K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on kyllä oudoin mahdollinen ketju. Täällä vain spekuloidaan, ei kukaan usko, että nämä ovat totta, mutta silti muihin ketjuihin rynnitään vauhdilla, jos jotain juorua jostain suunnasta haistetaan ja julistetaan, että nyt on homma todistettu ja suhde tai seurustelu tai whatever on nyt faktaa. Riittää joku juoru tai kahden miehen leikillinen nahinointi, niin suhde on. Faktaa. Mutta toki vaan spekuloidaan ja sen varjolla juostaan ympäriinsä julistamassa, miten faktaa se onkaan.

Olisiko syytä tarkistaa, mitä se spekulointi ja fakta oikeasti tarkoittavat?
Mistä sä mahdat taas puhua? Jännä että tänne tullaan ekana taas syyttelemään kaikesta, vaikka ne trollit trollaa myös täällä.
 
vierailija
Joku juorulehti väittää ilman kuvia ja todistajia, että B ja S on nähty suukottelemassa Ljubljanassa ja täällä ollaan, että nyt on tullut varmistus. Totta on. Todisteet on vahvat ja tämä on faktaa.

Sitten joku juorutili väittää, että ovat jo eronneet. Ei ole totta. Ei ole luotettavaa. Ei kukaan usko.

Jep. Valitaan rusinat pullasta vai miten se meni.
Täällä kyllä sanottiin moneen kertaan että se juorulehden väite oli täysin epäuskottava. Yhtä epäluotettava on tuo juorutilikin. Tämä on ihan riippumatonta siitä onko ne yhdessä vai ei, kumpikaan lähde ei todista yhtään mitään.
 
vierailija
Ainoa Jere P jonka mä tiedän ei tasan ole 185 cm ellei sen pituuteen ole lisätty myös sen pituus, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
👍🤣 Mua tässä K&B juttujen tuomisessa tänne ehkä kyrpii eniten se, kun niissä B nähdään jonain raasuna, joka epätoivoisesti roikkuu jossakin varatussa miehessä, joka kaiken lisäksi saattaa olla hetero. Vaikka B on herkkä ja tunteellinen, niin hän on kuitenkin myös nuori, menevä ja sosiaalinen. Mun on vaikea kuvitella, että sen tyyppinen ihminen haikailisi jotakin vanhaa ja mennyttä (ei ainakaan tossa iässä). K&B shippaus on sitten asia erikseen, mutta se ei edes tähän ketjuun kuulu.
 
vierailija
Jere on 170 cm ja hänellä on tyttis. Miksi nuori ja viriili mies kuten B roikkuisi jossakin tuollaisessa kuviossa.
Etkö sä oo koskaan ollu tosi ihastunut varattuun? Mä oon ja tunnen aika monta muutakin. Tässä vuoden aikana on huvittanut aika monta kertaa joidenkin perusteet siihen miksei K ja B voisi olla pari, että toisella tai molemmilla on jo kumppani. Eipä se ole ennenkään estänyt ihmisiä haaveilemasta ja toisia myös tekemästä asioita ja muutoksia elämäänsä. Mä en tiedä kenenkään suhteista ja musta on suht hauskaa spekuloida eri vaihtoehtoja, mutta toi vaan jotenkin on niin hassua että joku torppaa kaiken tolla varattu-aiheella. Kautta aikainko on kaikki 25 ja 31 vuotiaat pysyny kuolemaansa saakka sen yhden ja saman kanssa? 😅
 
vierailija
Ei voi julkisesti muutakaan sanoa, ruississa nähtiin kyllä aitoja tunteita, Jan jutut kehuu bändikaveria tietysti se taas ei oikeuta heidän parittamiseen ja ajatteluun ns. likaisena asiana.
Sä oot mun lempitrolli 🥰 Jaksat ihailtavalla sinnikkyydellä toistaa tätä samaa etkä oo moksiskaan siitä että aina sulle sanotaan miten epäloogisia sun väitteet on. Pienen tauon jälkeen jatkat aina vaan samoilla sanoilla.
 
vierailija
Ei voi julkisesti muutakaan sanoa, ruississa nähtiin kyllä aitoja tunteita, Jan jutut kehuu bändikaveria tietysti se taas ei oikeuta heidän parittamiseen ja ajatteluun ns. likaisena asiana.
Tämä oli varmaan koko ketjun historian tekopyhin kommentti. P.s. Jan ja B ovat luoneet sitä ”likaista” kontenttia meille ihan itse ja hitto että se onkin kuumaa.🥵😍
 
vierailija
Myös Krisistä sanottiin alkukesän tauon jälkeen että näytti lihonneelta, pöhöttyneeltä ja väsyneeltä, ja vähän myöhemmin se oli oma entinen itsensä. Mun tarinan mukaan ne vietti studiossa epätervettä elämää, söivät roskaruokaa eivätkä liikkuneet, mikä näkyi naamasta. Mutta nuorina ihmisinä ne saivat nopeasti itsensä taas kuosiin.
Tämä on se todennäköisin syy minustakin. Ei kaiken tarvitse aina liittyä siihen, että joku riutuu rakkauden takia tai on tullut ero jne.
 

Yhteistyössä