K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan yhtä lailla minulle on täysi mysteeri, että joku ei ole sitä nähnyt, mutta toisin kuin sinä, ymmärrän että ihmiset näkee asiat eri tavalla. Minä kunnioitan toistenkin näkemyksiä, enkä nimittele ja vähättele heitä.
Jos et kunnioita ketjun sääntöjä, tuot jatkuvasti tänne K&B shippiä, yrität torpata muiden keskustelut, niin älä silloin oleta, että sua jaksetaan täällä kohdella silkkihansikkain. Olet silloin vähättelyt ja nimittelyt ansainnut. Älkäkä rupea puhumaan mistään toisten näkemysten kunnioituksesta, kun et kunnioita niitä itsekään.
 
vierailija
Oi vttu! Jankataan ikivanhoja juttuja, ja keksitään omia. Kumpikin jatkanut elämäänsä, ihan kavereina ovat pysyneet. Eihän se B koko maailmalle olis sitä julistanut, jos he ois yhdessä nukkuneet.
Enhän minä jankkaa, te itse halusitte pitää tän keskustelussa, lisäksi toi kirjoitus suhteen rajoista ei ole minun kirjoittama, johon vastataan mene hoitoon tai vauvalle täällä on muitakin kirjoittajia, jotka pohtii samoja asioita.
 
vierailija
Mun mielestä tässä tarvitaan myös Bojania. En vielä tiedä, et mikä on kenenkin rooli tässä, mut eiköhän se selviä kun ruvetaan hommiin.
Jep niin tarvitaan 😁
 
vierailija
Nace
B. ei ainakaan vaatteilla koreile tai ole kertakäyttömuodin kuluttaja. 🙂 Kun tuota postausta vetelee alaspäin, tulee vastaan kuva B:sta samassa paidassa jossain haastattelussa kuin tuossa toissa päiväsessä(?) postauksessa. Haastattelussa niin nuoren näköinen, olisiko vähintään parin kolmen vuoden takaa?

Tästä tulikin mieleen, mikä olisi todistettavasti vanhin vaatekappale, jonka on nähty joksuilla julkisuudessa vuosien takaa vielä käytössä? Ainakin Janin mustavalkoruutupaita olen tainnut nähdä jossain nuoruuskuvissa.
 

Yhteistyössä