K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pätkää Joksujen kenraaliharkoista!
Mitäää, mä luulin että siellä ois joku jättilava. Tai edes iso. Mutta nyt jälkiviisaana... nojoo, jos siellä on pääasiassa joku korispallomatsi niin ei sinne permannolle voi hirveen isoja lavakyhäeilmiä pystyttää väliajan ajaksi.
Filmataanko tää jonnekin telkkuun?
 
vierailija
K:n tyttis on juuriltaan venäläinen. Jos hän tulisi / tuotaisiin julkisuuteen, alkaisi melkoinen rumba hänen taustastaan. Ymmärrän, ettei K halua sellaista. Tuskin hän itsekään.

Kun aika on tällainen ja ihmiset sellaisia kuin ovat, voisi pyörähtää käyntiin melkoinen vihakampanja netissä. Eikä se jäisi Suomeen. Euroopassa venäläisiin suhtaudutaan todella nihkeästi.
Enpä usko että sillä olisi mitään isompaa merkitystä, asia mainittaisiin mediassa ja unohtuisi hetkessä. Suomessa on kuitenkin aika paljon parisuhteita joissa toinen osapuoli on taustaltaan venäläinen. Sitäpaitsi ei K:n asiat jaksa massoja kiinnostaa. Eri juttu viisuvuotena.
 
vierailija
Mä oon aina ihmetellyt miksi julkkikset niin vahvasti yrittää piilotella näitä suhteitaan. Piilottelu ja salailu vaan ruokkii uteliaisuutta. Miksei vaan liiku yhdessä normaalisti, kyllä se alun kiinnostus siitä aikanaan vähenee. Ei tietenkään tarvi mitään parisuhdehaastatteluja tehdä tai mitään julkistuspostausta, mutta alkais vaan liikkua yhdessä julkisesti.
Mä ymmärrän, että ihan alussa kun ei oo edes varma onko tässä juttua vai ei, niin haluaa vielä tutkailla tilannetta rauhassa, mutta jos noikin nyt on ollut puoli v. yhdessä niin ei se ihan tuore juttu ole.
Muutenkin ihmettelen kummankin julkisuusallergiaa. Miksi valita tuollainen ura, jos ei kestä julkisuutta? Jos haluaa päästä tuollaisella uralla eteenpäin, niin sen mukana nyt vaan tulee julkisuus. Parempi antaa julkisuudelle jotain vapaaehtoisesti kuin olla jatkuvasti metsästettävänä.
Täysin samaa mieltä!
 
vierailija
No mä haluan nyt vuorostani todisteita, jotka kumoaa B:n ja S:n mahdollisen suhteen ja saan vain henkilökohtaisia mielipiteitä vastaukseksi.
B on aseksuaali homo. Varma tieto. Vedenpitävä todiste.

Oletko nyt tyytyväinen? Yhtään tän kummempia todisteita tuskin tulet joltain keskustelupalstalta saamaan.

Laita viestiä Bojanille ja Sadielle vaikka, ehkä heillä on todisteita kun tämä nyt selvästi on sulle niin tärkeä asia.

T. Eri
 

Yhteistyössä