K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva nähdä että muutkin on samaa mieltä. Itsekin tulkitsin asian niin, että K ja B vähän vttuilivat asiasta. Ruississa saatetaan saada toisenlaista kontsaa, en poissulje sitä etteikö B voisi laulaa Tommyn osuuden ICIP:ssä. Toisaalta sen voi tehdä myös esim. Erika.
Erika tai joku muu, mutta toivottavasti ei Bojan. Odotan hänen näkemistään ja tietty koko bändin vasta teltalla.
 
vierailija
Mä en enää edes jaksa kuumistella B&K:ta, mun silmissä se juna meni jo aikoja sitten. Tämä on vain mun mielipide ja tiedän, että moni on toista mieltä. Mä mielummin näkisin K:n jonkun uuden tyypin kanssa.
 
vierailija
Se bluza voi kertoa sydämen tyhjästä huoneesta.
Ilo kauas kulkee
Sydämeni sulkee
Ovensa ja hiljaa on
Tyhjä huone lienee
Sydämesi vaan
Koska kodin löytää saan
Sisään astuin kerran
Viivyn hetken verran
Sitten täytyi muuttaa pois
Rakkaus kun haihtui
Toinen paikan sai
Lyhyeksi aikaa kai
Kotiani etsin vain
Tyhjän huoneen löytää sain
 
vierailija
Mä en enää edes jaksa kuumistella B&K:ta, mun silmissä se juna meni jo aikoja sitten. Tämä on vain mun mielipide ja tiedän, että moni on toista mieltä. Mä mielummin näkisin K:n jonkun uuden tyypin kanssa.
Minä olen vähän samaa mieltä. Tosin K on nyt vaikuttanut harjoittelevan muiden kanssa niin tiedä sitten mitä sieltä tulee.
 
vierailija
Se bluza voi kertoa sydämen tyhjästä huoneesta.
Ilo kauas kulkee
Sydämeni sulkee
Ovensa ja hiljaa on
Tyhjä huone lienee
Sydämesi vaan
Koska kodin löytää saan
Sisään astuin kerran
Viivyn hetken verran
Sitten täytyi muuttaa pois
Rakkaus kun haihtui
Toinen paikan sai
Lyhyeksi aikaa kai
Kotiani etsin vain
Tyhjän huoneen löytää sain
Nuokin sanat voi tulkita niin monella tapaa. Mä taas koen että laulu kertoo ihmisestä, joka etsii sitä oikeaa/rakkautta. Hän rakastui ja oli hetken onnellinen, kunnes rakkaus hiipui pois ja joku toinen otti hänen paikkansa.
 

Yhteistyössä