K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaupallisen/muotikuvauksen/kampanjan asiakas tietysti päättää, millainen malli kuvataan. Damon tietysti itse päättää, millaista mallia haluaa omiin taideprojekteihinsa kuvata. Mutta kyllähän ne mallit ovat kaikki aika samantyyppisesti kauniita.
 
vierailija
Pariisin treffit kuvien perusteella aika varmasti hengailivat siellä kahdestaan 🥹
Mulla on lievät umazane mislit siitä hotellihuoneesta (joo tiedän että jan tägäsi siihen kikin mutta ne nyt oli aika randomeja tägäyksiä kaikki). En tiedä mitä ne hotellin tarjoamat "photo and video booths for when you’re in a playful mood" tarkoittaa, mutta haluun ajatella että jance oli in a playful mood 🫦🥵🙈
 
vierailija
Mulla on lievät umazane mislit siitä hotellihuoneesta (joo tiedän että jan tägäsi siihen kikin mutta ne nyt oli aika randomeja tägäyksiä kaikki). En tiedä mitä ne hotellin tarjoamat "photo and video booths for when you’re in a playful mood" tarkoittaa, mutta haluun ajatella että jance oli in a playful mood 🫦
Jančilla oli ainakin vieressä se samainen polaroid kuva siitä ja Nacesta. Tai no joku kuva siinä oli ja oletan että se on sama minkä postaskin ja minkä Nace jako stooriin 🥰
 
vierailija
Mulla on lievät umazane mislit siitä hotellihuoneesta (joo tiedän että jan tägäsi siihen kikin mutta ne nyt oli aika randomeja tägäyksiä kaikki). En tiedä mitä ne hotellin tarjoamat "photo and video booths for when you’re in a playful mood" tarkoittaa, mutta haluun ajatella että jance oli in a playful mood 🫦
Kyl Mul sopii, et Kikikin oli mukana tässä kombossa.👌
 
vierailija
Kaupallisen/muotikuvauksen/kampanjan asiakas tietysti päättää, millainen malli kuvataan. Damon tietysti itse päättää, millaista mallia haluaa omiin taideprojekteihinsa kuvata. Mutta kyllähän ne mallit ovat kaikki aika samantyyppisesti kauniita.
En tiedä ovatko kaikki ihan samantyyppisesti kauniita (tai joo, krisin tyyppisiä miehiä sillä tuntuu olevan kyllä paljon, niitä kauniita vähän androgyynejä tai ihan feminiinisiä) , mutta samaan tapaan damon heitä yleensä kuvaa. Mutta toisaalta monet eri alojen taiteilijat saattaa käsitellä koko ikänsäkin yhtä aihetta ja pyöriä yhden teeman ympärillä, vaikka se ns palkkatyö olisikin jotain muuta. Luulen ettei se kuvien pointti ole niinkään niiden ihmisten varsinainen syntymälahjana saatu kauneus, vaan jotkut tunnereaktiot ja -ilmaisut tms.
 
vierailija
Mulla on lievät umazane mislit siitä hotellihuoneesta (joo tiedän että jan tägäsi siihen kikin mutta ne nyt oli aika randomeja tägäyksiä kaikki). En tiedä mitä ne hotellin tarjoamat "photo and video booths for when you’re in a playful mood" tarkoittaa, mutta haluun ajatella että jance oli in a playful mood 🫦🥵🙈
Mikäs tää hotelli siis oikein on?! Lähti vähän mielikuvitus laukalle 🤯
 
vierailija
Onko tuolla taustalla se yks?
No ei. Hänet olen nähnyt, eikä ole sama lady.

Tää on sen sijaan sama nuori nainen, joka oli tehnyt pesän Kn pikkuveljen kainaloon paljon keskustelua herättäneen "pussasko Bojan Kärtsää" -casen yhteydessä. Tää on huomattavasti nuorempi kuin se, jota tarkoitat.

Kärtsä on yli 10vee broidia vanhempi ja gf on samaa ikäluokkaa
 
vierailija
No ei. Hänet olen nähnyt, eikä ole sama lady.

Tää on sen sijaan sama nuori nainen, joka oli tehnyt pesän Kn pikkuveljen kainaloon paljon keskustelua herättäneen "pussasko Bojan Kärtsää" -casen yhteydessä. Tää on huomattavasti nuorempi kuin se, jota tarkoitat.

Kärtsä on yli 10vee broidia vanhempi ja gf on samaa ikäluokkaa
Toi on mun mielestä Jessen gf.
 

Yhteistyössä