K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin uskoin vielä vuosi sitten, että K ja B rakastavat toisiaan ja päätyvät yhteen. Nyt kun näin miten K on Joostin kanssa, niin silmäni avautuivat. Ei se K ja B ollutkaan sen spesiaalimpaa. Käyn kompostissa todella harvoin, vauvalla olen pääasiassa.
K Joostin kanssa avasi mun silmiä. K lla löytyy lisäksi aikaa joostille enemmän kuin B lle aikoinaan. En kuitenkaan näe Joostin kanssa ihan samaa kuin B n kanssa silloin ennen, vai kuvittelenko vain.
 
vierailija
K Joostin kanssa avasi mun silmiä. K lla löytyy lisäksi aikaa joostille enemmän kuin B lle aikoinaan. En kuitenkaan näe Joostin kanssa ihan samaa kuin B n kanssa silloin ennen, vai kuvittelenko vain.
Tullut vähän sellainen olo, että K haluaa vaan flirttailla ja vetää homoshowta eri miesten kanssa. Ei näistä sitten yksikään ole oikeasti tärkeä, vain jotakin omituista viihdettä yleisölle.
 
vierailija
Se on sääli. Tulin tänään etsimään sitä ketjua ja harmittaa kun JO ketjut eivät lähde käyntiin. Ne olisivat minulle sopivin paikka.
Ei tosiaan oo eka Joksu-ketju, jota on yritetty. Onko niin, että Joksut on loppujen lopuksi tylsiä, niissä ei riitä juteltavaa? Vai eikö ne sittenkään kiinnosta yksinään, ovat kiinnostavia vain yhteydessä Kärtsään? Niitä, jotka haluaa/viitsii pelkistä Joksuista keskustella, ei ole riittävästi että keskustelu pysyisi käynnissä.
 
vierailija
Ei tosiaan oo eka Joksu-ketju, jota on yritetty. Onko niin, että Joksut on loppujen lopuksi tylsiä, niissä ei riitä juteltavaa? Vai eikö ne sittenkään kiinnosta yksinään, ovat kiinnostavia vain yhteydessä Kärtsään? Niitä, jotka haluaa/viitsii pelkistä Joksuista keskustella, ei ole riittävästi että keskustelu pysyisi käynnissä.
Mä ainakin olisin mielelläni siellä kirjoitellut mut pyöriin aika paljon jodelissa niin onneks siellä on paljon sellaisia jotka kiinnostaa Joksut ihan yksinään samoin pyörin myös tumpussa kun ei täältä kauheesti löydy sellaisia jotka tulis uuteen ketjuun jutteleen
 
vierailija
Ei tosiaan oo eka Joksu-ketju, jota on yritetty. Onko niin, että Joksut on loppujen lopuksi tylsiä, niissä ei riitä juteltavaa? Vai eikö ne sittenkään kiinnosta yksinään, ovat kiinnostavia vain yhteydessä Kärtsään? Niitä, jotka haluaa/viitsii pelkistä Joksuista keskustella, ei ole riittävästi että keskustelu pysyisi käynnissä.
Ehkä sekin kuitenkin verottaa myös että näitä kaikkia ketjuja on jo niin monta ja lähes kaikissa näissä kuitenkin samat keskustelijat pyörii, monet taitaa olla myös jodelissa kun siellä on kuitenkin paljon pelkästään Joksuista kiinnostuneita
 
vierailija
Ei tosiaan oo eka Joksu-ketju, jota on yritetty. Onko niin, että Joksut on loppujen lopuksi tylsiä, niissä ei riitä juteltavaa? Vai eikö ne sittenkään kiinnosta yksinään, ovat kiinnostavia vain yhteydessä Kärtsään? Niitä, jotka haluaa/viitsii pelkistä Joksuista keskustella, ei ole riittävästi että keskustelu pysyisi käynnissä.
Vauvalla oli joskus viime kesänä JO musafiilistelyketju jossa oli jonkin verran keskustelua ja sivuja. Kunnes joku/jotkut sai päähänsä poistattaa sen kun paatilta siirtyivät sinne suunnittelemaan aition varausta. Verkkainen tahti sielläkin toki oli.
 
vierailija
Miksi sä haluat uskoa siihen, että K:lla ja B:llä on sellaisia tunteita toisiaan kohtaan, että he saattaisivat jopa päätyä yhteen joskus? Miksi sä haluat odottaa tällaista vuosia? Nyt on kuitenkin kyse sulle tuntemattomista ihmisistä. Eivät he ole mitään nukkeja, joihin voit kohdistaa tarpeesi ja joidet kautta elät. Olisi kiva tietää, että miksi olet ajautunut tähän tilanteeseen?
Todennäköisesti niillä on ollut tunteita toisiaan kohtaan, on ehkä edelleen. Mutta eiväthän ne yhteen päädy. Mun reaalimaailmassa ei vain käy niin, että perushetero päätyy parisuhteeseen samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Sitä en tiedä, onko kumpikin heteroita.
Tunteita voi olla, niitähän on erilaisia itse kullakin, mutta eihän se nyt aina suhteeseen johda.
 
vierailija
Vauvalla oli joskus viime kesänä JO musafiilistelyketju jossa oli jonkin verran keskustelua ja sivuja. Kunnes joku/jotkut sai päähänsä poistattaa sen kun paatilta siirtyivät sinne suunnittelemaan aition varausta. Verkkainen tahti sielläkin toki oli.
Nyt muistui mieleen ja puolet niistä kommenteista koski Logomon kapasitettia (kuinka monta ihmistä mahtuu yleisöön ja mihin kokoon sali on laajennettu).😂
 
vierailija
B pussasi K:ta siinä halissa emmanimatics ig:ssä kuva kuvasarjan 5/6 kuva, että onhan ne välit sitten melkoisen läheiset
Mä en kyl näe että sekään kertoisi välien etäisyydestä tai läheisyydestä mitään. Mun miehellä on kavereita mm. Unkarissa ja Ranskassa. Ainakin nämä kaverit saattavat moiskasta pusun poskella ja ilman mitään syytä. Enemmänkin se kertoo kulttuurista ja/tai perheen, ystäväpiirin jne. toimintatavoista. K on itsekin koskettelija ja halailija tyyppi. Toisilta se tulee luonnostaan.
 
vierailija
Mä en kyl näe että sekään kertoisi välien etäisyydestä tai läheisyydestä mitään. Mun miehellä on kavereita mm. Unkarissa ja Ranskassa. Ainakin nämä kaverit saattavat moiskasta pusun poskella ja ilman mitään syytä. Enemmänkin se kertoo kulttuurista ja/tai perheen, ystäväpiirin jne. toimintatavoista. K on itsekin koskettelija ja halailija tyyppi. Toisilta se tulee luonnostaan.
Ja ihan normaalia tuo välillä on. Kyllähän Damonkin pussasi Krisiä poskelle julkisesti stoorissaan
 
vierailija
Tullut vähän sellainen olo, että K haluaa vaan flirttailla ja vetää homoshowta eri miesten kanssa. Ei näistä sitten yksikään ole oikeasti tärkeä, vain jotakin omituista viihdettä yleisölle.
Jotenkin ajattelen niin, että nainen tai naiset ovat olleet Klle joko petollisia tai vastaavaa. K on ollut niin kovilla, että on kylmännyt tunteensa johonkin syvälle. Pitää pelleilyä miesten kanssa, heterona. Katsoin jotain live esitystä. Sekunniksi pariksi Kn silmät katsoivat oman esityksensä naistanssijaa " sillä silmällä"
Äkkiä katsoi eteensä ja jatkoi esitystään. Onhan Klla seuralainen, mutta mitenkä minä en pidä häntä Kn elämän naisena. En aliarvioiden ketään, vaan ihan tunnepohjalta. Saatan olla täysin väärässä. Pidän Ksta ja toivon hänelle onnellista elämää ja tulevaisuutta. Oli hänen valittunsa sitten kuka tahansa.
 
vierailija
Tästä näkee että eivät todellakaan pussaa

 

Yhteistyössä