K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä taas koen tuon jatkuvan K/B pakotuksen B:tä loukkaavana. En kuitenkaan käy shippausketjuissa ”torppaamassa” näitä juttuja, koska en ole trolli niin kuin sinä.
Mutta he itse ruokkivat sitä tietoisesti edelleen. Vähän sama juttu kuin Nace ja Jan. Tuntuu minusta monella tapaa väärältä mutta paha sitä on mennä tuomitsemaan, kun itse sitä kuitenkin ruokkivat, jakavat fanartia jne. Ei ole silloin minun asiani sitä paheksua.
 
vierailija
Mutta he itse ruokkivat sitä tietoisesti edelleen. Vähän sama juttu kuin Nace ja Jan. Tuntuu minusta monella tapaa väärältä mutta paha sitä on mennä tuomitsemaan, kun itse sitä kuitenkin ruokkivat, jakavat fanartia jne. Ei ole silloin minun asiani sitä paheksua.
Milloin B on viimeksi jakanut aiheeseen liittyvää fanartia tai mitenkään muutenkaan ruokkinut shippiä? Ystävän halaaminen lavan reunalla tai hönestä postaaminen ei sitä ole. On nimenomaan sanonut heidän olevan vain ystäviä.
 
vierailija
En ollu toi edellinen, mutta jos siis puolustaa totuutta ja julkkisten oikeutta yksityisyyteen, niin on trolli? Jep jep.
Ei siis ollut kohdisteettu sinulle vaan tälle kirjoittajalle, joka itse väittää täällä säännöllisesti B:n olevan rakastanut K:hon jne muuta syvän päädyn shippisontaa ja samaan aikaa tekopyhästi on kieltämässä esim. kaiken Bojan/Jan spekuloinnin.
 
vierailija
Onko kellään songstatsia niin, että näkee kaikki sieltä? Selasin tuota ja mua hämmentää se, että Joksujen biisejä olisi soitettu aika monessa maassa radiossa, mutta en pääse katsomaan tarkemmin, kun ei ole tilausta. Olenkohan tulkinnut ihan oikeen :D
 
vierailija
Otetaan esimerkiksi vaikka se Joksujen Joost tiktokki. Sitä kritisoitiin ihan huolella ja sanottiin, että pitää nyt nämä kritisoinnit kestää (todellisuudessa ei ollut edes vaikutusta Joksujen suosioon) mutta jos K:ta joku jostain kritisoi niin heti tulee alapeukkuja ja tyrmääviä vastaväitteitä
Olihan se Joksuilta vähän mautonta hyödyntää heti tyyppiä, jonka tapaa ekaa kertaa oman biisinsä promossa. K:ta haukutaan Vauvalla päivittäin kiitos aidoista aidomman Joksu fanin ja trollien, joita Joksut ei kiinnosta. Ehkä vastareaktiona siihen on kyllästytty. Joksujen ulkonäön ja henkilön haukkumista en ole huomannut kuin tosi harvoin ja silloin siihen on puututtu.
 
vierailija
Siis 28 000 kuuntelijan verran? Tuskin löytyy niin paljon pieniä kaupunkeja, kun isoimpien paikkojen luvut on selvästi laskussa. En usko, että olis niin paljon pieniä paikkoja joissa kehitys päinvastaista.

Ja jos noin olisi , niin vähintään se näkyisi biisien päivittäisissä kuunteluluvuissa. Ne on myös laskussa, esim. Sbj ollaan jo n. 6000 (vai taisi olla jo alle), CD myös painunut alle 10 000. Tuskin ne nyt sentään on kuunnellut jotain vanhoja vähemmän suosittuja biisejä noin paljon?
Vielä lisään, että nyt -24 viisujen aikaan näkyi selvästi nuo kaikki nousut. Kokonaiskuuntelijat nousi, kaupunkikohtaiset nousi ja biiseistä lähinnä Carpe Diem. Mikä taas mielestäni kertoo siitä, että biisi oli euroviisu-teemaisilla soittolistoilla ja sieltä tuli kuunnelluksi, muut biisit ei juuri saaneet lisäkiinnostusta.
 
vierailija
Milloin B on viimeksi jakanut aiheeseen liittyvää fanartia tai mitenkään muutenkaan ruokkinut shippiä? Ystävän halaaminen lavan reunalla tai hönestä postaaminen ei sitä ole. On nimenomaan sanonut heidän olevan vain ystäviä.
No eikö se shippaus olekin vähentynyt ja sitä harrastaa enää muutama vanhaan jumiutunut? Samaa mieltä, että ei he enää ruoki shippiä, joten kaikki vois kyllä lopettaa senkin.
 
vierailija
Onko kellään songstatsia niin, että näkee kaikki sieltä? Selasin tuota ja mua hämmentää se, että Joksujen biisejä olisi soitettu aika monessa maassa radiossa, mutta en pääse katsomaan tarkemmin, kun ei ole tilausta. Olenkohan tulkinnut ihan oikeen
Tai siis radiostatsin kartta esim EW:n kohdalla näyttää, että olisi Amerikassakin soitettu sitä 🤔
 
vierailija
Milloin B on viimeksi jakanut aiheeseen liittyvää fanartia tai mitenkään muutenkaan ruokkinut shippiä? Ystävän halaaminen lavan reunalla tai hönestä postaaminen ei sitä ole. On nimenomaan sanonut heidän olevan vain ystäviä.
Vauvalla muuten kirjoitteli aikoinaan tyyppi tai useampi, jotka oli sitä mieltä, että shippaus olisi pitänyt lopettaa kesällä 2023. Peruste oli se, että K ja B eivät jakaneet enää fanserviceä ja että bromance materiaali oli kehitetty vain viisu ajan huviksi. Näissä kaikissa ketjuissa käy aika-ajoin joku henkilö, joka yrittää moralisoida muita ja sanella, että mistä saa puhua ja mistä ei. Perusteet näille syille on yleensä hyvin ontuvia.😂
 
vierailija
Tai siis radiostatsin kartta esim EW:n kohdalla näyttää, että olisi Amerikassakin soitettu sitä
Mielenkiintoista. Tuoko radiosoitto jotenkin enemmän kuuntelijoita? Maalaisjärjellä ajateltuna se olisi loogista, kun 1 soittokerta tavoittaa monta kuuntelijaa kerralla, mutta en tosiaan tiedä yhtään onko näin. Mutta jos olisi, niin sehän selittäisi tämän omituisen kuprun.
 
vierailija
Mielenkiintoista. Tuoko radiosoitto jotenkin enemmän kuuntelijoita? Maalaisjärjellä ajateltuna se olisi loogista, kun 1 soittokerta tavoittaa monta kuuntelijaa kerralla, mutta en tosiaan tiedä yhtään onko näin. Mutta jos olisi, niin sehän selittäisi tämän omituisen kuprun.
Mä yritin tutkia asiaa muilta sivustoilta ja näyttäisi, että ainakin muutamaa Joksujen biisiä olisi viimeisen 2 viikon aikana soitettu Italiassa ja Itävallassa 😁 tämä on mielenkiintoista tutkittavaa kyllä :D
 
vierailija
Milloin B on viimeksi jakanut aiheeseen liittyvää fanartia tai mitenkään muutenkaan ruokkinut shippiä? Ystävän halaaminen lavan reunalla tai hönestä postaaminen ei sitä ole. On nimenomaan sanonut heidän olevan vain ystäviä.
Ei ole kuin tovi, kun hän kertoi videolla, miten ikävöi Jereä ja miten he pitävät yhteyttä. ,"Mutta senhän sinä tiedätkin. Tämä on vain nettiä varten".

Onko tämä nyt muuta kuin shipin ruokkimista?
 
vierailija
Ei ole kuin tovi, kun hän kertoi videolla, miten ikävöi Jereä ja miten he pitävät yhteyttä. ,"Mutta senhän sinä tiedätkin. Tämä on vain nettiä varten".

Onko tämä nyt muuta kuin shipin ruokkimista?
Ystäviäkö ei voi ikävöidä? Tuo toimittaja on nimenomaan pyytänyt lähettämään terveisiä takaisin Jerelle. Mitä hänen olisi pitänyt sanoa, että sitä ei olisi tulkittu shipin ruokkimiseksi?
 
vierailija
Joo voi toki olla. Mutta on jännä sattuma että kaksi epämääräistä Sadie-havaintoa tulee Saksan lentokentiltä juuri Joksujen keikan ympäriltä, kun muulloin tässä kesän aikana ei häntä ole kentillä bongattu.
Se München bongaushan oli alunperinkin epävarma, kirjoittaja itse sanoi suoraan. Luultavasti siinä olikin kimmokkeena se että nuo Hampurin huhut lähti niin voimakkaasti liikkeelle. Epämääräisyys on varmaan just se avainsana miksi nämä ei tunnu ihan uskottavilta. Jos siis ensimmäinen onkin erehtynyt, mutta seuraavat käyttävät kuitenkin sitä kokemusta todisteena omille havainnoille, niin se korttitalo ei oo kovin kestävä.

Mä itse asiassa pidän ihan uskottavana että sadie voisi kyllä käydä hampurissa ja että se on varmaan nähnyt bojania tai niitä muitakin kun kävi kroatiassa (ja ehkä ljubljanassa). Sen sijaan en ole ihan varma olisiko se mennyt just noille cuxhavenin festareille. Tietty jos se on ainoa mahdollinen ajankohta nähdä ne niin ehkä sitten, mutta paikkahan ei ollut mitenkään kiinnostava, joku hiekkakenttä vaan, eikä joksujen keikkakaan siellä tainnut olla mikään kesän odotetuin kokemus. Mutta jos se siellä on ollut niin luulisi todella jonkun fanin sen sieltä bonganneen. Jos se uskalsi kulkea kaikessa rauhassa pienillä klubikeikoillakin niiden mukana ja olla ihan avoimesti jossain parvella fanien nähtävillä niin luulisi että isoilla festareillakin olisi liikkeellä. Varsinkin jos se on jo lentänyt sinne joksujen kanssa, käyttäytynyt bn kanssa kuin seurusteleva pari ja matkannut kaikessa rauhassa metrossakin niiden seurassa, niin ei se nyt varsinaisesti ole mitenkään piilossa yrittänyt olinpaikkaansa ja seuraansa pitää.
 

Yhteistyössä