K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä siis halusin ihan vilpittömästi ymmärtää paremmin, miksi jutut pyöri toisen palstan ilmapiirin ympärillä ja mitä sillä haluttiin saavuttaa. Nyt on asia mullekin selvä, en edelleenkään oikein ymmärrä enkä oikein osaa auttaa, mutta ei se keskustelu itsessään haittaa minua.
Toisilla on selvästi tarve, joten anna heidän rauhassa keskustella siitä. Tuskin he apua edes tarvitsevat siihen? Musta Jance tekisi nyt terää tai Nacen sormet.😉
 
vierailija
Katso tuo ylempi vastaukseni.

Mä olen täällä sen takia, että haluan vapaasti keskustella vauvalla kielletyistä aiheista. Tosin ei täälläkään kaikki näyttäisi olevan sallittua, tai ainakin harva se päivä joku tuntee tarpeelliseksi leikkiä palstapoliisia.
Ja toiset haluaa keskustella itse vauvasta. Sopu sijan antaa vai miten se menikään.
 
vierailija
Sieltä puuttuu silti se jokin olennainen, minkä takia mä siellä viihdyin. Viime kesänä oli niin hyviä kirjoittajia ja osa on selvästi lähtenyt pois. Tämä on mun näkemys ja kokemus, sulla saa olla sun.
Mulla on samat fiilikset. Eka pudotus oli se fiilistelyketjun kaatuminen, kun uuteen ketjuun tuli sääntöjä joita alkuperäisessä ei ollut. Olihan siellä ekassakin ketjussa aina joku sanomassa että joku aihe ei kelpaa tai jotain ei saisi sanoa, mutta ne saattoi lähtökohtaisesti jättää huomiotta. Kun loverpool alkoi säännöillä, tuli myös niitä tiukasti vahtivia, ja jossain vaiheessa alkoi mielivaltaiset poistelut. En siis puhu mistään sellaisesta, että pitäisi saada revitellä ihan ulkopuolisten yksityishenkilöiden asioita, vaan just sellaista että poistetaan joku linkki jossa on kiva kuva bojanista ja krisistä koska siellä kuvan tägeissä lukee bokris ja se tulkitaan väärän parin shippaukseksi. Tai että välillä puhutaan sivukaupalla euroviisuedustajista mutta kun joku sanoo baby lasagnasta jotain, se poistetaan koska "miten se muka tänne kuuluu". Ja sitten ollaankin nopeasti just siinä että kun ihmettelee poisteluita ja alapeukkuja, käsketään kompostiin.
 
vierailija
Siis he jotka siellä kehottavat kompostiin, niin eivät tasan tarkkaan tarkoita että tule nillittämään tänne siitä, mistä siellä puhutaan tai ei saa puhua, vaan että siirrät sen aihepiirin (Sadie, Käärijän tai Joksujen haukkumiset yms) tänne tai muualle.

Mutta mulle toki ihan sama, en vaan ymmärrä mitä tällä haette täältä.
Mä en nyt oikein ymmärrä mitä sinä haet täältä.
 
vierailija
Mulla on samat fiilikset. Eka pudotus oli se fiilistelyketjun kaatuminen, kun uuteen ketjuun tuli sääntöjä joita alkuperäisessä ei ollut. Olihan siellä ekassakin ketjussa aina joku sanomassa että joku aihe ei kelpaa tai jotain ei saisi sanoa, mutta ne saattoi lähtökohtaisesti jättää huomiotta. Kun loverpool alkoi säännöillä, tuli myös niitä tiukasti vahtivia, ja jossain vaiheessa alkoi mielivaltaiset poistelut. En siis puhu mistään sellaisesta, että pitäisi saada revitellä ihan ulkopuolisten yksityishenkilöiden asioita, vaan just sellaista että poistetaan joku linkki jossa on kiva kuva bojanista ja krisistä koska siellä kuvan tägeissä lukee bokris ja se tulkitaan väärän parin shippaukseksi. Tai että välillä puhutaan sivukaupalla euroviisuedustajista mutta kun joku sanoo baby lasagnasta jotain, se poistetaan koska "miten se muka tänne kuuluu". Ja sitten ollaankin nopeasti just siinä että kun ihmettelee poisteluita ja alapeukkuja, käsketään kompostiin.
Baby lasagna nyt ei sinne ketjuun kuulu mitenkään, ymmärrän valituksen hyvin. Samoin jos jotain Kuumaa Johannesta tuputetaan.
 
vierailija
Baby lasagna nyt ei sinne ketjuun kuulu mitenkään, ymmärrän valituksen hyvin. Samoin jos jotain Kuumaa Johannesta tuputetaan.
Kuumaa kyllä kuuluu ketjuun samalla tavalla kuin Joost tai vaikka BC:n Joonas. Ei sen pitäisi olla sulta pois, jos K:n lava vierailijoita hehkutetaan. Samaa mieltä on ollut pääasiassa muutkin vauvan kirjoittajat, ne sorapeukut on ollut aika vähäisiä.
 
vierailija
vauvan keskustelu meni pilalle jo aikaa sitten syitä:
kaikki muu keskustelu kuin kb aiheutti poistoja, kitinää ja märinää.

Jos nosti esiin vaikka jotain lukuja niin joku tuli itkemään a studiosta tai väänti asian niin että joksuja pilkataan???

Joku oli aina itkemässä miksi keskustellaan asiasta x, eikä asiasta y

ei enää aktiivinen keskustelulle. En laske keskusteluksi mitään pellemeikkijuttuja

samoja linkkejä satoja kertoja jostain puolen toista vuoden takaa. Aikuiset ihmiset. :D

Suurin syy, että tänne tai kokonaan pois siirty ne joita kiinnostaa joksut itsessään. Täällä voi puhua myös muusta kuten ollaan puhuttu vaikka viisuista, måneskinista ja ihan jostain muustakin jne.
 
vierailija
Kuumaa kyllä kuuluu ketjuun samalla tavalla kuin Joost tai vaikka BC:n Joonas. Ei sen pitäisi olla sulta pois, jos K:n lava vierailijoita hehkutetaan. Samaa mieltä on ollut pääasiassa muutkin vauvan kirjoittajat, ne sorapeukut on ollut aika vähäisiä.
Ei se Joost:kaan kyllä kuulu ja hänen mielenterveytensä pohtiminen niinkuin tänään, ei ole asiallista. Silloin kun on ajankohtaista niin ymmärrän puhumisen.
 
vierailija
Siis tämä ketjuhan tarvittiin alunperinkin just siksi kun vauvalle ei haluttu keskustelua siitä mikä siinä ketjussa mättää. Siellä patistettiin heti kompostiin, jos ilmaisi ettei tykkää jostakin ketjun säännöstä tai vallitsevasta tavasta. Eli kun se keskustelu ei ole sinne tervetullutta, se käydään täällä.
Aamen. Tämä ketjun alkuperäinen ajatus saattoi olla muuta mutta äkkiä tämä kaapattiin. Samoinhan tapahtui kääriä-ketjun kanssa (alkuperäinen tarkoitus on sielläkin muuttunut) ja tavallaan fiilistelyketjunkin kanssa silloin kun luotiin uusi paatti eri säännöillä vaikka sama porukka juttuinensa sinne siirtyi. Ja kyllä niistä säännöistäkin keskusteltiin varmaan puoli vuotta kyllästymiseen asti kunnes luotiin tämä missä niistä ja muuttuneesta tunnelmasta saa purnata ihan vapaasti.
 
vierailija
Täytyy kyllä todeta että mulle ei ole normia muuta kuin puolison kanssa, yleensä jossain intiimimmässä paikassa.
Ja lisään vielä että muuten kyllä halitellaan ja pusutellaan ihan joka paikassa niinkuin teinit konsanaan (25v tulee täyteen ihan kohta).

Kaula on nimittäin meille molemmille sen verran erogeeninen alue että jossain aika lähellä sänkyä, sohvaa tai jotain suljettua tilaa missä ei ole muita saa olla ennenkö siihen kumpikaan uskaltaa kajota 😁

T. Kuristusfetissin omaava, jonka kumppani tykkää pureskeluksi muuttuvista kaulapusuista
 

Yhteistyössä