K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistatko olitko vastannut lainattuun viestiin? Itse muistelen että ei olisi ollut.
Joo vastasin semmoseen, missä sanottiin et menee uskottavuus kommentteihin jossa ei nähdä pusua tmv. Ja et hän oli käyny lukemassa kompostia ja linkkas sit täältä jonku kommentin. Eli oli selkeesti päättäny et kompostin porukka on tullu kirjottamaan niitä en näe pusua vaan halin-kommentteja. En vaan ymmärrä et onko se hali nyt sit joidenki mielestä jotenki vähäpätösempi ilman pusua vai mikä homma.
 
vierailija
Joo vastasin semmoseen, missä sanottiin et menee uskottavuus kommentteihin jossa ei nähdä pusua tmv. Ja et hän oli käyny lukemassa kompostia ja linkkas sit täältä jonku kommentin. Eli oli selkeesti päättäny et kompostin porukka on tullu kirjottamaan niitä en näe pusua vaan halin-kommentteja. En vaan ymmärrä et onko se hali nyt sit joidenki mielestä jotenki vähäpätösempi ilman pusua vai mikä homma.
Ok. En itsekkään ymmärrä tai sitten joku paukuttaa kommentteja siitä "pususta" menemään ihan kunnolla.
 
vierailija
Ainakin Puolasta lensi Sloveniaan ku näky Juren kans Joksujen stoorissa.
Ja kerta heillä on haastattelujen perusteella levy kesken niin varmasti tekevät sitä aina kun pystyvät. En tiedä ovatko tänään äänittäneet kun Nace ja Kris ovat olleet haastattelussa vaikkakin tosin rummut ainakin voidaan äänittää erikseen ja mahdollinen pianon soitto myös joten muut ovat hyvinkin voineet olla sen aikaa treenikämpällä
 
vierailija
Vau no en ihmettele kun satoja tuhansia kuuntelijoita. Oliko tota edes mainostettu itse luin vauvalta ekasta keikasta
Seuraan Joostia ja silti olin aivan pihalla siitä, että keikka tulossa Suomeen. Olenkohan ollut niin Trafikin lumoissa, että moni oleellinen asia on mennyt sen takia ohi. Mä olen muuten myös menossa Nemon ja Irlannin noidan keikoille.👌
 
vierailija
Seuraan Joostia ja silti olin aivan pihalla siitä, että keikka tulossa Suomeen. Olenkohan ollut niin Trafikin lumoissa, että moni oleellinen asia on mennyt sen takia ohi. Mä olen muuten myös menossa Nemon ja Irlannin noidan keikoille.
Tosta keikasta tuli tieto tänään vähän ennen kuin lipunmyynti alkoi, eli tuli ihan puskan takaa suurimmalle osalle. Ja toki Joost itse ei ole maininnut asiasta mitään.
 

Yhteistyössä