K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep, elää taviksetkin etäsuhteessa ja joidenkin kumppanit joutuvat viettämään työnsä takia kuukausia poissa kotimaasta. Hyvin se silti toimii monella, jos vaan haluaa sen toimivan.
Etäsuhteessa eläminen onkin eri asia, mutta suhteen aloittaminen sellaisissa olosuhteissa on tosi haastavaa. Jos B olisi edelleen Lontoossa, 8 tunnin lento tuntuisi jo melkein kohtuulliselta, mutta ljubljanasta ei taida edes päästä suoraan new yorkiin. Nykyään sentään etänä voi jutella niin että näkee toisen naamankin eikä tavistenkaan budjetit kaadu puhelinlaskuihin, mutta juuri se alku on niin herkkä vaihe. Silloin tarttee sitä läheisyyttä.
 
vierailija
Etäsuhteessa eläminen onkin eri asia, mutta suhteen aloittaminen sellaisissa olosuhteissa on tosi haastavaa. Jos B olisi edelleen Lontoossa, 8 tunnin lento tuntuisi jo melkein kohtuulliselta, mutta ljubljanasta ei taida edes päästä suoraan new yorkiin. Nykyään sentään etänä voi jutella niin että näkee toisen naamankin eikä tavistenkaan budjetit kaadu puhelinlaskuihin, mutta juuri se alku on niin herkkä vaihe. Silloin tarttee sitä läheisyyttä.
Sen takia S varmaan lähtikin sinne keikkabussiin ja B suoraan töistä Jenkkeihin ja takaisin kiertueelle.
 
vierailija
Etäsuhteessa eläminen onkin eri asia, mutta suhteen aloittaminen sellaisissa olosuhteissa on tosi haastavaa. Jos B olisi edelleen Lontoossa, 8 tunnin lento tuntuisi jo melkein kohtuulliselta, mutta ljubljanasta ei taida edes päästä suoraan new yorkiin. Nykyään sentään etänä voi jutella niin että näkee toisen naamankin eikä tavistenkaan budjetit kaadu puhelinlaskuihin, mutta juuri se alku on niin herkkä vaihe. Silloin tarttee sitä läheisyyttä.
Aika moni urheilija, kuninkaallinen ja ihan taviskin on aloittanut suhteen haastavista olosuhteista huolimatta ja osa on päätynyt etäsuhteeseen pitkäksi aikaa.
 
vierailija
Ei se nyt koko reissua viettänyt siinä baarissa parin metrin etäisyydellä sadiesta.
Mäkään en usko suhteeseen, mutta joku tolkku näihin juttuihin.
No mutta ei me tiedetä kuinka lähellä on sitä ollut, eiköhän ole samankaltainen kaveri kuin D:kin sitä Stranger Things porukkaahan tuolla oli ja varmaan juuri D, vaikkei näykään kuvissa.
 
vierailija
Mä luulen että se ei vielä siellä lontoossa alkanut. kiertue oli sitten käänteentekevä kokemus.
Mä uskon että heillä on voinut hyvin olla silmäpeliä Lontoossa ja ehkä jotain sutinaakin ja sitten viime hetkellä ovat päättäneet että katsotaan onko tässä jotain enemmänkin niin päättivät että S tulee kiertueelle ja B menee Jenkkeihin asap.
 
vierailija
Ei se nyt koko reissua viettänyt siinä baarissa parin metrin etäisyydellä sadiesta.
Mäkään en usko suhteeseen, mutta joku tolkku näihin juttuihin.
🤣 No just näin! Mä kyllä oon sillä linjalla että B lensi ja pani, sitten luultavasti S lensi ja pani, mutta en vaan saa tästä mitään suurempaa roihua. Jos ne vähän vilahtais jossain keskenään niin tulisi jotain mielenkiintoa tähän kuvioon.
 

Yhteistyössä