K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on se todennäköisin syy minustakin. Ei kaiken tarvitse aina liittyä siihen, että joku riutuu rakkauden takia tai on tullut ero jne.
Joo ja esim B:llä voinut kestää vähän pidempään kuin Krisillä. Joksuthan sanoi, että olivat keskittyneitä studiolla olemiseen, että muistivat pitää vaan yhden vapaapäivän, joten en yhtään ihmettele, jos olisivat vaikka välillä tilanneet ruokaa sinne jne
 
vierailija
Miksi olisin? Olen yksi K ja B tosielämän suhteen odottajia/shippaajia.
Avaisitko vielä miksi Bojanin ja Janin väliset jutut on likaisia, ja Jerpan ja Bojanin taas ei ole? Luuletko että ne eläisi happily ever after, siveliäästi silittelemällä toistensa hiuksia ja pitämällä toisiaan kädestä kiinni?

(Vrt. Boitsu pökkimässä Jania perseeseen, samalla jollain nahkavyöllä kuristaen)

🤣🤣🤣
 
vierailija
Tätä juuri tarkoitin, koska en valitettavasti osaa kuin yksittäisiä sanoja sloveeniksi. 🙂 Joku taisi osata enemmän kun pystyi jo kertomaan, mitä siinä pyydettiin tekemään.
En kyllä varsinaisesti osaa luin mitä olen joksuilta oppinut 😁 Smeh on tuttu ja sit mielestäni oon kuullut tuon (ehkä verbin) muuallakin kun on otettu kuvia. Sori jos kuulostin siltä että tietäisin oikeasti mitä siinä sanotaan, tarkoitus oli itse asiassa kysyä että oisko se muittenkin mielestä sama asia.
 
vierailija
Avaisitko vielä miksi Bojanin ja Janin väliset jutut on likaisia, ja Jerpan ja Bojanin taas ei ole? Luuletko että ne eläisi happily ever after, siveliäästi silittelemällä toistensa hiuksia ja pitämällä toisiaan kädestä kiinni?

(Vrt. Boitsu pökkimässä Jania perseeseen, samalla jollain nahkavyöllä kuristaen)
Nyt oli liian kuumaa. Tämä mielikuva pyörii mun päässä todennäköisesti nukkumaan mentäessä.🥵 Oletko joskus saanut todistaa kyseisen kaltaista tilannetta vai onko sulla vaan luova mielikuvitus?😏
 
vierailija
Nyt oli liian kuumaa. Tämä mielikuva pyörii mun päässä todennäköisesti nukkumaan mentäessä.🥵 Oletko joskus saanut todistaa kyseisen kaltaista tilannetta vai onko sulla vaan luova mielikuvitus?😏
Mulla on vaan hyvin luova ja likainen mielikuvitus. Yritin tosin pysytellä edes suht siistinä ettei tuo yksi vaan saa sydänkohtausta tai jotain muuta vastaavaa.
 
vierailija
Etkö sä oo koskaan ollu tosi ihastunut varattuun? Mä oon ja tunnen aika monta muutakin. Tässä vuoden aikana on huvittanut aika monta kertaa joidenkin perusteet siihen miksei K ja B voisi olla pari, että toisella tai molemmilla on jo kumppani. Eipä se ole ennenkään estänyt ihmisiä haaveilemasta ja toisia myös tekemästä asioita ja muutoksia elämäänsä. Mä en tiedä kenenkään suhteista ja musta on suht hauskaa spekuloida eri vaihtoehtoja, mutta toi vaan jotenkin on niin hassua että joku torppaa kaiken tolla varattu-aiheella. Kautta aikainko on kaikki 25 ja 31 vuotiaat pysyny kuolemaansa saakka sen yhden ja saman kanssa?
Mun pointti olikin se, että miksi B roikkuisi tuollaisessa kuviossa? 2023 viisuista on kohta se 1.5 vuotta mennyt ja B on varmaan ihastunut ja rakastunut sinä aikana useasti. B on viriili nuori mies, ei hän missään seurustelevassa ja naisiinpäin kallellaan olevassa kaverissaan roikkuisi muuta kuin shipissä. Ihan höpö höpöä. Bojanin iässä muutenkin ne tunteiden kohteet saattaa muuttua useasti.
 
vierailija
Sinähän et sitä tiedä yhtään paremmin, loukkasi ne bäkkärijuorutkin, joita oli. Puutun myös S valheiden tuontiin.
Miten musta tuntuu, että sun silmissä B on joku sun kirjoittaman kirjan/leffan tms. päähenkilö, jonka elämää sä yrität käsikirjoittaa ja luulet siksi olevasi sekä päähenkilön pään sisällä että ainoa oikeutettu sanomaan, kuinka päähenkilö elämäänsä elää ja kenen kanssa? Newsflash: sä et oo B:n elämän ohjaaja etkä käsikirjoittaja, vaan pienenpienen osan katsoja.
 
vierailija
Mun pointti olikin se, että miksi B roikkuisi tuollaisessa kuviossa? 2023 viisuista on kohta se 1.5 vuotta mennyt ja B on varmaan ihastunut ja rakastunut sinä aikana useasti. B on viriili nuori mies, ei hän missään seurustelevassa ja naisiinpäin kallellaan olevassa kaverissaan roikkuisi muuta kuin shipissä. Ihan höpö höpöä. Bojanin iässä muutenkin ne tunteiden kohteet saattaa muuttua useasti.
Itse oot luonut itse vaan päässäsi jonkun mielikuvan B:stä ja kuvittelet siksi nämä esteet. Eikä kaikki nuoretkaan ole mitään seksiriippuvaisia, vaikka sinä olisit? B voi olla hyvinkin määrätietoinen, jos haluaa saavuttaa jotakin ja on rakastunut.
 
vierailija
Mun pointti olikin se, että miksi B roikkuisi tuollaisessa kuviossa? 2023 viisuista on kohta se 1.5 vuotta mennyt ja B on varmaan ihastunut ja rakastunut sinä aikana useasti. B on viriili nuori mies, ei hän missään seurustelevassa ja naisiinpäin kallellaan olevassa kaverissaan roikkuisi muuta kuin shipissä. Ihan höpö höpöä. Bojanin iässä muutenkin ne tunteiden kohteet saattaa muuttua useasti.
Näin voi olla tai sitten ei. Mun pointti on se, että sun on turha yrittää väittää mitään varmaksi tai mahdottomaksi vain sen perusteella, miten sä ajattelisit jossain tilanteessa.
 
vierailija
Jos nyt halutaan tuoda tämä asia esille, että mikä B:tä loukkaa, niin moni on ollut sitä mieltä, että B:tä loukkasi aikoinaan viisujen jälkeen se, että joka hiton haastattelussa kysyttiin Käärijästä, vaikka B olisi ehkä halunnut puhua ja keskittyä omaan bändiinsä. Viime syksynä kyllä tuli varmuus siitä, että on jo sinut näiden kyselyiden kanssa, koska puhui jo rennommin K:sta. Kukaan ei silti voi tietää, että mitä B ajattelee ja mistä hän loukkaantuu. Kaikki täällä on vain mutua.
 
vierailija
Seuraavan kerran osa Joksuista nähdään lavalla siis 19.9. Krisin isän keikalla. Toivottavasti saadaan Bluza ennen sitä tai lähellä sitä, koska tulee pitkä hiljaisuus ennen sitä elleivät ole somessa aktiivisia. Toisaalta mulla loppuu tänään loma niin ehkä paluu arkeen onnistuu helpoiten, kun Joksujen suunnassa ei kauheesti tapahdu mitään eikä K jutut niin paljoon kiinnosta 😅
 
vierailija
Näin voi olla tai sitten ei. Mun pointti on se, että sun on turha yrittää väittää mitään varmaksi tai mahdottomaksi vain sen perusteella, miten sä ajattelisit jossain tilanteessa.
En mä missään vaiheessa edes väittänyt, etteikö ihminen voisi rakastua varattuun tai vaikka olla ihastunut kolmeen ihmiseen samaan aikaan. Ihmettelin vaan, että miksi B roikkuisi seurustelevassa heteromiehessä, jota pitää kaverinaan.
 

Yhteistyössä