K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No siis muhun ei vetoa se miten heidän roolinsa on olla niitä ilmeettömiä, tuimia, lähes mykkiä ja vakavahenkisiä hahmoja. Enpä myöskään ole heidän ulkonäköönsä mieltynyt. Jesse on ainoa ok siitä porukasta, Häärijän ja Daltonien roolit eivät ole minun juttuni.
Siis ymmärrän, jos halutaan tehdä tuollaiset hahmot, eikä siinä mitään. He toimivat tuollaisina toki hyvin ja osaavat sen tuollaisina olemisen tosi hyvin.
Mä kyllä tykkään vakavinakin mutta parasta oli silti kun erään keikan loppupuolella Jaakon pokka vähän petti, se rooli ei pitänytkään ja sitä alkoi joku huvittamaan ja itse kiinnitin just silloin huomiota siihen kun olin kerrankin tarpeeksi lähellä lavaa. Se huvittuneisuus sitten tarttui itseenikin ja silloin minusta tuli myös jonkinasteinen Jaakon fani. Tämmöiset just on minusta parasta Kärtsässäkin kun se on selvästi hyvällä ja hymyilevälä tuulella ja pokka ei pidä jne.
 
vierailija
Seiskan mukaan lauloi. Mun muistini mukaan Neea ei laulanut instapätkässään gagaa joten sen perusteella ei voi mitään sanoa. Vauvalla asia on tietenkin niin että jos seurueessa on yksi blondi niin toista siinä ei voi olla ja näin ollen seiska on erehtynyt henkilöstä.
Mä en ymmärrä miksi tästäkin pitää jankata, oli tai ei ollut gf. Me kaikki tiedetään ja kyllä ne kaikki siellä vauvallakin tietää, että Klla on gf tai avokki tai mikä lie ja ne viettää vapaa-aikaa yhdessä. Mutta mitä h**metin väliä sillä on, lauluiko se karaokessa lady gagaa vai oliko laulaja joku muu, tai että oliko mukana baarissa vai ei?
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi tästäkin pitää jankata, oli tai ei ollut gf. Me kaikki tiedetään ja kyllä ne kaikki siellä vauvallakin tietää, että Klla on gf tai avokki tai mikä lie ja ne viettää vapaa-aikaa yhdessä. Mutta mitä h**metin väliä sillä on, lauluiko se karaokessa lady gagaa vai oliko laulaja joku muu, tai että oliko mukana baarissa vai ei?
Mua nyt sattuu kiinnostamaan että mistä varma tieto että se olisi olllut Neea. Vai onko taas niitä palstatotuuksia.
 
vierailija
Jessestä tulee mieleen, että miten noin fiksu tyyppi on eksynyt K n porukoihin. Tiedän itsekin, että kommenttini ei ole kovin asiallinen.
He ovat kasvaneet yhdessä. Käyneet samaa koulua, olleet samalla luokalla, muistaakseni myös naapureita. Ei se, että toinen on KTM ja toinen käynyt amiksen, tarkoita sitä, etteivät voisi hengailla samassa jengissä.

Minusta tuntuu siltä, että Jesse on Klle todella tärkeä, ja hän luottaa Jesseen täysillä. En epäile, etteikö Jesse olisi pelastanut Kn useampaan kertaan mitä ihmeellisimmistä tilanteista vuosien varrella.
 
vierailija
Mä kyllä tykkään vakavinakin mutta parasta oli silti kun erään keikan loppupuolella Jaakon pokka vähän petti, se rooli ei pitänytkään ja sitä alkoi joku huvittamaan ja itse kiinnitin just silloin huomiota siihen kun olin kerrankin tarpeeksi lähellä lavaa. Se huvittuneisuus sitten tarttui itseenikin ja silloin minusta tuli myös jonkinasteinen Jaakon fani. Tämmöiset just on minusta parasta Kärtsässäkin kun se on selvästi hyvällä ja hymyilevälä tuulella ja pokka ei pidä jne.
Tää sun kommentti sai mut jotenkin hyvälle tuulelle. Mä niin odotan sitä päivää, kun Häärijältä pettää pokka. Olis kiva tietää, että minkälainen persoona roolin takana piilee.
 
vierailija
Seiskan mukaan lauloi. Mun muistini mukaan Neea ei laulanut instapätkässään gagaa joten sen perusteella ei voi mitään sanoa. Vauvalla asia on tietenkin niin että jos seurueessa on yksi blondi niin toista siinä ei voi olla ja näin ollen seiska on erehtynyt henkilöstä.
Instapätkään oli valittu Celine Dionin My hartiat will go on musiikiksi, eli me ei koskaan kuultu mitä Neea oikeasti lauloi.
 
vierailija
mua on koko ajan häirinnyt se ajatus, että ihankun b:llä ei olisi muita ihmisiä tai tapahtumia elämässä kuin k. :D

Tuli mieleen kun pre partyissa yksi nainen puristi b:tä (siis kesken haastattelun tuli takaa ja nipisti ohimennen) näkyy videon haastattelussa. Sitten joksujen omalla videolla (vlogissa) b nipisti tätä naista takaisin. Jotain silmäpeliä siinä oli.

Me ei lopulta tiedetä mitään
Hei tää oli kiinnostava huomio! En ollut huomannut kumpaakaan aiemmin. Mä en saanut selvää oliko sama tyyppi kyseessä, kun näkyi niin nopean hetken vaan mutta mun mielestä jotenkin kyllä sopii tollaset jutut bojanille. Sitä jäin miettimään että oliko nuo molemmat tilanteet ikään kuin "suljettuja" vai kelle hyvänsä avoimia, eli mahtoiko nipistelijä olla jonkun maan delegaatiossa vai onko voinut olla joku muu tuttu?
 
vierailija
Hei tää oli kiinnostava huomio! En ollut huomannut kumpaakaan aiemmin. Mä en saanut selvää oliko sama tyyppi kyseessä, kun näkyi niin nopean hetken vaan mutta mun mielestä jotenkin kyllä sopii tollaset jutut bojanille. Sitä jäin miettimään että oliko nuo molemmat tilanteet ikään kuin "suljettuja" vai kelle hyvänsä avoimia, eli mahtoiko nipistelijä olla jonkun maan delegaatiossa vai onko voinut olla joku muu tuttu?
Hei oikeesti nyt! Noinhan voi pienesti koskettamalla kiinnittää tutun ihmisen huomion ihan vain moikatakseen tätä. Joka noissa näkee jotain silmäpeliä, katsoo asioita kyllä todella omituisten lasien läpi. Siinähän vielä, kun Bojan napautti sormellaan naista (joka oli eri nainen ainakin hiusten perusteella) selkään nopeasti ohi kävellessään, reagoi koko seurue. Olivat kaikki tuttuja keskenään.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi tästäkin pitää jankata, oli tai ei ollut gf. Me kaikki tiedetään ja kyllä ne kaikki siellä vauvallakin tietää, että Klla on gf tai avokki tai mikä lie ja ne viettää vapaa-aikaa yhdessä. Mutta mitä h**metin väliä sillä on, lauluiko se karaokessa lady gagaa vai oliko laulaja joku muu, tai että oliko mukana baarissa vai ei?
sama jankutus kun b:n nykin lippistä saa vaikka virosta. Mitä väliä vaikka niitä myytäisiin kuussa kun hän b on usassa ollut ja sattumoisin just joukkue joka liittyy s
 
vierailija
Ja sitten tuoreimmat veikkaukset: tuoko Bojan Sadien mukanaan Ruissiin?
Itse luulen että ei koska tietää että häneen (ja mahdolliseen seuralaiseensa samoin kuin K:n) kohdistuu ehkä Suomessa korostunutta kiinnostusta. Uskon että muuten kyllä piakkoin näkevät ja S nähdään festareilla (jos työt eivät estä, oliko hän ST:n kuvauksissa todistetusti hiljattain) viimeistään Szigetissä, koska eikös se oo ollut B:n unelma ja varmasti tärkeä keikka hänelle.
 
vierailija
Ja sitten tuoreimmat veikkaukset: tuoko Bojan Sadien mukanaan Ruissiin?
Itse luulen että ei koska tietää että häneen (ja mahdolliseen seuralaiseensa samoin kuin K:n) kohdistuu ehkä Suomessa korostunutta kiinnostusta. Uskon että muuten kyllä piakkoin näkevät ja S nähdään festareilla (jos työt eivät estä, oliko hän ST:n kuvauksissa todistetusti hiljattain) viimeistään Szigetissä, koska eikös se oo ollut B:n unelma ja varmasti tärkeä keikka hänelle.
Ei tuo, eikä nähdä.
 
vierailija
Hei oikeesti nyt! Noinhan voi pienesti koskettamalla kiinnittää tutun ihmisen huomion ihan vain moikatakseen tätä. Joka noissa näkee jotain silmäpeliä, katsoo asioita kyllä todella omituisten lasien läpi. Siinähän vielä, kun Bojan napautti sormellaan naista (joka oli eri nainen ainakin hiusten perusteella) selkään nopeasti ohi kävellessään, reagoi koko seurue. Olivat kaikki tuttuja keskenään.
No näin mäkin tämän siis tulkitsin, vaikka ilmeisesti tekstistäni sai jonkun muun käsityksen. En siis mitenkään kuvitellut että kyseessä olisi ollut joku silmäpeli kenenkään kanssa, vaan jotain sellaista minkä olen mieltänyt bojanille tyypilliseksi tavaksi olla kontaktissa muihin. Mutta sitä tosiaan pohdin että oliko nuo tilanteet sellaisia joissa oli paikalla lähinnä kilpailijoita ja muuta heidän edustustaan vai ihan ketä hyvänsä faneja tms. Tämä ei ole muuten merkityksellistä mutta jos siis kyse on näistä muista delegaatioista, on jotenkin luontevaa että tuollaista kontaktia on ollut puolin ja toisin. Joksuja kuitenkin taisi melkeinpä kaikki kilpailijat pitää tosi mukavina kilpakumppaneina ja jonkin sortin ilopillereinä, ainakin parin haastattelijan puheiden perusteella. Vaikka se suurin huomio kiinnittyi bojaniin ja käärijään, he ovat ennättäneet olla muidenkin parissa niin, että siellä olleet ihmiset ovat tykästyneet heihin ja moikanneet tuolla tavalla kesken haastattelujenkin.
 
vierailija
Ja sitten tuoreimmat veikkaukset: tuoko Bojan Sadien mukanaan Ruissiin?
Itse luulen että ei koska tietää että häneen (ja mahdolliseen seuralaiseensa samoin kuin K:n) kohdistuu ehkä Suomessa korostunutta kiinnostusta. Uskon että muuten kyllä piakkoin näkevät ja S nähdään festareilla (jos työt eivät estä, oliko hän ST:n kuvauksissa todistetusti hiljattain) viimeistään Szigetissä, koska eikös se oo ollut B:n unelma ja varmasti tärkeä keikka hänelle.
En usko. En tosin usko että bojan muutenkaan "tuo" sadieta mihinkään, vaan sadie ihan itsenäisesti tekee reissupäätöksensä. Enkä usko että sadie kaipaisi mitään salailua tai suojeluakaan, se on tottunut varmasti paljon suurempaankin kiinnostukseen kuin mitä jossain ruissalossa olisi edessä. Mutta en vaan usko että juuri tämä keikka tai paikka olisi erityisen kiinnostava, eikä ajankohtakaan, sunnuntai-ilta, ole mitenkään houkuttelevin vaihtoehto, kun tarjolla on muitakin festarikeikkoja.
 
vierailija
Hei tuolla monta sivua sitten puitiin sitä kuinka B kirjoitti Bluzan sanat vasta Helsingissä, mutta eikö se ollut SBJ, jonka se silloin kirjoitti valmiiksi? Muistelen että Kiki teippasi ne sanat väärään paikkaan.
 

Yhteistyössä