K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kirjotin vauvalle sen vikan kommentin, joka jo poistettiin. Näköjään oon sit poistajan mielestä paska shippaaja ku en nähny pusua vaan halin. Ja olin kuitenki vielä siihen kommenttiin kirjottanu et nään siinä erittäin ihanan ja lämpimän halin <3 Mut eihän siinä, huvinsa kullakin
Mä voin lohduttaa sua sen verran, että olen usein näissä ketjuissa saanut kuulla olevani homo. En ole koskaan saanut perusteluja keltään.😆
 
vierailija
No on siinä minusta ero jos spekuloidaan kun ei tiedetä mutta noista videoista nyt näkee että mitään sen kummempaa ei tapahdu eikä ainakaan mitään pusua suulle. Ei siellä nyt ennenkään ole kuvatodisteita vääristelty toiseen suuntaan noin. Voin osallistua siellä älyttömiin juttuihin, täysin ylimeneviin jne mutta en tälläisiin.
Katso se ig kuva uudelleen ei voida tietää mihinkä B pussaa
 
vierailija
Kyllä Klla on melkoinen vaikutus. Olisi Lasagnen kannattanut koittaa päästä kontakteihin, niin olis senkin keikka myynyt täällä paremmin. Olihan se yrittänyt kai kyllä silloin Malmössä, mutta sanoi et Kta on vaikea tavoittaa. K kyllä itse hakeutuu itseään kiinnostavien seuraan, joten BL tuskin mitään yhteistyötä tulee hänen kanssaan tekemään.
 
vierailija
Ei varmasti antanutkaan. Krishän tässä oli mukana myös työstämässä luulen että ideoimassa miltä hahmot näyttää ja fani sit loi ne
Mä en tiennyt että Kriskin oli työstämässä videota! Ihana juttu! Mistä tää tieto on, kertoiko se taiteilija itse vai onko kris sanonut? Oon ehtinyt tosi vähän katsoa mitään haastatteluita nyt lähiaikoina ni oon kaikesta vähän pihalla. Sen stoorin vaan näin missä kris, jan ja nace naureskeli sille dopamin donutille 😁
 
vierailija
Mä en tiennyt että Kriskin oli työstämässä videota! Ihana juttu! Mistä tää tieto on, kertoiko se taiteilija itse vai onko kris sanonut? Oon ehtinyt tosi vähän katsoa mitään haastatteluita nyt lähiaikoina ni oon kaikesta vähän pihalla. Sen stoorin vaan näin missä kris, jan ja nace naureskeli sille dopamin donutille
Kris kertoi ite sen instapostauksessa missä promos SBJ:ta!
 
vierailija
Kyllä Klla on melkoinen vaikutus. Olisi Lasagnen kannattanut koittaa päästä kontakteihin, niin olis senkin keikka myynyt täällä paremmin. Olihan se yrittänyt kai kyllä silloin Malmössä, mutta sanoi et Kta on vaikea tavoittaa. K kyllä itse hakeutuu itseään kiinnostavien seuraan, joten BL tuskin mitään yhteistyötä tulee hänen kanssaan tekemään.
BL haukkui K:n vatsaa ei ehkä sen takia tavoittanut ehkä K sai tietää
 
vierailija
No onhan ne tulkinnat aina menneet yli. Onhan olemassa vaikka minkä näköisiä hidastuskuvia B:n silmien liikkeistä ja niistä tehtyjä tulkintoja, joilla ei varmaan ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mikset ole niiden kohdalla ärähtänyt? Mikä tässä olemattomassa pusussa on juuri sellaista, että siitä väitellään?
Se just kun näkee ettei sitä ole. Ylimenevissä tulkinnoissa ei ole mitään vikaa mutta en osallistu väittämään että pitäisi nähdä jotain mitä ei näy. Esim. katseita taas voi tulkita monella tapaa mutta sitten taas turha väittää että käsi koskee jotain jos niin ei tapahdu.
 
vierailija
Mä kirjotin vauvalle sen vikan kommentin, joka jo poistettiin. Näköjään oon sit poistajan mielestä paska shippaaja ku en nähny pusua vaan halin. Ja olin kuitenki vielä siihen kommenttiin kirjottanu et nään siinä erittäin ihanan ja lämpimän halin <3 Mut eihän siinä, huvinsa kullakin
Muistatko olitko vastannut lainattuun viestiin? Itse muistelen että ei olisi ollut.
 
vierailija
Se just kun näkee ettei sitä ole. Ylimenevissä tulkinnoissa ei ole mitään vikaa mutta en osallistu väittämään että pitäisi nähdä jotain mitä ei näy. Esim. katseita taas voi tulkita monella tapaa mutta sitten taas turha väittää että käsi koskee jotain jos niin ei tapahdu.
Näistä videoista ei nähnyt varmaksi onko mitään pusua, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, että tästä puhutaan ja kyllähän tähän maailmaan puhetta mahtuu, ehkä sen ei pitäisi antaa liikaa häiritä
 
vierailija
Täällä kun on meitä JO faneja, joilla on ehkä hiukan realistisempia otteita asioihin, niin missä näette JO:n esim. kahden vuoden kuluttua? Tekevätkö edelleen pieniä Euroopan keikkoja vai hautaavatko ne suunnitelmat? Onko Suomessa edelleen kuulijakunta heille? Kärtsästä en edes viitsi kysyä, koska oletan, että hän jatkaa uraansa max viisi vuotta.
Mä luulen että joksut jatkaa sinnikkäästi, kahden vuoden päästä on varmaan jo uuden levyn aika ja sitä ennen on oltava kiertuetta ja ihan välttämätön luova taukokin. Tämä on tosi lyhyt aika, mutta uskon että soittavat vielä viidenkin vuoden päästä ihan samalla porukalla. Ei kaikista bändeistä tule erityisen suuria, mutta silti monet kiertävät säännöllisesti pitkin maita ja mantuja, missä nyt kenenkin yleisöt ovat. Jokerit tosin on vähän sellasia hannuhanhia että niille saattaa osua joku onnenkantamoinenkin kohdalle, ja vaikkei se nyt mikään superhitti olisikaan niin ehkä jotain mikä vähän vakiinnuttaa heidän asemaansa. Ounastelen myös että muutkin kielet kuin englanti saavat Euroopassa pikkuhiljaa lisää painoarvoa, mikä tietysti auttaa heitä.
 

Yhteistyössä