K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan tässä nyt aika vahva sukupuoliasetelmakin. Täällä äsken sanottiin että bojan on tavannut satoja naisia mutta vain sadien kanssa näkyy selkeät merkit tms. Olen eri mieltä jo ihan siitä että B olisi ollut mitenkään puheenaiheena edes muutaman naisen kanssa. Häneltä tiedetään tasan yksi muinainen tyttöystävä, joittenkin töihin liittyvien naisten kanssa se on ehkä nähty, mutta eipä juuri muitten. Nyt sadie on nähty sen lähellä yhdessä kuvassa ja ehkä joillakin keikoilla, ja se on heti suhde. Miehiä bojanin sylissä on käynyt huomattavasti useampia ja huomattavasti läheisemmin.
Sadien kanssa näkyy selkeät merkit 😂😂😂 Ainoa selkeä merkki, joka teille julkkistenkipeät kanat näkyy on se. että Sadien on "cool", julkkis ja tunnettu! 😆
 
vierailija
K on näihin asioihin osoittanut kiinnostusta jo vuosien ajan. UMK:n aikoihin se paheni ja mä edelleen liputan sen puolesta, että hän yritti saada jo siellä aikaiseksi bromancea Robinin kanssa, mutta se ei saanut tuulta alleen. Olisi pitänyt valita Johannes. Pahenee vaan koko ajan. En mä lähde K:n seksuaalisuutta arvailemaan ja musta tuntuu siltä, että K ei edes välitä, mitä ihmiset ajattelee hänestä sen suhteen. Haluaa selvästi rikkoa lasikattoja.
Lasikattoja? Minkä pörssifirman hallitukseen tai muuksi johtohenkilöksi K on noussut naisena?
 
vierailija
Ja Joksut on hyvin selväksi kertoneet, mistä SBJ kertoo. Se, että Kris sanoi He vahingossa tai tarkoituksella oli ihan yleisesti, koska nykymaailmassa ei nyt vaan voi aina olettaa, että mies odottaa naista jossain yms.
Niin, eli K:sta kertoo. Se mitä Kris sanoi ei ammu alas sitä teoriaa mitenkään. Bojan on kirjoittanut ne sanat, ei bändi yhdessä.
 

Yhteistyössä