K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K on näihin asioihin osoittanut kiinnostusta jo vuosien ajan. UMK:n aikoihin se paheni ja mä edelleen liputan sen puolesta, että hän yritti saada jo siellä aikaiseksi bromancea Robinin kanssa, mutta se ei saanut tuulta alleen. Olisi pitänyt valita Johannes.😂 Pahenee vaan koko ajan. En mä lähde K:n seksuaalisuutta arvailemaan ja musta tuntuu siltä, että K ei edes välitä, mitä ihmiset ajattelee hänestä sen suhteen. Haluaa selvästi rikkoa lasikattoja.
 
vierailija
Eikä nyt kyllä kirjoitin ihan väärin liian myöhä? Tarkoitin D ja Kris:iä tietenkin, Bojanin ja Krisin välillä en näe mitään erityistä muuta kuin lavaesitystä ja kaksi kaunista ihmistä.
Sta bih jahan kertoo Bojanista ja Krisistä. Se oli eka biisi jonka kirjoittivat Lontoossa ja Kris tuli sinne sairastuttuaan vasta myöhemmin niin B ehti kovasti ikävöidä. Ja ennen Lontoota olivat muuttaneet yhteen ja edelleen asuvat siellä.
 
vierailija
K on näihin asioihin osoittanut kiinnostusta jo vuosien ajan. UMK:n aikoihin se paheni ja mä edelleen liputan sen puolesta, että hän yritti saada jo siellä aikaiseksi bromancea Robinin kanssa, mutta se ei saanut tuulta alleen. Olisi pitänyt valita Johannes. Pahenee vaan koko ajan. En mä lähde K:n seksuaalisuutta arvailemaan ja musta tuntuu siltä, että K ei edes välitä, mitä ihmiset ajattelee hänestä sen suhteen. Haluaa selvästi rikkoa lasikattoja.
Ei kiinnosta ei. Ei tarvitsekaan.

Mielenkiintoinen juttu on se, että ystäväni joka oli ollut K keikalla vuosia sitten piti Käärijää suoraan biseksuaalina vaan sen perusteella miten hänestä oli hakkaillut niin miehiä kuin naisia. Ja erikoisesti kiinnittänyt miesten ulkomuotoon huomiota. Oli tosi yllättynyt kun kuuli myöhemmin olevan hetero.

Minulle nyt on sama on mikä on. Vaan tuleehan sitä kaikkea mietiskeltyä
 
vierailija
Sta bih jahan kertoo Bojanista ja Krisistä. Se oli eka biisi jonka kirjoittivat Lontoossa ja Kris tuli sinne sairastuttuaan vasta myöhemmin niin B ehti kovasti ikävöidä. Ja ennen Lontoota olivat muuttaneet yhteen ja edelleen asuvat siellä.
No eikä kerro, SBJ ja Bluza kertoo Jerestä minun mielestä ja Kriskin kun vielä lipsautti sen He siihen, paritan Krisiä vain D:lle heillä näin kemiaa selkeästi.
 
vierailija
Kyllä nuo SBJ ja Bluza vaikuttaa kertovan miehestä. Ja sopisi Jereen. Toki tämä nyt on pelkkää spekua. Bluzan nimikin osuisi hyvin. Ja sanoituksissa ok todella tähän sopivia kohtia molemmissa
 

Yhteistyössä