K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B vois esitellä Klle Sn niin pääsis Kkin hyötymään mahdollisesti Sn suhteista ym🤪
Ei hyi mitään tuommoisia uranedistyskuvioia! Ennemin K saa edistää uraansa noilla yhteisbiiseillä mitä se tykkää tehdä, sopii sen tyyliin paremmin. Boitsulle jos S pystyisi avaamaan ovia suhteillaan niin se ei tuntuisi yhtä oudolta, kun tietty kumppania kiikutellaan ympäriinsä eri tilaisuuksiin joissa verkostoituminen tapahtuu sitten luonnostaan.
 
vierailija
Mitä? Whaat missä? Saisiko raporttia? 😊
Škofja Lokassa. Keikka oli linnan "takapihalla" niin että yleisö istui (tai seisoi ja jorasi) rinteessä. Ihan jo pelkästään tämä kokemus oli tosi hieno! Tomilla oli jalka paketissa ja se istui jollain toimistotuolilla 😀 Olin kuunnellut lähinnä uusinta levyä joten en tunnistanut paljoakaan muusta tuotannosta, mutta vieressä oli mukavaa porukkaa jotka vähän pitivät kartalla siitä mitkä biisit oli sellasia koko kansan hittejä tai muulla tavalla olennaisia. Sillon oli just ne slovenian viimeiset futikset käynnissä joten kuultiin joku aiheeseen liittyvä biisi myös. Ihmettelin ensin kun lavan taakse nousi valtavat slovenian liput, mutta se olikin ihan urheilujuhlaa. Yhdessä vaiheessa lavalle nousi mukaan viulisti, joka osoittautui Koala Voicen laulajaksi (apua jos nyt muistin tän väärin, mulla menee muutama bändi aina sekaisin). Eli vaikka olin aika pihalla, oli ihan mielettömän hienoa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Škofja Lokassa. Keikka oli linnan "takapihalla" niin että yleisö istui (tai seisoi ja jorasi) rinteessä. Ihan jo pelkästään tämä kokemus oli tosi hieno! Tomilla oli jalka paketissa ja se istui jollain toimistotuolilla Olin kuunnellut lähinnä uusinta levyä joten en tunnistanut paljoakaan muusta tuotannosta, mutta vieressä oli mukavaa porukkaa jotka vähän pitivät kartalla siitä mitkä biisit oli sellasia koko kansan hittejä tai muulla tavalla olennaisia. Sillon oli just ne slovenian viimeiset futikset käynnissä joten kuultiin joku aiheeseen liittyvä biisi myös. Ihmettelin ensin kun lavan taakse nousi valtavat slovenian liput, mutta se olikin ihan urheilujuhlaa. Yhdessä vaiheessa lavalle nousi mukaan viulisti, joka osoittautui Koala Voicen laulajaksi (apua jos nyt muistin tän väärin, mulla menee muutama bändi aina sekaisin). Eli vaikka olin aika pihalla, oli ihan mielettömän hienoa!!!
Hei, kiitos, kiitos, todella paljon. ❤ Ja anteeksi, jos olet jo raportoinut. Täällä on niin paljon mielenkiintoista tietoa, että missä ihmiset liikkuukaan. Tykkään Siddhartasta ihan kybällä, että kiitos tähän bändiin tutustuttamisesta.
 

Yhteistyössä