K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K kulkee mielestäni vaarallisilla vesillä. Tarkoitan noita arjen ja keikkojen jälkeisiä kaljailtoja karaoke-ym kuppiloissa. Se on tuhon tie, jos ei pysty olemaan ilman kaljaa ja muita juomia. Kn kropasta näkee liian selvästi huonon harrastuksen. Vielä kun gf on mukana laulamassa ja ryyppäämässä, ei hyvältä näytä. Se menee jonkin vuoden, mutta sitten sanoo sisäkalut poks. Ja miten käy uran.Toivon Klle kaikkea hyvää. Ja sitä, että pistäisi korkin kiinni.
No sehän on hyvä, että on tuollainen gf, joka tulee heti vislatessa paikalle mukaan juhlimaan oli sitten arki, pyhä, päivä tai yö. Yhteiset harrastukset eikä koskaan tarvi harmitella, etteikö olis sitä jatkot- seuraa.
 
vierailija
Minulle K&B:n yhteys on ollut aina ystävä-, kaverisuhde. Sen sijaan Suomi-Joksusuhde on paljon itselle tärkeämpi, niin hullulta kuin se kuulostaakin. On hienoa seurata, kun Suomi on ollut joksuille omassa kastissaan ja tavallaan jos tuo yhteys häviäisi ja Suomi olisikin vain yksi keikkamaa muiden joukossa, olisi menetys. No, onneksi eilisen perusteella edes jotain on jäljellä tuosta yhteydestä. Sinänsä taitaa olla niin, että tällä kertaa täällä ollaan vain pakollinen aika matkustamisen puitteissa.
Kyllä mä uskon että niillä tuo fiilis säilyy ja toivottavasti saadaan ruisrockinkin myötä taas uusia kuuntelijoita Suomeen. Oon itse soittanut Joksujen musiikkia ystäville ja muutama on laittanut ne soittolistalleen sen jälkeen. Toivottavasti on muitakin jotka suosittelee niitä ystävilleen, jos tietää että ystävä saattaisi tykätä tuon tyyppisestä musiikista.
 
vierailija
No sehän on hyvä, että on tuollainen gf, joka tulee heti vislatessa paikalle mukaan juhlimaan oli sitten arki, pyhä, päivä tai yö. Yhteiset harrastukset eikä koskaan tarvi harmitella, etteikö olis sitä jatkot- seuraa.
Tuossa vaan ei tainnut olla vaan se Nea Kuurne, taitaa ne karaokepätkät löytyä hänen ig:stä tai ei ainakaan varmaa tietoa onko ollut?
 
vierailija
Kyllä mä uskon että niillä tuo fiilis säilyy ja toivottavasti saadaan ruisrockinkin myötä taas uusia kuuntelijoita Suomeen. Oon itse soittanut Joksujen musiikkia ystäville ja muutama on laittanut ne soittolistalleen sen jälkeen. Toivottavasti on muitakin jotka suosittelee niitä ystävilleen, jos tietää että ystävä saattaisi tykätä tuon tyyppisestä musiikista.
Ainakin mun siskon kumppani halusi ne nähdä ja siksi jäävätkin katsoo Joksuja (sisko ollut mun kanssa Joksujen keikalla) et suositeltu ainakin on :D
 
vierailija
”Käärijän musiikista tykkään edelleen ja siitä kun hän kiehnää lavalla miesten kanssa”

Sama! Siis mä en ees ymmärrä että MIKSI! Miks ne kiehnäilyt vaikuttaa muhun näin? Ei ees väliä onko Tomppa, Boitsu tai Johannes. Tai joku muu random tai vähemmän random.

Joksujen kiehnäilyt toistensa tai Damonin kanssa ei tee mulle mitään. Mut annas olla kun Kärtsä antaa palaa niin oon heti liekeissä!
Mulla taas niin päin, että Käärijä iski eniten viisuissa. Nytkin fanitan, mutta enemmän sellaisella perustasolla, kuten vaikka Kuumaata. Jokereihin en usko kyllästyväni koskaan, niissä on mun makuun kaikki kohdallaan.
 
vierailija
Mä kyllä kuuntelen edelleen, mutta se varsinainen fanitusvaihe on ohi ja hyvä niin, siinä meni liikaakin aikaa. Ei se ollut tervettä. Mutta seuraava odottaa... eilisen liven perusteella tutustuin siihen toiseen bändiin, Only the poets, ja nyt oon kuunnellut koko aamun niitä. Täähän on oikeestaan aika kiva! Näiltä menee monta biisiä nyt omalle soittolistalle.
Mäkin kuuntelin vähän, tuolle keikalle olis kiva päästä.
 
vierailija
Tuossa vaan ei tainnut olla vaan se Nea Kuurne, taitaa ne karaokepätkät löytyä hänen ig:stä tai ei ainakaan varmaa tietoa onko ollut?
Instassa oli karaoke pätkä sieltä tiloista, missä tekivät kuvauksia. Muista pätkistä en ainakaan tiedä. Mutta sitä blondia epäiltiin palstoilla Neaksi, koska siis selkeästi olivat työporukan kans viihteellä. Mutta voihan olla, että gf sinne myös hälytetty. Joka itse asiassa olis kyllä tosi outoa.
 
vierailija
Tuossa vaan ei tainnut olla vaan se Nea Kuurne, taitaa ne karaokepätkät löytyä hänen ig:stä tai ei ainakaan varmaa tietoa onko ollut?
Oliko siinä Neean pätkässä mitä se lauloi? Vai oliko tämä vaan taas vauvan spekulointia? Ensin siellä nimittäin ehdotettiin Viiviä mutta kun hän ei ilmeisesit ollutkaan enää blondi niin vaihdettiin seuraavaan seurueen blondiin.
 
vierailija
Instassa oli karaoke pätkä sieltä tiloista, missä tekivät kuvauksia. Muista pätkistä en ainakaan tiedä. Mutta sitä blondia epäiltiin palstoilla Neaksi, koska siis selkeästi olivat työporukan kans viihteellä. Mutta voihan olla, että gf sinne myös hälytetty. Joka itse asiassa olis kyllä tosi outoa.
Mun mielestä se oli kuvattu siellä kuppilassa. Tai ainakin muistini mukaan se paikka näyttää samalta kuin tuossa Seiskan videossa.
 
vierailija
Kyllä mä uskon että niillä tuo fiilis säilyy ja toivottavasti saadaan ruisrockinkin myötä taas uusia kuuntelijoita Suomeen. Oon itse soittanut Joksujen musiikkia ystäville ja muutama on laittanut ne soittolistalleen sen jälkeen. Toivottavasti on muitakin jotka suosittelee niitä ystävilleen, jos tietää että ystävä saattaisi tykätä tuon tyyppisestä musiikista.
Mun ystävä oli mun mukana Kultsalla, mutta hän ei innostunut joksujen musiikista. Soitin joku aika sitten hänelle joksujen Flowers coverin. Siitä hän sitten oli sitä mieltä, että tuollainen kappale sopii B lle. Miten Flowers luokitellaan musiikkina?
 
vierailija
”Käärijän musiikista tykkään edelleen ja siitä kun hän kiehnää lavalla miesten kanssa”

Sama! Siis mä en ees ymmärrä että MIKSI! Miks ne kiehnäilyt vaikuttaa muhun näin? Ei ees väliä onko Tomppa, Boitsu tai Johannes. Tai joku muu random tai vähemmän random.

Joksujen kiehnäilyt toistensa tai Damonin kanssa ei tee mulle mitään. Mut annas olla kun Kärtsä antaa palaa niin oon heti liekeissä!
Mä olen miettinyt, että mitä ihmeen homoeroottisia virtauksia Kärtsästä tosiaan lähtee ja miksi ne vaikuttaa muhun näin. Hän näyttää niin kuumalta miehen kuin miehen kanssa. Mun unelma olisi, että Käärijä ja Antti Holma näyttelisivät yhdessä jossakin leffassa ”romanttisen” kohtauksen. Kyllähän Johannes ja joku muukin kelpaisi.🤭 Ymmärrän ettei kaikki koe asiaa näin ja jotkut ei tykkää näistä miehisten välisistä kiehnäämisistä yhtään, mutta muhun ne vetoaa ja varsinkin just silloin, kun K on toinen osapuoli.
 
vierailija
Mä olen miettinyt, että mitä ihmeen homoeroottisia virtauksia Kärtsästä tosiaan lähtee ja miksi ne vaikuttaa muhun näin. Hän näyttää niin kuumalta miehen kuin miehen kanssa. Mun unelma olisi, että Käärijä ja Antti Holma näyttelisivät yhdessä jossakin leffassa ”romanttisen” kohtauksen. Kyllähän Johannes ja joku muukin kelpaisi. Ymmärrän ettei kaikki koe asiaa näin ja jotkut ei tykkää näistä miehisten välisistä kiehnäämisistä yhtään, mutta muhun ne vetoaa ja varsinkin just silloin, kun K on toinen osapuoli.
Mä olen just sellainen, johon K ei vetoa ollenkaan. Eivätkä sitten tietenkään kiehnäämisetkään.
 

Yhteistyössä