K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä todisteet. Naurettavaa niitä on kysellä. Tuolla tasolla osataan seurusteluhommat hoitaa muilta salassa.
Selitätkö tarkemmin mikä siinä on naurettavaa?
En muuten usko minäkään suhteeseen. Tommonen suhde nyt ei vaan olis pysynyt salassa näinkään kauaa, eikä edelleenkään ole yhtään kuvaa vaikka nykyaikana kännykät on kasvaneet ihmisten käteen kiinni. Bojanhan jossain haastattelussa oikein matki sitä, kuinka ihmiset yrittää salakuvata häntä, joten kyllä se on tuttua touhua hänelle.
 
vierailija
Ehkä B on halunnutkin tulla nähdyksi tai S on halunnut käydä paikallisessa pubissa ja vähät välittää vaikka tulisivatkin siellä nähdyiksi. Mutta joo, en itsekkään oikein usko että B veisi S johonkin kylän ykköspaikkaan.
Ehkä ne ei erityisesti halua peitellä suhdetta? Ajattelevat ehkä että tulee ilmi sitten kun tulee, elävät normaalisti, mutta eivät puhu itse asiasta julkisesti.
 
vierailija
Edes gossip sivulla ei kukaan usko tuohon artikkeliin. Yhdessä voivat olla, mutta kilin vtut niitä ole nähty missään pussailemassa.
Näin mäkin luulen. Uskon 100% B:n ja S:n olevan yhdessä, mut jos viime kesänä tanssivan Bojanin näkeminen paikallisessa yökerhossa oli jonkun mielestä niin merkityksellistä, että piti selkää salakuvata ja jakaa, niin miten hemmetissä näistä bongauksista ei muka olisi yhtään otosta olemassa.
 
vierailija
Ei viety NMään linnaan. Eikä yhteiskuvia oikein ole. Eikös K ja NM seukkaakaan?
No Seiska on selvittänyt, että NM on kirjoilla samassa asunnossa kuin K, lisäksi Seiskassa on ollut 2x kuvia kun ovat yhdessä, heidät on nähty kuvissa yhdessä Thaimaassa (Ronyn insta) ja NM on tuikannut itsensä pyyhe päällä pesemässä hampaita, videon, jota K just nauhoittaa, taustalle.
 
vierailija
Näin mäkin luulen. Uskon 100% B:n ja S:n olevan yhdessä, mut jos viime kesänä tanssivan Bojanin näkeminen paikallisessa yökerhossa oli jonkun mielestä niin merkityksellistä, että piti selkää salakuvata ja jakaa, niin miten hemmetissä näistä bongauksista ei muka olisi yhtään otosta olemassa.
Ootpa hyväuskoinen. Ilman todisteita uskot jonkun Sadie Sinkin olevan yhdessä Bojanin kanssa.
 

Yhteistyössä