia myös tekemästä asioita ja muutoksia elämäänsä. Mä en tiedä kenenkään suhteista ja musta on suht hauskaa spekuloida eri vaihtoehtoja, mutta toi vaan jotenkin on niin hassua että joku torppaa kaiken tolla varattu-aiheella. Kautta aikainko on kaikki 25 ja 31 vuotiaat pysyny kuolemaansa saakka sen yhden ja saman kanssa?
Se on 25 ja 30 v.
 
vierailija
Miten musta tuntuu, että sun silmissä B on joku sun kirjoittaman kirjan/leffan tms. päähenkilö, jonka elämää sä yrität käsikirjoittaa ja luulet siksi olevasi sekä päähenkilön pään sisällä että ainoa oikeutettu sanomaan, kuinka päähenkilö elämäänsä elää ja kenen kanssa? Newsflash: sä et oo B:n elämän ohjaaja etkä käsikirjoittaja, vaan pienenpienen osan katsoja.
Tämä!
 
vierailija
Tota loppua sä et taas voi tietää ja väittää. Voi olla että pitää kaverina ja voi olla että on tyytyväinen niin. Yhtä hyvin voi olla että pitää kaverina mutta toivoo enemmän tai voi olla että heillä on jotain tapahtunut enemmänkin tai voi olla esim. fwb-järjestelyjä salassa tai kaikkien osapuolten hyväksymänä. K:n suuntautumistakaan et voi olettaa. Kaikki spekut täällä voi olla totta tai valetta. Mä luulen, että K ja B oli jotain pientä fyysistä Liverpoolissa ja ovat sen jälkeen jatkaneet ystävinä ja kumppaneina muut ihmiset. En silti väitä, että mikään noista on totuus.
Mä perustan kaikki näkemykseni heidän omiin sanomisiinsa. Mä luotan niihin, eikä mulla ole tarvetta muutella niitä miksikään muuksi.
 
vierailija
Tota loppua sä et taas voi tietää ja väittää. Voi olla että pitää kaverina ja voi olla että on tyytyväinen niin. Yhtä hyvin voi olla että pitää kaverina mutta toivoo enemmän tai voi olla että heillä on jotain tapahtunut enemmänkin tai voi olla esim. fwb-järjestelyjä salassa tai kaikkien osapuolten hyväksymänä. K:n suuntautumistakaan et voi olettaa. Kaikki spekut täällä voi olla totta tai valetta. Mä luulen, että K ja B oli jotain pientä fyysistä Liverpoolissa ja ovat sen jälkeen jatkaneet ystävinä ja kumppaneina muut ihmiset. En silti väitä, että mikään noista on totuus.
Eli sulla on tarve kuvitella heidän välilleen asioita?
 
vierailija
Tota loppua sä et taas voi tietää ja väittää. Voi olla että pitää kaverina ja voi olla että on tyytyväinen niin. Yhtä hyvin voi olla että pitää kaverina mutta toivoo enemmän tai voi olla että heillä on jotain tapahtunut enemmänkin tai voi olla esim. fwb-järjestelyjä salassa tai kaikkien osapuolten hyväksymänä. K:n suuntautumistakaan et voi olettaa. Kaikki spekut täällä voi olla totta tai valetta. Mä luulen, että K ja B oli jotain pientä fyysistä Liverpoolissa ja ovat sen jälkeen jatkaneet ystävinä ja kumppaneina muut ihmiset. En silti väitä, että mikään noista on totuus.
Ohis. K on kertonut olevansa hetero.
 

Yhteistyössä