K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta ei niistä musavideoista koskaan saa suoraan rahoja takaisin nykyään enään, vaikka saisi miljoonia katseluita. Mutta joku muutama miljoonaa katselua hyvälle musavideolle on vähän sama kuin että pääsee esiintymään jonnekin telkkariohjelmaan jota muutama miljoona ihmistä katsoo. Ihmiset saavat kuulla artistin musaa, ja samalla näkevät artistin visuaalisesti, eli näkevät millainen tyyli artistilla on. Me ihmiset ollaan visuaalisia luonteita, tykästymme siihen mikä näyttää hienolta. Ja sitten menestyneiden musavideoiden avulla saa tulevaisuudessa isompia keikoja, parempihintaisia festaribuukkauksia ja enemmän levymyyntiä, mitkä jälkikäteen maksaa takaisin ne musavideoihin panostetut rahat. Ainakin periaatteessa, silloin kun kaikki menee hyvin.
Tää oiskin ollut just mun seuraava kysymys että tuleeko musavideoista mitään tienestiä. Jos se viime vuosituhannen mtv oli vähän kuin radiosoittoa, josta irtosi joku bändille korvaus, onko vastaavaa enää olemassakaan?
 
vierailija
Miks vaihtais, eihän K:lla ole yhtään kuuntelijoita Ranskassa? Tuonkin loppuunmyynti kesti viikkoja. Hirvee vaiva ois siirtää se johonkin 500 ihmisen saliin, joka ei välttämättä edes möis loppuun, ja jos möis niin lisätienestit ois silti tyyliin tonnin korkeintaan.
Whaaat onko ne liput olleet jo niin pitkään myynnissä?! Mä oon ihan pudonnut taas kalenterin lehdiltä
 
vierailija
Ai tänne on paennut joku K/B himoshippaaa kun sen shipin omat ketjut vauvalla ja täällä on suunnilleen kuolleet pystyyn. xD Noh, vietä vaan aikaasi täällä, saat siedätyshoitoa siihen että S:ästä puhutaan ja BoKrisiäkin shipataan, etkä pysty ajamaan meitä enään minnekään.
Ei se nyt tuosta johdu, että ois kuolleet, oon ne syyt jo täällä moneen kertaan sanonut. Ja käy täällä muitakin kuin minä. Lisäksi S ei uhkaa minun shippiä, teilaan niitä valheellisia juttuja sitten.
 
vierailija
Tää oiskin ollut just mun seuraava kysymys että tuleeko musavideoista mitään tienestiä. Jos se viime vuosituhannen mtv oli vähän kuin radiosoittoa, josta irtosi joku bändille korvaus, onko vastaavaa enää olemassakaan?
Ei ole sellaista hyvää tulolähdettä enään, ei. Joku telkkarikanava saattaa maksaa jonkun summan ensiesityksestä (esim Ruoska levyraaissa) mutta ei ne ole yhtään samalla tapaa "varmoja" tulonlähteitä kuin mtv konsanaan. Sen takia levy-yhtiöt eivät tykkää kustantaa artisteille kunnon musavideoita enään, vaan artistit yleensä itse ottavat riskin ja hoitaa niille rahoituksen.

Amerikan isoijen levy-yhtiöiden diileissä ne saattaa olla myös eräänlaisia "lainasopimuksia" levy-yhtiön ja artistin välillä, jossa levy-yhtiö kyllä maksaa sen 1 miltsin musavideon teon, mutta artisti suostuu antamaan levy-yhtiölle kaikista keikka/striimi/myystituloistaan niin ison osan seuraavien vuosien ajan, niin että artisti käytännössä maksaa levy-yhtiölle takaisin 2 miljoonaa. Ja sitten on tosi kovat paineet tehdä paljon keikkoja ym jotta laina saadaan maksettua.
 
vierailija
Mulle on edelleen täysi mysteeri se, että miten joku vnähdä jotakin romanttiseen vivahtavaa Kärtsyn ja Boitsun väleissä. He ovat söpöjä yhdessä, mutta se heidän yhteinen matsku oli
Ei se nyt tuosta johdu, että ois kuolleet, oon ne syyt jo täällä moneen kertaan sanonut. Ja käy täällä muitakin kuin minä. Lisäksi S ei uhkaa minun shippiä, teilaan niitä valheellisia juttuja sitten.
K&B shippi on kuin joutuisit syömään kaurapuuroa joka aterialla. Vain joku pehmohöttöön uskova ikineitsyt voi nähdä jotain todellista rakkautta näiden välillä. Tai onhan sitä rakkautta, mutta täysin kaverillista.
 
vierailija
Ei se nyt tuosta johdu, että ois kuolleet, oon ne syyt jo täällä moneen kertaan sanonut. Ja käy täällä muitakin kuin minä. Lisäksi S ei uhkaa minun shippiä, teilaan niitä valheellisia juttuja sitten.
Täällä saa keskustella S jutuista. Ne jutut, mitä tänne tuodaan ovat spekuloita ja teorioita yhteensattumista. Ei sua tällaiset asiat haittaisi, jos kyseessä olisi K
 
vierailija
Ei se nyt tuosta johdu, että ois kuolleet, oon ne syyt jo täällä moneen kertaan sanonut. Ja käy täällä muitakin kuin minä. Lisäksi S ei uhkaa minun shippiä, teilaan niitä valheellisia juttuja sitten.
Vauvalla on ollut koko päivän vaan mateleva keskustelu vanhojen talojen ostamisesta ja kunnostamisesta. Nyt kun katoin niin viimeisin viesti yli puoli tuntia sitten. Puutarhaketjuun tulee näköjään tyyliin 10 viestä vuorokaudessa.

Oot täällä pakosalla kun tämä ei-k/b ketju on ainoa jossa on jotain vipinää välipäivinäkin.
 
vierailija
Mulle on edelleen täysi mysteeri se, että miten joku vnähdä jotakin romanttiseen vivahtavaa Kärtsyn ja Boitsun väleissä. He ovat söpöjä yhdessä, mutta se heidän yhteinen matsku oli


K&B shippi on kuin joutuisit syömään kaurapuuroa joka aterialla. Vain joku pehmohöttöön uskova ikineitsyt voi nähdä jotain todellista rakkautta näiden välillä. Tai onhan sitä rakkautta, mutta täysin kaverillista.
Ihan yhtä lailla minulle on täysi mysteeri, että joku ei ole sitä nähnyt, mutta toisin kuin sinä, ymmärrän että ihmiset näkee asiat eri tavalla. Minä kunnioitan toistenkin näkemyksiä, enkä nimittele ja vähättele heitä.
 

Yhteistyössä