K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja miksi täällä nyt tätä ylipäätään pohditaan siis toista ketjua ja ollaan huolissaan?
Koska ei vauvalla tuohon saa vastausta muuta kuin korkeintaan että tää on vaan shippausta vaikka kuitenkin on tullut selväksi, että osa on tosissaan. Tässä ketjussa on meitä muutamia joita oikeastikkin kiinnostaa, että onko oikeen yllyttää niillä shippijutuilla niitä jotka onkin tosissaan. Tiedetään, että vauvalta osa käy lukemassa/kirjottamassa myös tähän ketjuun joten ehkä joku vois sitten vastata tähän aiheeseen täällä
 
vierailija
No mä voin sanoa että näen nekin näkemykset että B oli jollakin lailla ihastunut K. Pystyn siis näkemään sen tulkinnan ja se on mielestäni voinut ollakin noin (tai sitten ei, aivan sama mulle).

Sitä en ole koko aikana käsittänyt että ollaan huolissaan muista. Netti on täynnä sitä sun tätä pas kaa ja on jokaisen oma asia mihin sotkeutuu. En myöskään tykkää ajatuksesta että pitäisi hillitä tai sensuroida kommentointia tai hauskuutta koska mukana voi olla joku jolle ne voi olla "liikaa". Joskus aikoja sitten kirjoitinkin vauvalle näiden lennokkaiden juttujen jälkeen että täällä kaikki on täysin totta. Se jää sitten lukijalle miten sen on tulkinnut.
 
vierailija
Ja miksi täällä nyt tätä ylipäätään pohditaan siis toista ketjua ja ollaan huolissaan?
Mä en ole huolissani näillä anonyymeillä palstoilla itselleni tuntemattomista ihmisistä. Jos olisin, niin niitä huolia riittäisi liikaa. Kyllähän sen näkee minkälainen likakaivo moni palsta on. Mua kiinnostaa shippaus ilmiönä ja se, että miksi jotkut sekoittavat faktan ja fiktion keskenään. Itselleni shippaus ja kuumistelu on pelkkää kevyttä viihdettä, mutta kyllä sen huomaa, että kaikki eivät näin asiaan suhtaudu.
 
vierailija
Käyhän ne ”uskovat” välillä täälläkin. En voi sille mitään, että ne huolestuttaa. Menevät entistä syvemmälle, mitä kauemmin sitä kestää.
Minä olen yksi tälläinen tosipohjaisesti ja joskus harvoin tänne kirjoittanut niin en nyt mitään pitkää tarinaa lähde kirjoittamaan ja suhtautuminen oli muistaakseni joskus, että ei ole tervettä tjtkst. Mutta tosiaan voin odotella vaikka vuosia tämän K ja B suhteen kanssa, ei tunnu siltä, että mitään hätää on oikein onnellinen olen näin
 
vierailija
No mä voin sanoa että näen nekin näkemykset että B oli jollakin lailla ihastunut K. Pystyn siis näkemään sen tulkinnan ja se on mielestäni voinut ollakin noin (tai sitten ei, aivan sama mulle).

Sitä en ole koko aikana käsittänyt että ollaan huolissaan muista. Netti on täynnä sitä sun tätä pas kaa ja on jokaisen oma asia mihin sotkeutuu. En myöskään tykkää ajatuksesta että pitäisi hillitä tai sensuroida kommentointia tai hauskuutta koska mukana voi olla joku jolle ne voi olla "liikaa". Joskus aikoja sitten kirjoitinkin vauvalle näiden lennokkaiden juttujen jälkeen että täällä kaikki on täysin totta. Se jää sitten lukijalle miten sen on tulkinnut.
En minäkään ymmärrä. Jos nyt oikeesti on tarve olla huolissaan tuntemattomista ja anonyymeistä keskustelijoista, niin kannattaa mennä ylilaudalle, siellä sitä huolestumisen aihetta on paljon enemmän tarjolla.
Oikeesti en usko, että nää mitään huolissaan on. Pitää vaan päästä korostamaan omaa paremmuuttaan.
 
vierailija
En minäkään ymmärrä. Jos nyt oikeesti on tarve olla huolissaan tuntemattomista ja anonyymeistä keskustelijoista, niin kannattaa mennä ylilaudalle, siellä sitä huolestumisen aihetta on paljon enemmän tarjolla.
Oikeesti en usko, että nää mitään huolissaan on. Pitää vaan päästä korostamaan omaa paremmuuttaan.
Tää sun kommentti on just tällaista piilomoralismia, jonka avulla yrität korottaa itseäsi. Vauvalla on nimittäin näitä huolestuneita kirjoittajia ihan samalla tavalla kuin täälläkin. Sitäpaitsi vauva ei oikeasti poikkea laudasta mitenkään, molemmissa on kuvottavia aloituksia sekä kommentteja. Vauvalta aloitukset poistuvat helposti, joten ne ei jää samalla tavalla todisteeksi kuin laudalla. Laudan meno taas on siistiytynyt, koska siellä on osaksi rekkautumis pakko. Suomi24 jne. kuuluu samaan sarjaan.
 
vierailija
Tää sun kommentti on just tällaista piilomoralismia, jonka avulla yrität korottaa itseäsi. Vauvalla on nimittäin näitä huolestuneita kirjoittajia ihan samalla tavalla kuin täälläkin. Sitäpaitsi vauva ei oikeasti poikkea laudasta mitenkään, molemmissa on kuvottavia aloituksia sekä kommentteja. Vauvalta aloitukset poistuvat helposti, joten ne ei jää samalla tavalla todisteeksi kuin laudalla. Laudan meno taas on siistiytynyt, koska siellä on osaksi rekkautumis pakko. Suomi24 jne. kuuluu samaan sarjaan.
En muista koska olisin tälläistä huolestimista toisesta ketjusta lukenut, paljon on aikaa ainakin? Ja veikkaanpa, että nämä voi vielä olla trolleja kaiken lisäksi
 
vierailija
Minä olen yksi tälläinen tosipohjaisesti ja joskus harvoin tänne kirjoittanut niin en nyt mitään pitkää tarinaa lähde kirjoittamaan ja suhtautuminen oli muistaakseni joskus, että ei ole tervettä tjtkst. Mutta tosiaan voin odotella vaikka vuosia tämän K ja B suhteen kanssa, ei tunnu siltä, että mitään hätää on oikein onnellinen olen näin
Miksi sä haluat uskoa siihen, että K:lla ja B:llä on sellaisia tunteita toisiaan kohtaan, että he saattaisivat jopa päätyä yhteen joskus? Miksi sä haluat odottaa tällaista vuosia? Nyt on kuitenkin kyse sulle tuntemattomista ihmisistä. Eivät he ole mitään nukkeja, joihin voit kohdistaa tarpeesi ja joidet kautta elät. Olisi kiva tietää, että miksi olet ajautunut tähän tilanteeseen?
 
vierailija
En muista koska olisin tälläistä huolestimista toisesta ketjusta lukenut, paljon on aikaa ainakin? Ja veikkaanpa, että nämä voi vielä olla trolleja kaiken lisäksi
Olisinkohan lukenut siellä viimeksi tällaisia kommentteja pari päivää sitten. Tää on jotenkin hupaisaa, että kaikki vauvalla laitetaan usein trollien piikkiin. Ehkä se on joku puolustusmekanismi ja tarve löytää joku yksi yhteinen vihollinen, koska ei haluta ajatella asiaa sen laajemmin. Olen itsekin shippari, mutta tykkään myös käydä täällä kompostissa, koska täällä voi pohtia asioita realismin kautta.
 
vierailija
Tää sun kommentti on just tällaista piilomoralismia, jonka avulla yrität korottaa itseäsi. Vauvalla on nimittäin näitä huolestuneita kirjoittajia ihan samalla tavalla kuin täälläkin. Sitäpaitsi vauva ei oikeasti poikkea laudasta mitenkään, molemmissa on kuvottavia aloituksia sekä kommentteja. Vauvalta aloitukset poistuvat helposti, joten ne ei jää samalla tavalla todisteeksi kuin laudalla. Laudan meno taas on siistiytynyt, koska siellä on osaksi rekkautumis pakko. Suomi24 jne. kuuluu samaan sarjaan.
Älä nyt viitsi, mitäpä jos huolestuisit vaan omista asioistasi?
 
vierailija
Ohis. Vauvalla muuten joku just eilen oli taas huolestunut muista kommentoijista. Etsittiin taas syyllisiä johonkin kommenttiin ja mietittiin et onko kirjoittaja aito vai hänen sivupersonaansa. Kirjoittelu siellä koskee nykyään paljolti muita kommentoijia ja sitä et mitä saa kirjoittaa. Turhauttaa se sääntöjankkaus ja trollien etsintä. Mieluiten kirjoittelen uudessa JO ketjussa.
 
vierailija
Ohis. Vauvalla muuten joku just eilen oli taas huolestunut muista kommentoijista. Etsittiin taas syyllisiä johonkin kommenttiin ja mietittiin et onko kirjoittaja aito vai hänen sivupersonaansa. Kirjoittelu siellä koskee nykyään paljolti muita kommentoijia ja sitä et mitä saa kirjoittaa. Turhauttaa se sääntöjankkaus ja trollien etsintä. Mieluiten kirjoittelen uudessa JO ketjussa.
Eihän siellä ole yhtään kukaan kirjoittanut sitten heinäkuun alun uudessa ketjussa?
 
vierailija
Minä olen yksi tälläinen tosipohjaisesti ja joskus harvoin tänne kirjoittanut niin en nyt mitään pitkää tarinaa lähde kirjoittamaan ja suhtautuminen oli muistaakseni joskus, että ei ole tervettä tjtkst. Mutta tosiaan voin odotella vaikka vuosia tämän K ja B suhteen kanssa, ei tunnu siltä, että mitään hätää on oikein onnellinen olen näin
Minäkin uskoin vielä vuosi sitten, että K ja B rakastavat toisiaan ja päätyvät yhteen. Nyt kun näin miten K on Joostin kanssa, niin silmäni avautuivat. Ei se K ja B ollutkaan sen spesiaalimpaa. Käyn kompostissa todella harvoin, vauvalla olen pääasiassa.
 

Yhteistyössä