K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos tästä. Missäköhän oli sellainen kysely, että mikä on pervointa mitä olet parin viime vuoden sisällä tehnyt? Osa vastauksista oli tyyliä, että omat ajatukset, se että luen tätä ketjua tai olen pitänyt jotakuta kädestä kiinni eli aika moni on sun kanssa samassa tilanteessa.
Hei otan tästä kopin ihan vaan tuon yhden iloksi jota ällöttää!

Kaikille kanssapalstailijoille: mikä on pervointa mitä olet tehnyt viimeisen puolen vuoden aikana?
 
vierailija
Mä just aloin pelätä että onko vain carpe diem. Joksut on vissiin pääesiintyjänä siellä, mutta kun mainoksessa luki että jopa 100 muusikkoa esiintyy. Ehkä sit on joku iso orkesteri tjtn? Ja osa esiintyy varmaan jo ennen peliä. Kauanko sellanen puoliaika edes kestää?
Itse olen käsittänyt ainakin, että vain Carpe Diem tulisi, kun on niitä muitakin esiintyjiä.
 
vierailija
Kiitos tästä. Missäköhän oli sellainen kysely, että mikä on pervointa mitä olet parin viime vuoden sisällä tehnyt? Osa vastauksista oli tyyliä, että omat ajatukset, se että luen tätä ketjua tai olen pitänyt jotakuta kädestä kiinni eli aika moni on sun kanssa samassa tilanteessa.
Mä istun laivassa ja ihan selän takana komea nuori poika. Selkänojan alta mlkein osutaan toisiimme. Ajattelin itsekseni, etten oo pitkään aikaan ollu näin lähellä ketään miestä, enkä varmaan tuu olemaankaan pitkään aikaan. Eli näin hyvin menee täälläkin!🤣
 
vierailija
Hei otan tästä kopin ihan vaan tuon yhden iloksi jota ällöttää!

Kaikille kanssapalstailijoille: mikä on pervointa mitä olet tehnyt viimeisen puolen vuoden aikana?
Mä kerroin joku aika sitten että tapasin yhden keskieurooppalaisen JO fanin jonka kanssa meillä on ollut vähän sutinaa. No, kun ollaan eri maissa ja ollazn tavattu vain kahdesti, tää alku vaatii vähän luovuutta, joten kuvasin itseäni masturboimassa, leikkelin videon lyhyiksi mustavalkogiffeiksi ja lähettelin niitä sille pitkin työpäivää.
 
vierailija
Mä kerroin joku aika sitten että tapasin yhden keskieurooppalaisen JO fanin jonka kanssa meillä on ollut vähän sutinaa. No, kun ollaan eri maissa ja ollazn tavattu vain kahdesti, tää alku vaatii vähän luovuutta, joten kuvasin itseäni masturboimassa, leikkelin videon lyhyiksi mustavalkogiffeiksi ja lähettelin niitä sille pitkin työpäivää.
🥵

Joulupa hyvinkin, sille vastapuolelle.
 
vierailija
Mä kerroin joku aika sitten että tapasin yhden keskieurooppalaisen JO fanin jonka kanssa meillä on ollut vähän sutinaa. No, kun ollaan eri maissa ja ollazn tavattu vain kahdesti, tää alku vaatii vähän luovuutta, joten kuvasin itseäni masturboimassa, leikkelin videon lyhyiksi mustavalkogiffeiksi ja lähettelin niitä sille pitkin työpäivää.
Tää on varmaan liikaa tolle yhdelle, pyörtyiköhän jo?
 
vierailija
Mun yks kaveri kyllä lohdutti mua taannoin että oon nuorena pervoillut niin runsaasti että siinä on tullut yhden ihmiselämän seksit hoideltua jo hyvissä ajoin Mut oishan se kiva vielä päästä hurjastelemaan.
Joo sama täällä. Nuorena tuli oltua mm. kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Nykyään pervointa on hidas, mutta kiihkeä rakastelu mielikuvissa.
t. Se laivassa istuja
 
vierailija
No mitä tuolla tiedolla ensinnäkin tekee? Ja kysymyksen päällimmäinen tarkoitus oli vähätellä B ja K kaulapusun merkitystä. Ja sittenhän tämä yksi jatkoi johonkin kuristamiseen ja s.elämäänsä.
Ja se tämä yksi siis nimenomaan ei vähätellyt, vaan päinvastoin.

Olet kuitenkin ilmeisesti ihan aikuinen ihminen, musta on outoa että sulla on näin alhainen sietokyky seksin suhteen. Miten olet selvinnyt elämästäsi tähän saakka? Luulisi että elokuvat, telkkari, kirjat ja netti tuottaa vaikeuksia jos et osaa näitä juttuja ohitella.
 
vierailija
No mitä tuolla tiedolla ensinnäkin tekee? Ja kysymyksen päällimmäinen tarkoitus oli vähätellä B ja K kaulapusun merkitystä. Ja sittenhän tämä yksi jatkoi johonkin kuristamiseen ja s.elämäänsä.
Mitä ihmettä taas. Se että sulle kaulapusut on jotenkin poikkeuksellisia, niin ei se tarkoita sitä, että meille muille ne on. Hyvin monet pussaa kavereitaan kaulalle, poskeen ja jopa huulille.
 
vierailija
Mä kerroin joku aika sitten että tapasin yhden keskieurooppalaisen JO fanin jonka kanssa meillä on ollut vähän sutinaa. No, kun ollaan eri maissa ja ollazn tavattu vain kahdesti, tää alku vaatii vähän luovuutta, joten kuvasin itseäni masturboimassa, leikkelin videon lyhyiksi mustavalkogiffeiksi ja lähettelin niitä sille pitkin työpäivää.
Mene muualle törkeiden kuvailujesi kanssa.
 
vierailija
Mä kerroin joku aika sitten että tapasin yhden keskieurooppalaisen JO fanin jonka kanssa meillä on ollut vähän sutinaa. No, kun ollaan eri maissa ja ollazn tavattu vain kahdesti, tää alku vaatii vähän luovuutta, joten kuvasin itseäni masturboimassa, leikkelin videon lyhyiksi mustavalkogiffeiksi ja lähettelin niitä sille pitkin työpäivää.
Tästä tuli mieleen, että mä olen kerran yrittänyt videoita ihan huvin vuoksi oman orgasmin. Halusin siis nähdä millainen ilme itselläni on sillä hetkellä. En lähettänyt sitä kellekään. 😅
 
vierailija
Hei otan tästä kopin ihan vaan tuon yhden iloksi jota ällöttää!

Kaikille kanssapalstailijoille: mikä on pervointa mitä olet tehnyt viimeisen puolen vuoden aikana?
Mä taisin tehdä tuolla toisella puolella hiljattain tuttavuutta tän kanssa jota nyt ällöttää. En tiedä oliko nyt kaikista pervoin juttu puolen vuoden sisällä, mutta sen verran tuore että muistan vielä hyvin. Korkkasin sen anustapin ennen saunaa ja menin sohvalle odottamaan milloin mies (joka teki töitä vieressä läppärillä) huomaa. 42 minuuttia kesti. Tehtiin vaihtokaupat, mies sai tapin ja minä jotain muuta tilalle. Oli kivaa.
 

Yhteistyössä