K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän shipin pitänyt perustua totuteen niin aina jännä nämä hermostumiset millon mistäkin.
No on siinä minusta ero jos spekuloidaan kun ei tiedetä mutta noista videoista nyt näkee että mitään sen kummempaa ei tapahdu eikä ainakaan mitään pusua suulle. Ei siellä nyt ennenkään ole kuvatodisteita vääristelty toiseen suuntaan noin. Voin osallistua siellä älyttömiin juttuihin, täysin ylimeneviin jne mutta en tälläisiin.
 
vierailija
Täällä kun on meitä JO faneja, joilla on ehkä hiukan realistisempia otteita asioihin, niin missä näette JO:n esim. kahden vuoden kuluttua? Tekevätkö edelleen pieniä Euroopan keikkoja vai hautaavatko ne suunnitelmat? Onko Suomessa edelleen kuulijakunta heille? Kärtsästä en edes viitsi kysyä, koska oletan, että hän jatkaa uraansa max viisi vuotta.
Vaihoehdot on kai
Eivät ole pystyssä/tauolla
tekevät edelleen pikkukeikkoja/sama tilanen kuin nyt tai
keskittyvät joko britteihin tai amerikkaan ja onnistuvat siellä lyömään jalkaa oven väliin niin että heistä tulee vähän isompi.

Mitä muut aattelee? mikä noista ylin on mahdollisin, toi samana pysyminen?
 
vierailija
No on siinä minusta ero jos spekuloidaan kun ei tiedetä mutta noista videoista nyt näkee että mitään sen kummempaa ei tapahdu eikä ainakaan mitään pusua suulle. Ei siellä nyt ennenkään ole kuvatodisteita vääristelty toiseen suuntaan noin. Voin osallistua siellä älyttömiin juttuihin, täysin ylimeneviin jne mutta en tälläisiin.
Järjen ääni 🙏
 
vierailija
Vaihoehdot on kai
Eivät ole pystyssä/tauolla
tekevät edelleen pikkukeikkoja/sama tilanen kuin nyt tai
keskittyvät joko britteihin tai amerikkaan ja onnistuvat siellä lyömään jalkaa oven väliin niin että heistä tulee vähän isompi.

Mitä muut aattelee? mikä noista ylin on mahdollisin, toi samana pysyminen?
Sanoisin että sama tilanne kuin varsinkin jos se heistä on kiinni
 
vierailija
Voiko euroopassa tulla isommaksi enää?tai siis miten se tapahtuisi? toureja on nyt tehty kaks? ei se ainakaan niin näytä tulevan. Fesarit eivät ainakaan vielä tehneet sitä mitä moni toivo kun kk kuuntelijoita katsoo
 
vierailija
No on siinä minusta ero jos spekuloidaan kun ei tiedetä mutta noista videoista nyt näkee että mitään sen kummempaa ei tapahdu eikä ainakaan mitään pusua suulle. Ei siellä nyt ennenkään ole kuvatodisteita vääristelty toiseen suuntaan noin. Voin osallistua siellä älyttömiin juttuihin, täysin ylimeneviin jne mutta en tälläisiin.
No onhan ne tulkinnat aina menneet yli. Onhan olemassa vaikka minkä näköisiä hidastuskuvia B:n silmien liikkeistä ja niistä tehtyjä tulkintoja, joilla ei varmaan ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mikset ole niiden kohdalla ärähtänyt? Mikä tässä olemattomassa pusussa on juuri sellaista, että siitä väitellään?
 
vierailija
Voiko euroopassa tulla isommaksi enää?tai siis miten se tapahtuisi? toureja on nyt tehty kaks? ei se ainakaan niin näytä tulevan. Fesarit eivät ainakaan vielä tehneet sitä mitä moni toivo kun kk kuuntelijoita katsoo
Eipä tuo hetkeksessäkään tapahdu varsinkaan näin pienellä bändillä kuin Joksut ja ilman levy-yhtiötä. Viime vuodesta on edistystä siinä mielessä tullut että ovat päässeet myös Balkanin ulkopuolella oleville festareilla. Balkanilla myös esiintyvät monissa festareilla myös päälavallakin. Pikkuhiljaa hyvä tulee
 
vierailija
No on siinä minusta ero jos spekuloidaan kun ei tiedetä mutta noista videoista nyt näkee että mitään sen kummempaa ei tapahdu eikä ainakaan mitään pusua suulle. Ei siellä nyt ennenkään ole kuvatodisteita vääristelty toiseen suuntaan noin. Voin osallistua siellä älyttömiin juttuihin, täysin ylimeneviin jne mutta en tälläisiin.
Mä kirjotin vauvalle sen vikan kommentin, joka jo poistettiin. Näköjään oon sit poistajan mielestä paska shippaaja ku en nähny pusua vaan halin. Ja olin kuitenki vielä siihen kommenttiin kirjottanu et nään siinä erittäin ihanan ja lämpimän halin <3 Mut eihän siinä, huvinsa kullakin :D
 
vierailija
Mä kirjotin vauvalle sen vikan kommentin, joka jo poistettiin. Näköjään oon sit poistajan mielestä paska shippaaja ku en nähny pusua vaan halin. Ja olin kuitenki vielä siihen kommenttiin kirjottanu et nään siinä erittäin ihanan ja lämpimän halin <3 Mut eihän siinä, huvinsa kullakin
Joku näköjään päättänyt että pusu siinä oli ja muut mielipteet ei ol hyväksyttyjä
 

Yhteistyössä