K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä sanoin jo viime kesänä, että Bojan on sille emotionaalisesti merkittävämpi ihminen kuin NM tai varmaan kukaan nainen ikinä tulee olemaan. K:ta on loukattu pahasti eikä se enää usko mihinkään elämän mittaisiin unelmiin ja suunnitelmiin yhdenkään naisen kanssa.
Oletko A, ymmärsinkö oikein? Sun viesti poistuu sieltä koko ajan, koska rikot sen ketjun sääntöjä tuomalla yksityishenkilön mukaan keskusteluun. Siksi et saa vastauksia.
 
vierailija
Mä sanoin jo viime kesänä, että Bojan on sille emotionaalisesti merkittävämpi ihminen kuin NM tai varmaan kukaan nainen ikinä tulee olemaan. K:ta on loukattu pahasti eikä se enää usko mihinkään elämän mittaisiin unelmiin ja suunnitelmiin yhdenkään naisen kanssa.
Olen samaa mieltä sinun kanssa, mutta tiedät varmaan, että tälläiset viestit vauvalta poistuu, koska ne koetaan provoaviksi ja K:n yksityinen elämä ei tuossa määrin kuulu ketjuun. Eli sinne tätä ei kannata nonstoppina kirjoitella.
 
vierailija
K:n tyttis on juuriltaan venäläinen. Jos hän tulisi / tuotaisiin julkisuuteen, alkaisi melkoinen rumba hänen taustastaan. Ymmärrän, ettei K halua sellaista. Tuskin hän itsekään.

Kun aika on tällainen ja ihmiset sellaisia kuin ovat, voisi pyörähtää käyntiin melkoinen vihakampanja netissä. Eikä se jäisi Suomeen. Euroopassa venäläisiin suhtaudutaan todella nihkeästi.
Eiköhän se suhtautuminen ole Suomessa Euroopan nihkeimmästä päästä ja hyvä niin.
 
vierailija
B on aseksuaali homo. Varma tieto. Vedenpitävä todiste.

Oletko nyt tyytyväinen? Yhtään tän kummempia todisteita tuskin tulet joltain keskustelupalstalta saamaan.

Laita viestiä Bojanille ja Sadielle vaikka, ehkä heillä on todisteita kun tämä nyt selvästi on sulle niin tärkeä asia.

T. Eri
Mua ei kiinnosta S ollenkaan. Huvittaa vaan kun väitetään, että B:n ja S:n suhteesta ei ole olemassa todisteita, mutta kukaan ei pysty myöskään antamaan todisteita, jotka kumoaa tämän suhteen.
 
vierailija
Olen samaa mieltä sinun kanssa, mutta tiedät varmaan, että tälläiset viestit vauvalta poistuu, koska ne koetaan provoaviksi ja K:n yksityinen elämä ei tuossa määrin kuulu ketjuun. Eli sinne tätä ei kannata nonstoppina kirjoitella.
K ja B eivät varmaan edes tajua, että jotkut tosi shippaajat voivat tulkita heidän viestittelyssä väärin.
 
vierailija
Mä sanoin jo viime kesänä, että Bojan on sille emotionaalisesti merkittävämpi ihminen kuin NM tai varmaan kukaan nainen ikinä tulee olemaan. K:ta on loukattu pahasti eikä se enää usko mihinkään elämän mittaisiin unelmiin ja suunnitelmiin yhdenkään naisen kanssa.
Eli koska sun oma äitisuhde on ollut emotionaalisesti vaikea, niin kuvittelet, että muutkaan ihmiset eivät pysty käsittelemään naispuolisten ihmisten takia kokemiaan pettymyksiä. K:lla tuntuu olevan vakaat ja turvalliset vanhemmat, läheisyyttä siinä perheessä on osattu jakaa.
 
vierailija
Eli koska sun oma äitisuhde on ollut emotionaalisesti vaikea, niin kuvittelet, että muutkaan ihmiset eivät pysty käsittelemään naispuolisten ihmisten takia kokemiaan pettymyksiä. K:lla tuntuu olevan vakaat ja turvalliset vanhemmat, läheisyyttä siinä perheessä on osattu jakaa.
No toi on läpällä maustettua pohdintaa siltä pohjalta, että toivon niin ikään en-täysin-vakavissani kaksikkoa yhteen.
Todellakin toivon, vaikka pidän sitä hyvin epätodennäköisenä! 💔 🩷🩷🩷
 
vierailija
Osaa ihmisiä kiinnostaa, kirjoitan vapaassa maassa mihin haluan mitä mieleen nousee ajatusten ja tilanteen mukaan.
Tavallaan ymmärrän, itsekin kirjoittelen K ja B shipin juttuja täällä, jotka voisi vauvalla ärsyttää, mutta tuossa teen kyllä eri lailla eli pyrin noudattaan tuota yksityiselämään liittyvää sääntöä, koska ne viestit poistuisi heti.
 
vierailija
En ole sitoutunut jonkun fiiliksistä nouseviin rajoituksiin. Alkuperäinen ketju, jossa mukaan imeydyin ei sisältänyt kyseisiä rajoituksia, sen kuvauksessa olleisiin "sääntöihin" oon sitoutunut (eli normaalit Sanoman säännöt )
En ole sua kritisoimassa, koska oikeasti ketjujen säännöt pystyy kiertämään jos haluaa. Moraaliselta kantilta lähinnä kysyinkin tätä.
 

Yhteistyössä