K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulkitsen tämän sarkasmiksi, mutta tässä piilee kyllä totuuden siementä. Ihan pelkästään alkuviestissä mainittujen sääntöjen lisäksi siellä kuitenkin on myös sellaisia sääntöjä, jotka syntyy jonkun tapauksen myötä joko enemmistön tai ahkerimman poistelijan tahdosta. Mä oon ihan varma että joku Kuumaa on suurimmalle osalle bojere-shippaajista täysin ok aihe, mutta silti aina välillä joku vimmoissaan poistelee niitä. Ja just vaikka toi BL, siitä ei tosiaan saanut yhdessä vaiheessa puhua ja se perusteltiin ketjun säännöillä, vaikka samaan aikaan muista viisuedustajista puhuttiin paljonkin.
Ei ole Johanneksen paritus K:lle siellä ok, se meni sellaiseksi, ei se poistelu turhaan alkanut.
 
vierailija
Saanko kysyä, että miten teillä nämä kuristusleikit toimii? Onko teillä käytössä esim. vihreä-keltainen-punainen?
Ei ole mitään ns. turvasanoja/eleitä. Mä olen kumppanin armoilla. Osaa käyttää turvallista tekniikkaa ja tietää mihin saakka voi jatkaa (ja siis uskaltaa jatkaa nimenomaan "riittävän" pitkälle). Tähän toki auttaa se, että olemme olleet yhdessä niin pitkään että osaa tulkita mun olemusta aika tarkasti. Ja mulle tosiaan niin rakas juttu että lähes joka kerralla kuristellaan enkä tunnu siihen kyllästyvän ikinä.
 
vierailija
Tulkitsen tämän sarkasmiksi, mutta tässä piilee kyllä totuuden siementä. Ihan pelkästään alkuviestissä mainittujen sääntöjen lisäksi siellä kuitenkin on myös sellaisia sääntöjä, jotka syntyy jonkun tapauksen myötä joko enemmistön tai ahkerimman poistelijan tahdosta. Mä oon ihan varma että joku Kuumaa on suurimmalle osalle bojere-shippaajista täysin ok aihe, mutta silti aina välillä joku vimmoissaan poistelee niitä. Ja just vaikka toi BL, siitä ei tosiaan saanut yhdessä vaiheessa puhua ja se perusteltiin ketjun säännöillä, vaikka samaan aikaan muista viisuedustajista puhuttiin paljonkin.
Ja kun niitä sääntöjä tulkitaan miten sattuu. Jollekin jo esim. Tommyn mainitseminen K:n yhteydessä on shippaamista. Itseasiassa nyt tajusin, moni hyvä kirjoittaja taisi poistua/lopettaa kirjoittelun tuon tapauksen tai NT:n jälkeen.
 
vierailija
Ei ole mitään ns. turvasanoja/eleitä. Mä olen kumppanin armoilla. Osaa käyttää turvallista tekniikkaa ja tietää mihin saakka voi jatkaa (ja siis uskaltaa jatkaa nimenomaan "riittävän" pitkälle). Tähän toki auttaa se, että olemme olleet yhdessä niin pitkään että osaa tulkita mun olemusta aika tarkasti. Ja mulle tosiaan niin rakas juttu että lähes joka kerralla kuristellaan enkä tunnu siihen kyllästyvän ikinä.
Ok. Musta joskus ne turvasanat vie fiiliksen, mutta pakkohan niitä on ainakin uuden kumppanin kanssa käyttää, kunnes löytyy se luottamus. Mä itse käytän noita liikennevaloja.
 
vierailija
Mä en oo saanut pariin vuoteen ja mua kyllä lähinnä kiihottaa kaikki, suunnilleen poskipusutkin.
Kiitos tästä.😂 Missäköhän oli sellainen kysely, että mikä on pervointa mitä olet parin viime vuoden sisällä tehnyt? Osa vastauksista oli tyyliä, että omat ajatukset, se että luen tätä ketjua tai olen pitänyt jotakuta kädestä kiinni eli aika moni on sun kanssa samassa tilanteessa.
 
vierailija
Ok. Musta joskus ne turvasanat vie fiiliksen, mutta pakkohan niitä on ainakin uuden kumppanin kanssa käyttää, kunnes löytyy se luottamus. Mä itse käytän noita liikennevaloja.
Joo en osaisi itsekään luottaa ihan kehen vaan, mutta tässä suhteessa ei turvasanoja onneksi tarvita. Meillä tämä lähti jossain vaiheessa aivan orgaanisesti "käsistä", eli mies varmaan jossain vaiheessa vaan otti kaulasta kiinni, huomasi että tykkäsin ja siitä se sitten ajan kanssa eteni kunnon kuristukseen.
 
vierailija
Mä just aloin pelätä että onko vain carpe diem. Joksut on vissiin pääesiintyjänä siellä, mutta kun mainoksessa luki että jopa 100 muusikkoa esiintyy. Ehkä sit on joku iso orkesteri tjtn? Ja osa esiintyy varmaan jo ennen peliä. Kauanko sellanen puoliaika edes kestää?
Mä olen aina olettanut, että olis vaan yks biisi, kun niitä esiintyjiä on niin monta ja Joksut esiintyis tyyliin vikana
 
vierailija
Kiitos tästä.😂 Missäköhän oli sellainen kysely, että mikä on pervointa mitä olet parin viime vuoden sisällä tehnyt? Osa vastauksista oli tyyliä, että omat ajatukset, se että luen tätä ketjua tai olen pitänyt jotakuta kädestä kiinni eli aika moni on sun kanssa samassa tilanteessa.
Mun yks kaveri kyllä lohdutti mua taannoin että oon nuorena pervoillut niin runsaasti että siinä on tullut yhden ihmiselämän seksit hoideltua jo hyvissä ajoin 😄 Mut oishan se kiva vielä päästä hurjastelemaan.
 

Yhteistyössä