K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy kyllä todeta että mulle ei ole normia muuta kuin puolison kanssa, yleensä jossain intiimimmässä paikassa.
Ihan sama. Enkä tunne / tiedä ainoatakaan miestä, joka harrastaisi kaulapusuja toisen miehen kanssa. Ei edes naisten kanssa muuta kuin korkeintaan kunnon hiprakassa tanssilattialla hitaita tanssiessa. Ja silloinkin kohteen reaktio on usein kielteinen. Eikä tämä ole ikäkysymys, kaveripiiristä löytyy porukkaa 25-50 ikävuoden väliltä.
 
vierailija
Mä taisin tehdä tuolla toisella puolella hiljattain tuttavuutta tän kanssa jota nyt ällöttää. En tiedä oliko nyt kaikista pervoin juttu puolen vuoden sisällä, mutta sen verran tuore että muistan vielä hyvin. Korkkasin sen anustapin ennen saunaa ja menin sohvalle odottamaan milloin mies (joka teki töitä vieressä läppärillä) huomaa. 42 minuuttia kesti. Tehtiin vaihtokaupat, mies sai tapin ja minä jotain muuta tilalle. Oli kivaa.
Et tehnyt, siellä valitti silloin joku muu, mutta samaa mieltä heidän kanssa, että pilasi kyllä ketjua silloin ja voi olla, että poistin joitakin viestejä enpä nyt muista. Tää oli taas tälläistä minä minä käytöstä, ettei oteta toisia ollenkaan huomioon se on K ja B ketju kuitenkin, ei mikään seksiesitysten näyttämö.
 
vierailija
Ihan sama. Enkä tunne / tiedä ainoatakaan miestä, joka harrastaisi kaulapusuja toisen miehen kanssa. Ei edes naisten kanssa muuta kuin korkeintaan kunnon hiprakassa tanssilattialla hitaita tanssiessa. Ja silloinkin kohteen reaktio on usein kielteinen. Eikä tämä ole ikäkysymys, kaveripiiristä löytyy porukkaa 25-50 ikävuoden väliltä.
Älä silti tee K:n ja monen muun tavasta toimia epänormaalia. Vaikka se ei sun tuttavapiiriin kuuluisi, niin monen muun kuuluu.
 
vierailija
Et tehnyt, siellä valitti silloin joku muu, mutta samaa mieltä heidän kanssa, että pilasi kyllä ketjua silloin ja voi olla, että poistin joitakin viestejä enpä nyt muista. Tää oli taas tälläistä minä minä käytöstä, ettei oteta toisia ollenkaan huomioon se on K ja B ketju kuitenkin, ei mikään seksiesitysten näyttämö.
Etkä sinä ota mitenkään sitä huomioon, että meitä on täällä aika paljon enemmän kuin kolme, ehkä jopa koko penkkirivillinen, joita selvästi kiinnostaa. Mene vaikka nukkumaan ja tule huomenna takaisin katsomaan josko pervoilut olisi laantunut, en voi tosin luvata.
 
vierailija
Joku oli aktiivinen aina sunnuntaisin ja kertoi kaikille kuinka sairaita niitten ajatukset ja kirjoitukset oli.
Sen liturgiat tais kertoa myös sen omasta henk. koht. elämästä ja niitä ilmestyi suht nopealla tahdilla. Sivua kun päivitti niin uusi saarna oli jo valmistunut. Joku sitten nimesi sen sunnuntaisaarnaajaksi ja ainakin omaksi yllätyksekseni se taisi viimein ottaa palautteesta kopin ja lopetti. Itse en muista oliko tämä useammankin sunnuntain ongelma.
 
vierailija
Itse liikun taidepiireissä (kuuluu myös muusikoita), joissa porukka on pääasiassa 20-40-vuotiaita. Meille pusuttelut kuuluu osaksi illanviettoa ja saatetaan lepäillä jonkun sylissä tms.
 
vierailija
Onko mä kattonut nyt ihan jotain väärän esiintykisen kenraaliklippiä kun en edes huomannut mitään tanssijoita siinä? Oli kyl korishallin lattia, areena, lava oli pyöreä...
On niistä varmaan sellaistakin kuvattu. Tanssijoina lienee lähinnä faneja eli he itsekin ovat jakaneet tänään paljon niitä tanssiklippejä. Ei siis ole mitään monimutkaista spektaakkelia vaan hyvin helpolta näytti se mitä ne siellä lavan ympärillä tekivät.
 

Yhteistyössä