K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä toivon etteivät tartu mihinkään Kärtsä kysymyksiin livessä, koska niitä varmasti joku laittaa tai mainitse häntä muutenkaan. Liian läpinäkyvää jos tekevät taas saman ennen Suomeen tuloa kuin viimeksi.
 
vierailija
Kyllä luulen että se siellä on, kiinnosti häntä tällä hetkellä tai ei. Kai Joksut nyt tajuavat, että jos B:tä ei näy missään bändin jutuissa keikkojen ulkopuolella niin siitä helposti tulkitaan, että asiat ovat pielessä. Varmaan haluavat uuden levyn kuviot hoitaa kunnialla, oli sitten jotain meneillään tai ei - eikä tietysti välttämättä edes ole
Joo. Jos live olisi siksi, että fanien reaktio ei ollut ihan jees Šbj-asiaan, niin he vain pahentavat tilannetta, jos live ois ilman Bojania 😂
 
vierailija
En usko minäkään. Tallinnan ccc oli aivan hyvä mutta siinä oli jäähyväisten tuntu.
Yksityisesti saattavat olla hyviä ystäviä yhä mutta kaikki ammatillinen yhteistyö on kyllä nähty. Vai uskooko joku edes puolitosissaan enää esim. yhteisbiisiin?
Mun mielestä K oli silloin ei-hyvävointisen näköinen. Ei nyt viitsisi mennä tähän, mutta nyt on kuin eri ihminen. Ja B näyttää myös hyvävointiselta. Sen perusteella vois odottaakin jotain yhteiskontsaa.
 
vierailija
Lue mihin kommentoidaan, niin ei tarvitse erehdyksessä sanoa muita naiveiksi.
Vinkkivitonen, tähän:
"B ja K vaikuttavat kavereilta, jotka yhdessä kuolaavat naisia ja hihittävät päälle." No minusta eivät todellakaan vaikuttaneet.
Niin, mä kirjoitin sen viestiketjun ekan viestin, johon sä kommentoit, joten tiedän kyllä että mistä puhun. Eikö tuo sinusta sitten tarkoita, että he keskustelevat myös niistä naisista?
 
vierailija
Mä toivon etteivät tartu mihinkään Kärtsä kysymyksiin livessä, koska niitä varmasti joku laittaa tai mainitse häntä muutenkaan. Liian läpinäkyvää jos tekevät taas saman ennen Suomeen tuloa kuin viimeksi.
Toisaalta - Käärijä nyt on asia, mistä osa faneista heidät täällä tuntee. Ei toki hc-seuraajat, jotka varmaan liveäkin katsovat, mutta heidän paras Suomi-ystävänsä, joten en pitäisi aivan mahdottomana, että K:sta puhuvat, ilman, että kyseessä on jokin nuoleskelu. Tuskin kukaan liven katsoja on silleen, että "en mene katsomaan heitä, ai mutta nyt kun sanoitte K:n, niin mäpäs tulenkin".
 
vierailija
Lue mihin kommentoidaan, niin ei tarvitse erehdyksessä sanoa muita naiveiksi.
Vinkkivitonen, tähän:
"B ja K vaikuttavat kavereilta, jotka yhdessä kuolaavat naisia ja hihittävät päälle." No minusta eivät todellakaan vaikuttaneet.
Tuntui olevan ihan muita kuvioita. Heillä kyllä tuntui synkkaavan hyvin. Vaikutti hyvinkin aidolta ja avoimelta
 
vierailija
Asialliset ja ystävälliset oli sun ilmauksesi. Se ei käsitä mitään lämpöä, inhoamalleen ihmisellekin voi käyttäytyä asiallisesti ja ystävällisesti. En odota Ruissista minäkään yhteiskontsaa, mutta en sentään ajattele, että välit ovat enää "asialliset" ja osataan vain käyttäytyä ystävällisesti.
Ei näitä toisten kommentteja kannata tulkita kuin piru raamattua. En missään kohtaa ole väittänyt, etteikö välit voisi olla myös lämpimät.
 
vierailija
Siis häh? Molemmathan siinä kosinnassa oli mukana. Yhtä lailla se B vttuili jos tähän lähdetään.
Vähän siitä joo semmonen vittuilufiilis jäi, mutta ihan ilman syytä vittuilevat. Itse ovat esityksen laittaneet alulle ja myöskin sitä ruokkineet vielä NTlläkin, niin sitä saa mitä tilaa. Ei voinut tulla heille yllätyksenä, että fanit siitä innostuu ja lähtee tällainen shippitarina käyntiin. Plus vielä se, että kyllä ovat molemmat siitä hyötyneet, Jokerit varmaan enemmän ja se hyöty siinä on varmaan ollut alunperin mielessäkin.
 
vierailija
Vähän siitä joo semmonen vittuilufiilis jäi, mutta ihan ilman syytä vittuilevat. Itse ovat esityksen laittaneet alulle ja myöskin sitä ruokkineet vielä NTlläkin, niin sitä saa mitä tilaa. Ei voinut tulla heille yllätyksenä, että fanit siitä innostuu ja lähtee tällainen shippitarina käyntiin. Plus vielä se, että kyllä ovat molemmat siitä hyötyneet, Jokerit varmaan enemmän ja se hyöty siinä on varmaan ollut alunperin mielessäkin.
Amen!
 
vierailija
Mä kommentoin siihen lausemuotoiluun, jonka kopsasin. En usko.
Tämä on taas tätä, että tahallaan halutaan ruveta vänkäämään itsestään selvistä asioista. Mä taas uskon, että B ja K ovat jutelleet naisista ja miettineet että kuka on kuuma, kenellä on hyvät pakarat jne. Ihan normaalia miesten välistä juttelua. Niinkuin mekin täällä ollaan keskusteltu, että kuka saagan henkilöistä on mieleemme ja kuumisteltu heitä.
 
vierailija
Mun mielestä K oli silloin ei-hyvävointisen näköinen. Ei nyt viitsisi mennä tähän, mutta nyt on kuin eri ihminen. Ja B näyttää myös hyvävointiselta. Sen perusteella vois odottaakin jotain yhteiskontsaa.
Jos tulis yhteiskontsaa niin mieluummin sellasta bäkkärihengailua kavereiden kesken kiitos, se olis oikestaan kaikkein paras päätös tälle saagalle. Näytetään, että ollaan hyviä kavereita ja tykätään viettää aikaa yhdessä eikä sen kummempaa, siitä jäis hyvä fiilis. Ei kiitos mitään kuumistelua enää.
 
vierailija
Ennen kuin kukaan alkaa lukemaan tätä, niin muistutan että tämä on puhdasta spekua ja minun näkemykseni. Tätä on turha pitää totena millään tasolla eikä niin ollen kannata provosoituakaan. Sinulla on sinun näkemys, minulla on tämä.

Nin, siis ensin edelliseen viestiin. Mikä ihmeen pieni huone? Niillähän oli kokonainen talo siellä. Ennemmin pieni huone viittaisi hotellihuoneeseen, joka sitten taas Liverpooliin tai The Yksiöön. Ja se huppari, miten se vieläkin pyörii täällä vaikka niistä jo löydettiin eroavuudet.

Mutta sitten lisää spekua. Jossain loppuvuoden haastattelussa (vai oltiinko jo Lontoossa), B sanoi että hänellä oli 3 biisi-ideaa vai oliko peräti sanat valmiina jo loppukesästä. Paljon mahdollista, että ne oli juuri nämä, jotka sai lopullisen muotonsa vasta Lontoossa. Biisithän voi muhia kauankin ennen kuin ne saadaan lopulliseen muotoon. Erityisesti sbj ja bluza, jotka vaikuttaa olevan hyvin omakohtaisia ja tulevan syvältä, niin en todellakaan usko, että ne olisi parissa viikossa tehty ideasta loppuun. Uskon, että ne on jollain tasolla olleet olemassa jo ennen Lontoota. Se Bluza sana vihkossa, siinähän oli yksittäisiä sanoja, ehkä hän siinä pyöritteli biisin mahdollista nimeä. Hänhän sanoi Kultsallakin vielä, ettei ole varma nimestä, "ehkä se voisi olla Bluza, blouse". Ehkä sai varmuuden siitä Kn seurassa, kostopitsin palautuksen jälkeen jne.
👍
 
vierailija
En usko sen Sadiesta kertovan mitenkään. Ajoitus ei sovi.
Ne kappaleet ja sanat ovat voineet pyöriä B:n päässä tosiaan jo vuosia. Pikkuhiljaa kirjoitettu ylös sanoja ja asioita, kunnes muodostuu se kokonaisuus. Kappaleen sanat voi sisältää osia monista eri asioista tai tapahtumista, joskus ne on vain pelkkää mielikuvituksen tuotetta.
 
vierailija
Jos tulis yhteiskontsaa niin mieluummin sellasta bäkkärihengailua kavereiden kesken kiitos, se olis oikestaan kaikkein paras päätös tälle saagalle. Näytetään, että ollaan hyviä kavereita ja tykätään viettää aikaa yhdessä eikä sen kummempaa, siitä jäis hyvä fiilis. Ei kiitos mitään kuumistelua enää.
Joo tää ois just hyvä!
 

Yhteistyössä