K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja samalla määräilet mistä muut saa keskustella kun heti tuut kieltämään pohdinnat D&B väleistä tai Bn väleistä Janin kanssa jne. Sulla ei oo mitään oikeutta kieltää muiden pohdintoja kun ne on täällä sallittuja ja jos jotkut jutut ei sua miellytä niin voisit vaan ohittaa ne ilman että täytyy ne samat vastaukset laittaa tuhat kertaa.
Puutun vain juttuihin, jotka vaikuttaa Bojania loukkaavilta.
 
vierailija
Eikö ne paikatkin ollut aika pieniä, Lontoo, jossa olin ei tainnut olla loppuunmyyty?
Joo, Lontoon keikkapaikka oli pojille aivan liian iso, ei läheskään loppuunmyyty. Ne kaks muuta oli sopivia, eli Tavastian kokoa. Mutta Britteihin on niin kallista matkustaa kun kaikki pitää tullata ym että ei Tavastian kokoisilla keikoilla ole mitään jättimäistä kannattavuutta. Pitäisi olla 1000+ keikat kuten Suomessa, tai paljon pienempiä keikkoja nopeaan putkeen. Tai tukikohta Briteissä.
 
vierailija
Miten niin ei saatu tehtyä heillähän oli pitkä lista biisejä siinä yhdessä openstagessa
Biisit piti kirjoittaa Lontoossa, josta piti sitten mennä Hampuriin äänittämään biisit keväällä. Mutta silti ollaan vieläkin studiolla puoli vuotta myöhemmin. Oliko ne Lontoossa syntyneet biisit liian huonoja loppupeleissä sit? Eli Lontoossa asuminen biisien kirjoitusta varten oli vaan rahareikä?
 
vierailija
Mulla ei ole tän kevään brittikeikoista mitään muistikuvaa, millä tavoin ne oli hyviä? Vaikutti enemmän että toi maa vei bändiltä pohjan. Rahatkin meni sinne asumiseen keväällä, eikä niitä biisejä saatukaan tehtyä.
Tämä on jännä juttu: minulla on kaksijakoinen suhtautuminen. Lontoon ajalta tuli fanin näkökulmasta kivoja livejä ja päivityksiä, mutta nyt jälkikäteen olen alkanut miettiä, onko tuo Lontoon aika ollut vedenjakaja itselläni kaikkine uusine tyyppeineen? Pakka hajosi liikaa.
 
vierailija
Biisit piti kirjoittaa Lontoossa, josta piti sitten mennä Hampuriin äänittämään biisit keväällä. Mutta silti ollaan vieläkin studiolla puoli vuotta myöhemmin. Oliko ne Lontoossa syntyneet biisit liian huonoja loppupeleissä sit? Eli Lontoossa asuminen biisien kirjoitusta varten oli vaan rahareikä?
Hehän sanoivat, että SBJ:n äänittämiseen meni yllättävän kauan aikaa eikä nyt kuukaudessa muutenkaan varmaa saa kokonaista levyä aikaseksi.
 
vierailija
Tämä on jännä juttu: minulla on kaksijakoinen suhtautuminen. Lontoon ajalta tuli fanin näkökulmasta kivoja livejä ja päivityksiä, mutta nyt jälkikäteen olen alkanut miettiä, onko tuo Lontoon aika ollut vedenjakaja itselläni kaikkine uusine tyyppeineen? Pakka hajosi liikaa.
Lontoossa syntyi parhaat biisit, ainakin ne kolme mitä ollaan tähän mennessä kuultu. Ei mennyt yhtään hukkaan se reissu mun mielestä. :)
 
vierailija
Toisaalta ois hauska jos pojat yrittäisi tuota Brittiunelmaa vielä kerran kunnolla. Siis kunnolla kunnolla! Muuttaa sinne vuodeksi jonnekin solukämppään, kiertää indie-keikkapaikkoja pakulla joka viikko kuten sikäläisetkin indie-bändit, hakeutuu jokaiselle festarille minne pääsee kesällä, tekee välipäivinä ihan levyllisen kunnon Brittirokkia SSOL:in ja EW:n tapaan, ja yrittää verkostoitua siellä mahdollisimman paljon muiden artistien kanssa. Ja vlogittaisivat sen kaiken, onnistuneet jutut ja ne vaikeat vastoinkäymiset, kuten jotkut bändit tekee. Meni lopulta syyteen tai saveen, ei sillä niin väliä, vuoden se vaan on.
 
vierailija
vierailija
Toisaalta ois hauska jos pojat yrittäisi tuota Brittiunelmaa vielä kerran kunnolla. Siis kunnolla kunnolla! Muuttaa sinne vuodeksi jonnekin solukämppään, kiertää indie-keikkapaikkoja pakulla joka viikko kuten sikäläisetkin indie-bändit, hakeutuu jokaiselle festarille minne pääsee kesällä, tekee välipäivinä ihan levyllisen kunnon Brittirokkia SSOL:in ja EW:n tapaan, ja yrittää verkostoitua siellä mahdollisimman paljon muiden artistien kanssa. Ja vlogittaisivat sen kaiken, onnistuneet jutut ja ne vaikeat vastoinkäymiset, kuten jotkut bändit tekee. Meni lopulta syyteen tai saveen, ei sillä niin väliä, vuoden se vaan on.
Riittäisiköhän rahat koko vuodeksi? Hehän yllättyivät paljon siitä miten harvoin pienet bändit pääsee siellä keikkailemaan niin mitään tuloja heillä ei olisi ja joutuisivat varmaan hanttihommiin musiikin ohella. Olisi kyllä hauska seurata tuollaisia vlogeja.
 
vierailija
Biisit piti kirjoittaa Lontoossa, josta piti sitten mennä Hampuriin äänittämään biisit keväällä. Mutta silti ollaan vieläkin studiolla puoli vuotta myöhemmin. Oliko ne Lontoossa syntyneet biisit liian huonoja loppupeleissä sit? Eli Lontoossa asuminen biisien kirjoitusta varten oli vaan rahareikä?
Ei se studio ole vain äänittämistä ja sit ulos. Siellä tehdään valtavasti hiomista ja muutoksiakin. Jotkut bändithän kuluttavat studiossa kevyesti vuodenkin.
 
vierailija
Joksujen pitää vaan päättää mikä on se heidän päämarkkina johon panostetaan eniten, ja sitten muut siihen päälle ekstrana, eikä säntäilä liian holtittomasti. Oli se sit Britit, tai Slovenia, tai Balkanit laajemmin. Sillein että vähintään puoli vuotta panostetaan aina siihen päämarkkinaan, niin että fanitkin ymmärtää että tämä on se missä bändi on ns kotonaan, ja sitten loput ajat pistokeikkoja ja eri pituisia kiertueita muualle. Eikä sitä päämarkkinaa voi mennä muuttelemaan joka toinen vuosi, kun ei fanien uskollisuus ja paikallismedian kiinnostus toimi sillä tavalla.
 
vierailija
Uus käännös Joksuista ennen Sziget keikkaa. Tässä B sanoo, että levyn tulevan suunnitelmien mukaan lokakuun lopussa
Tuo Juren vastaus. Tuliko ne siis Unkariin Hampurista? Ei Sloveniasta? Vai sekoitanko jotain?
 

Yhteistyössä