K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös tää ollut ketju, jossa sai sanoa asioita suoraan? Nimittäin vähän tympäisee tämä toisen ketjun haukkuminen "selän takana". Mikä estää kirjoittamasta sinne niitä itselle mieluisia asioita? Jos kerran osaa harppaamisen jalon taidon, niin harppaa ja kirjoita aiheesta, joka miellyttää. Näiden itkuvirsipostausten perusteella teitä olisi useita, jotka haluaisivat fiilistellä Joksujen keikkoja ilman K:ta. Siitä vaan sitten fiilistelemään! Vai onko niin, että odotatte vain muiden tekevän itsellenne mukavia asioita ja kun näin ei tapahdu, on kiva valittaa toisessa ketjussa.
 
vierailija
Eikös tää ollut ketju, jossa sai sanoa asioita suoraan? Nimittäin vähän tympäisee tämä toisen ketjun haukkuminen "selän takana". Mikä estää kirjoittamasta sinne niitä itselle mieluisia asioita? Jos kerran osaa harppaamisen jalon taidon, niin harppaa ja kirjoita aiheesta, joka miellyttää. Näiden itkuvirsipostausten perusteella teitä olisi useita, jotka haluaisivat fiilistellä Joksujen keikkoja ilman K:ta. Siitä vaan sitten fiilistelemään! Vai onko niin, että odotatte vain muiden tekevän itsellenne mukavia asioita ja kun näin ei tapahdu, on kiva valittaa toisessa ketjussa.
Mä vastaan sulle tähän sillä lauseella, jonka kirjoitat tuolla ekana; Eikös tää ollut ketju, jossa sai sanoa asioita suoraan? Vastaus; Sitähän me just tehdään.
 
vierailija
Mä vastaan sulle tähän sillä lauseella, jonka kirjoitat tuolla ekana; Eikös tää ollut ketju, jossa sai sanoa asioita suoraan? Vastaus; Sitähän me just tehdään.
Ei minusta ole kovin suoraan sanottua, jos pitää mennä toiseen ketjuun valittamaan toisen ketjun aiheista mutta ei itse viitsi tai vaivaudu tekemään asialle mitään. Kunhan vain valittaa.
Mutta jatkakaa toki. Mä haluaisin ketjun, jossa ei koko ajan valitettaisi toisista kirjoittelijoista tai toisista ketjuista.
 
vierailija
Joker out discordiin tai joker out ketjuun voitte laittaa niitä niin kukaan ei takuulla tule sotkemaan Käärijää teidän kultapoikien tekemisiin. Paitsi tietenkin kultapojat itse, mutta niille kannattaa laittaa palautetta vaikka suoraan jos ei yhteistyökumppanit/kaverit kelpaa. Onhan ne ennenkin potkinut porukkaa pihalle kun nettikansa niin vaati...
 

Yhteistyössä