K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko B noin karvainen muka? Janin ne mustat karvat on. En anna sulle periksi, karvojen taistelu alkakoot.
Mäkin pidän asemani myös. 😅💪 Kyllä se Boitsu on. Hyvin voi olla ihokarvoja tuon verran ja nuohan on melko vaaleat, ei siis ihan mustat. Mut mä en kattonut niitä ensisijassa, vaan musta nuo varpaat on Bojanin. Ja nuo on jaloista pienimmät, muut on niin pitkiä että on pidemmät jalat.
 
vierailija
Mäkin pidän asemani myös. Kyllä se Boitsu on. Hyvin voi olla ihokarvoja tuon verran ja nuohan on melko vaaleat, ei siis ihan mustat. Mut mä en kattonut niitä ensisijassa, vaan musta nuo varpaat on Bojanin. Ja nuo on jaloista pienimmät, muut on niin pitkiä että on pidemmät jalat.
Ne vastapäiset jalat on kans aika pienet? En kyllä olisi varma, että on B:n.
 
vierailija

Tuota...nyt tulee ihan off topic, mutta onko tieto avokaadon nupista vuotanut
 
vierailija
Jumangeggels minkä kokoinen tuo Nacen käsi on Keksin basson soiton lisäksi pari muutakin asiaa mitä noilla sormilla vois tehdä 🫦
Oi kyllä. Mitenkäs se boitsu siinä yhdessä soundcheckissä lauloikaan? "His fingers were larger than my -"
 
vierailija

Tuota...nyt tulee ihan off topic, mutta onko tieto avokaadon nupista vuotanut
tottakai he lukee näitä ketjuja ja trollaa niihin huolella. Jos mä olisin Kärtsy, niin naljailisin musta kirjoitteleville ihan täysillä.😆
 

Yhteistyössä