K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lordin naamaa yritettiin suojata mut Seiska se senkin paljasti
Sloveniassa ei taida onneksi olla Seiskaa.😅 Jäänyt mieleen kun Seiskan toimittaja seurasi Jani Toivolaa ja jotakin toista julkkismiestä yökerhosta kotiovella asti. Taisi toimittajaa kiinnostaa m ja m tositoimissa.😂 (Joo siis ei ollut millään tavalla hauskaa Janin ja tämän toisen miehen kannalta, tosi törkeää tuollainen.)
 
vierailija
Sloveniassa ei taida onneksi olla Seiskaa.😅 Jäänyt mieleen kun Seiskan toimittaja seurasi Jani Toivolaa ja jotakin toista julkkismiestä yökerhosta kotiovella asti. Taisi toimittajaa kiinnostaa m ja m tositoimissa.😂 (Joo siis ei ollut millään tavalla hauskaa Janin ja tämän toisen miehen kannalta, tosi törkeää tuollainen.)
Sloveniassa on kyllä omat juorulehtensä, esim se Točno To jonka lennokasta otsikointia mekin ollaan taivasteltu monet kerrat. Mutta siinä on ollut aika kilttiä tekstiä, ehkä jopa vähän sairaalloisesti siellä unelmavävyosastolla kaikkine tupakoimattomuuspuheineen.
 
vierailija
Muistaakseni sai aika paljon kuraa niskaansa ja seiskoja käänneltiin kaupoissa toisin päin jotta kansi ei näy. Viisuilijana sanon että törkeä temppu seiskalta heti voiton jälkeen läväyttää kasvot eetteriin.
Näin oli. Siinä seiska kyllä löi omille näpeilleen pahasti. Ne saattoi luulla että utelias kansa janosi sitä pärstäkuvaa, mutta menikin just toisinpäin.
 
vierailija
Esim. Tuomas Holopainen ja Johanna Kurkela seurustelivat vuosia, ilman että media tiesi. Sitten kun he menivät naimisiin, asia tuli suuremmalle yleisölle tietoon.
-toinen eri
Mä sain tietää tästä just nyt 😄 Molemmat tyypit sentään tiedän. He eivät omaksi onnekseen ehkä olekaan olleet niitä joiden liikkeitä vimmatusti seurataan. En tiedä mitkä seikat ajavat jonkun julkkiksen siihen asemaan, koska kyllähän varsinkin holopainen on tosi iso nimi ja siihen on joitain kohujakin liittynyt Tarja Turusen ajoilta. Sitten on joitakin joita ei millään jätetä rauhaan vaan seurataan just öisin kotiportille tms.
 
vierailija
Sloveniassa on kyllä omat juorulehtensä, esim se Točno To jonka lennokasta otsikointia mekin ollaan taivasteltu monet kerrat. Mutta siinä on ollut aika kilttiä tekstiä, ehkä jopa vähän sairaalloisesti siellä unelmavävyosastolla kaikkine tupakoimattomuuspuheineen.
Joo siis tätä tarkoitin, että Seiska on vähän törkyisempi, mutta ei sekään ole mitään brittien ja jenkkien vastaavien rinnalla.
 
vierailija
Mä sain tietää tästä just nyt Molemmat tyypit sentään tiedän. He eivät omaksi onnekseen ehkä olekaan olleet niitä joiden liikkeitä vimmatusti seurataan. En tiedä mitkä seikat ajavat jonkun julkkiksen siihen asemaan, koska kyllähän varsinkin holopainen on tosi iso nimi ja siihen on joitain kohujakin liittynyt Tarja Turusen ajoilta. Sitten on joitakin joita ei millään jätetä rauhaan vaan seurataan just öisin kotiportille tms.
Mietin kans, että onko Tuomaksella ollut kiihkeästi sen elämästä kiinnostuneita faneja?
 
vierailija
Joo siis tätä tarkoitin, että Seiska on vähän törkyisempi, mutta ei sekään ole mitään brittien ja jenkkien vastaavien rinnalla.
Meille mahtuu kuitenkin vain kourallinen julkkiksia, Sloveniaan vielä vähemmän, joten sitä raportoitavaa ei vaan riitä samaan tapaan kuin suuremmissa maissa. Lisäksi se tietynlainen tavallisuus vie vähän juorulehtien mahdollisuuksia. Siis kärjistettynä että kun esim presidentti matkustaa kasuaalisti ratikalla niin sen elämässä ei ole kauheasti sellaista paljastettavaa jota tavallinen kansa innoissaan lukisi. Siksi seiska joutui aika varhain tyytymään myös niihin itse rakentamiinsa julkkiksiin, eli nosti jotain seiskatyttöjä sivuillensa kauneuskilpailun nimissä ja sitten raportoi kenen kanssa ne riitelivät jossain yökerhossa.
 
vierailija
En oikein tiedä, mistä löytäisin itselleni sopivan ketjun. Vauvalla käynnissä aito show ja viestien poistelu. Jollakin meni tunteisiin sekin, että K olisi homobaarissa Poliisiopiston tyyliin. Sadie taas ei kiinnosta mua yhtään. Ehkä joku muukin painii tämän ongelman kanssa? P.s. osaan sen kuuluisan ohittelun taidon.😂
 
vierailija
Meille mahtuu kuitenkin vain kourallinen julkkiksia, Sloveniaan vielä vähemmän, joten sitä raportoitavaa ei vaan riitä samaan tapaan kuin suuremmissa maissa. Lisäksi se tietynlainen tavallisuus vie vähän juorulehtien mahdollisuuksia. Siis kärjistettynä että kun esim presidentti matkustaa kasuaalisti ratikalla niin sen elämässä ei ole kauheasti sellaista paljastettavaa jota tavallinen kansa innoissaan lukisi. Siksi seiska joutui aika varhain tyytymään myös niihin itse rakentamiinsa julkkiksiin, eli nosti jotain seiskatyttöjä sivuillensa kauneuskilpailun nimissä ja sitten raportoi kenen kanssa ne riitelivät jossain yökerhossa.
Tämä on muuten totta, en vaan lähtenyt ajattelemaan asiaa näin pitkälle. Totta myös se toinen puoli, ne Seiskan otsikoissa pyörivät julkkikset on tosiaan pääasiassa niitä ns. tosi-tv:ssä tai kauneuskisoissa pörrääviä jne. Toki sinne Käärijät ja presidentitkin välillä päätyvät.
 
vierailija
Mietin kans, että onko Tuomaksella ollut kiihkeästi sen elämästä kiinnostuneita faneja?
On ollut, kuulemma ihan kodin ikkunoihin käyty koputtelemassa, mutta ne ajat taitaa olla jo aika kaukana vuosituhannen alussa, eli ei ollut somea johon nämö fanit olisi vuodattaneet mitä näkivät. Silloin mun mielestä lehtikirjoittelu osui enemmän siihen miten Tarja Turunen lähti bändistä ja ruodittiin niitten keskinäisiä välejä. Turusen puolisosta tietty kirjoiteltiin mutta ne muut taisi saada pitää silloiset kumppaninsa ihan rauhassa. Holopaisesta on siis ehkä kirjoitettu enemmän just sellaista että kuinka hankala se on kun laulajia lentää pellolle.
 
vierailija
Heti piti mennä katsomaan seiskasta mitä holopaisesta on vuosien varrella kirjoitettu ja jostain 10 vuoden takaa oli joku lukijan salakuva rautatieasemalta jossa näkyi ja nimeltäkin mainittiin holopaisen kumppani Johanna kurkela.
 
vierailija
Tämä on muuten totta, en vaan lähtenyt ajattelemaan asiaa näin pitkälle. Totta myös se toinen puoli, ne Seiskan otsikoissa pyörivät julkkikset on tosiaan pääasiassa niitä ns. tosi-tv:ssä tai kauneuskisoissa pörrääviä jne. Toki sinne Käärijät ja presidentitkin välillä päätyvät.
Joo, ei ne lehdet kuitenkaan pelkillä tositv-nobodyilla pysy pystyssä, ilman muuta ne yrittää saada kuvia kärtsästä ja sen tyttöystävästä tms. Sit välillä onnistutaan saamaan joku pääministerin perse ja tai timo Soinin maha. Jipii. Mutta muakin kyllä välillä mietityttää tuo että miksi joku julkkis saa olla heiltä rauhassa ja joku ihan vastaavassa asemassa oleva toinen ei.
 
vierailija
En oikein tiedä, mistä löytäisin itselleni sopivan ketjun. Vauvalla käynnissä aito show ja viestien poistelu. Jollakin meni tunteisiin sekin, että K olisi homobaarissa Poliisiopiston tyyliin. Sadie taas ei kiinnosta mua yhtään. Ehkä joku muukin painii tämän ongelman kanssa? P.s. osaan sen kuuluisan ohittelun taidon.
Viestit poistetaan, kun trollaat ja tuot yksityisiä asioita niihin.
 
vierailija
Mä oon aina ihmetellyt miksi julkkikset niin vahvasti yrittää piilotella näitä suhteitaan. Piilottelu ja salailu vaan ruokkii uteliaisuutta. Miksei vaan liiku yhdessä normaalisti, kyllä se alun kiinnostus siitä aikanaan vähenee. Ei tietenkään tarvi mitään parisuhdehaastatteluja tehdä tai mitään julkistuspostausta, mutta alkais vaan liikkua yhdessä julkisesti.
Mä ymmärrän, että ihan alussa kun ei oo edes varma onko tässä juttua vai ei, niin haluaa vielä tutkailla tilannetta rauhassa, mutta jos noikin nyt on ollut puoli v. yhdessä niin ei se ihan tuore juttu ole.
Muutenkin ihmettelen kummankin julkisuusallergiaa. Miksi valita tuollainen ura, jos ei kestä julkisuutta? Jos haluaa päästä tuollaisella uralla eteenpäin, niin sen mukana nyt vaan tulee julkisuus. Parempi antaa julkisuudelle jotain vapaaehtoisesti kuin olla jatkuvasti metsästettävänä.
 
vierailija
Mä oon aina ihmetellyt miksi julkkikset niin vahvasti yrittää piilotella näitä suhteitaan. Piilottelu ja salailu vaan ruokkii uteliaisuutta. Miksei vaan liiku yhdessä normaalisti, kyllä se alun kiinnostus siitä aikanaan vähenee. Ei tietenkään tarvi mitään parisuhdehaastatteluja tehdä tai mitään julkistuspostausta, mutta alkais vaan liikkua yhdessä julkisesti.
Mä ymmärrän, että ihan alussa kun ei oo edes varma onko tässä juttua vai ei, niin haluaa vielä tutkailla tilannetta rauhassa, mutta jos noikin nyt on ollut puoli v. yhdessä niin ei se ihan tuore juttu ole.
Muutenkin ihmettelen kummankin julkisuusallergiaa. Miksi valita tuollainen ura, jos ei kestä julkisuutta? Jos haluaa päästä tuollaisella uralla eteenpäin, niin sen mukana nyt vaan tulee julkisuus. Parempi antaa julkisuudelle jotain vapaaehtoisesti kuin olla jatkuvasti metsästettävänä.
Puhutko nyt siis Bstä ja Sstä? Eihän ne olekaan piilotelleet jos ne lentokone- ja kahvilabongaukset on totta. Onhan ne voineet Nykissäkin kulkea avoimesti, ainakin siellä klubilla olivat molemmat eikä se ole mikään VIP-mesta.
 
vierailija
Mä oon aina ihmetellyt miksi julkkikset niin vahvasti yrittää piilotella näitä suhteitaan. Piilottelu ja salailu vaan ruokkii uteliaisuutta. Miksei vaan liiku yhdessä normaalisti, kyllä se alun kiinnostus siitä aikanaan vähenee. Ei tietenkään tarvi mitään parisuhdehaastatteluja tehdä tai mitään julkistuspostausta, mutta alkais vaan liikkua yhdessä julkisesti.
Mä ymmärrän, että ihan alussa kun ei oo edes varma onko tässä juttua vai ei, niin haluaa vielä tutkailla tilannetta rauhassa, mutta jos noikin nyt on ollut puoli v. yhdessä niin ei se ihan tuore juttu ole.
Muutenkin ihmettelen kummankin julkisuusallergiaa. Miksi valita tuollainen ura, jos ei kestä julkisuutta? Jos haluaa päästä tuollaisella uralla eteenpäin, niin sen mukana nyt vaan tulee julkisuus. Parempi antaa julkisuudelle jotain vapaaehtoisesti kuin olla jatkuvasti metsästettävänä.
Täysin eri mieltä, K:n linja juuri hyvä ja toivottavasti jatkaa samoin, joksutkin vois pitää yksityiset asiansa piilossa, en ymmärrä miksi Nacekaan kertoi noin paljon?
 
vierailija
Mä oon aina ihmetellyt miksi julkkikset niin vahvasti yrittää piilotella näitä suhteitaan. Piilottelu ja salailu vaan ruokkii uteliaisuutta. Miksei vaan liiku yhdessä normaalisti, kyllä se alun kiinnostus siitä aikanaan vähenee. Ei tietenkään tarvi mitään parisuhdehaastatteluja tehdä tai mitään julkistuspostausta, mutta alkais vaan liikkua yhdessä julkisesti.
Mä ymmärrän, että ihan alussa kun ei oo edes varma onko tässä juttua vai ei, niin haluaa vielä tutkailla tilannetta rauhassa, mutta jos noikin nyt on ollut puoli v. yhdessä niin ei se ihan tuore juttu ole.
Muutenkin ihmettelen kummankin julkisuusallergiaa. Miksi valita tuollainen ura, jos ei kestä julkisuutta? Jos haluaa päästä tuollaisella uralla eteenpäin, niin sen mukana nyt vaan tulee julkisuus. Parempi antaa julkisuudelle jotain vapaaehtoisesti kuin olla jatkuvasti metsästettävänä.
Ei se julkinen ura automaattisesti tarkoita törkyjulkisuutta. Moni saa tehdä musaa ihan koko ikänsä päätyönään mutta ei ikinä päädy minkään juorulehden sivuille. Sitä ei siis voi 17-vuotiaana bändiä perustaessaan tietää millaiseksi elämä etenee.
 

Yhteistyössä