K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja lisään vielä että muuten kyllä halitellaan ja pusutellaan ihan joka paikassa niinkuin teinit konsanaan (25v tulee täyteen ihan kohta).

Kaula on nimittäin meille molemmille sen verran erogeeninen alue että jossain aika lähellä sänkyä, sohvaa tai jotain suljettua tilaa missä ei ole muita saa olla ennenkö siihen kumpikaan uskaltaa kajota

T. Kuristusfetissin omaava, jonka kumppani tykkää pureskeluksi muuttuvista kaulapusuista
Seksi ja parisuhde ketjut on erikseen.
 
vierailija
vauvan keskustelu meni pilalle jo aikaa sitten syitä:
kaikki muu keskustelu kuin kb aiheutti poistoja, kitinää ja märinää.

Jos nosti esiin vaikka jotain lukuja niin joku tuli itkemään a studiosta tai väänti asian niin että joksuja pilkataan???

Joku oli aina itkemässä miksi keskustellaan asiasta x, eikä asiasta y

ei enää aktiivinen keskustelulle. En laske keskusteluksi mitään pellemeikkijuttuja

samoja linkkejä satoja kertoja jostain puolen toista vuoden takaa. Aikuiset ihmiset.

Suurin syy, että tänne tai kokonaan pois siirty ne joita kiinnostaa joksut itsessään. Täällä voi puhua myös muusta kuten ollaan puhuttu vaikka viisuista, måneskinista ja ihan jostain muustakin jne.
Sinne jäi ne joita kiinnostaa ne säännöt ja luettelut mistä saa tai ei saa keskustella ja miksi ja jotka ottautuvat jokaikiseen kohtaan näistä luettelemistasi. Sunnuntaisaarnauksesta päästiin mutta muunlainen on vielä voimissaan. Jos jotkut yrittää viritellä jotain oikeaa keskustelua niin niitä poistellaan kuka mistäkin syystä.

Ja minua kiinnostaa lähinnä K ja täällä sitä vaan ollaan.
 
vierailija
Sinne jäi ne joita kiinnostaa ne säännöt ja luettelut mistä saa tai ei saa keskustella ja miksi ja jotka ottautuvat jokaikiseen kohtaan näistä luettelemistasi. Sunnuntaisaarnauksesta päästiin mutta muunlainen on vielä voimissaan. Jos jotkut yrittää viritellä jotain oikeaa keskustelua niin niitä poistellaan kuka mistäkin syystä.

Ja minua kiinnostaa lähinnä K ja täällä sitä vaan ollaan.
Täällähän näitä palstapoliiseja vasta onkin.
 
vierailija
Sinne jäi ne joita kiinnostaa ne säännöt ja luettelut mistä saa tai ei saa keskustella ja miksi ja jotka ottautuvat jokaikiseen kohtaan näistä luettelemistasi. Sunnuntaisaarnauksesta päästiin mutta muunlainen on vielä voimissaan. Jos jotkut yrittää viritellä jotain oikeaa keskustelua niin niitä poistellaan kuka mistäkin syystä.

Ja minua kiinnostaa lähinnä K ja täällä sitä vaan ollaan.
Joo. Shippauksessa selkeesti lahoaa pää.
 
vierailija
Eli täällä saa keskustella:

Vauvan paskuudesta

Shippareiden harhaisuudesta

Sadiesta ja Samoista


Olikos jotain muuta niin en vahingossa hermostuta ketään?

Seksi ja parisuhteet on ainakin ilmeisesti pannassa?
 
vierailija
Ja lisään vielä että muuten kyllä halitellaan ja pusutellaan ihan joka paikassa niinkuin teinit konsanaan (25v tulee täyteen ihan kohta).

Kaula on nimittäin meille molemmille sen verran erogeeninen alue että jossain aika lähellä sänkyä, sohvaa tai jotain suljettua tilaa missä ei ole muita saa olla ennenkö siihen kumpikaan uskaltaa kajota

T. Kuristusfetissin omaava, jonka kumppani tykkää pureskeluksi muuttuvista kaulapusuista
Saanko kysyä, että miten teillä nämä kuristusleikit toimii? Onko teillä käytössä esim. vihreä-keltainen-punainen?
 
vierailija
Pitäisköhän ne kirjata sinne sääntöihin?
Tulkitsen tämän sarkasmiksi, mutta tässä piilee kyllä totuuden siementä. Ihan pelkästään alkuviestissä mainittujen sääntöjen lisäksi siellä kuitenkin on myös sellaisia sääntöjä, jotka syntyy jonkun tapauksen myötä joko enemmistön tai ahkerimman poistelijan tahdosta. Mä oon ihan varma että joku Kuumaa on suurimmalle osalle bojere-shippaajista täysin ok aihe, mutta silti aina välillä joku vimmoissaan poistelee niitä. Ja just vaikka toi BL, siitä ei tosiaan saanut yhdessä vaiheessa puhua ja se perusteltiin ketjun säännöillä, vaikka samaan aikaan muista viisuedustajista puhuttiin paljonkin.
 
vierailija
Sinne jäi ne joita kiinnostaa ne säännöt ja luettelut mistä saa tai ei saa keskustella ja miksi ja jotka ottautuvat jokaikiseen kohtaan näistä luettelemistasi. Sunnuntaisaarnauksesta päästiin mutta muunlainen on vielä voimissaan. Jos jotkut yrittää viritellä jotain oikeaa keskustelua niin niitä poistellaan kuka mistäkin syystä.

Ja minua kiinnostaa lähinnä K ja täällä sitä vaan ollaan.
Aah, se sunnuntaisaarnaaja.
 

Yhteistyössä