K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennen kuin kukaan alkaa lukemaan tätä, niin muistutan että tämä on puhdasta spekua ja minun näkemykseni. Tätä on turha pitää totena millään tasolla eikä niin ollen kannata provosoituakaan. Sinulla on sinun näkemys, minulla on tämä.

Nin, siis ensin edelliseen viestiin. Mikä ihmeen pieni huone? Niillähän oli kokonainen talo siellä. Ennemmin pieni huone viittaisi hotellihuoneeseen, joka sitten taas Liverpooliin tai The Yksiöön. Ja se huppari, miten se vieläkin pyörii täällä vaikka niistä jo löydettiin eroavuudet.

Mutta sitten lisää spekua. Jossain loppuvuoden haastattelussa (vai oltiinko jo Lontoossa), B sanoi että hänellä oli 3 biisi-ideaa vai oliko peräti sanat valmiina jo loppukesästä. Paljon mahdollista, että ne oli juuri nämä, jotka sai lopullisen muotonsa vasta Lontoossa. Biisithän voi muhia kauankin ennen kuin ne saadaan lopulliseen muotoon. Erityisesti sbj ja bluza, jotka vaikuttaa olevan hyvin omakohtaisia ja tulevan syvältä, niin en todellakaan usko, että ne olisi parissa viikossa tehty ideasta loppuun. Uskon, että ne on jollain tasolla olleet olemassa jo ennen Lontoota. Se Bluza sana vihkossa, siinähän oli yksittäisiä sanoja, ehkä hän siinä pyöritteli biisin mahdollista nimeä. Hänhän sanoi Kultsallakin vielä, ettei ole varma nimestä, "ehkä se voisi olla Bluza, blouse". Ehkä sai varmuuden siitä Kn seurassa, kostopitsin palautuksen jälkeen jne.
Niillä oli talo täynnä pieniä huoneita. Bluzan lopulliset sanat tosiaan taisivat valmistua vasta Helsingissä.
Totta, että Bluza tarkoittaa yleensä naisten puseroa, mutta tuossa biisissä sillä B:n mukaan viitattiin alunperin Blues- musiikkiin.
In the rhythm of your blues
I will dance non-stop
Miten tuo Blues istuu mielestäsi K:n ja B:n väliseen kemian? Uskotko, että he kuuntelivat yhdessä K:n bluesia? Onko Blues K:n ja B:n yhteistä musiikkia?
 
vierailija
Niillä oli talo täynnä pieniä huoneita. Bluzan lopulliset sanat tosiaan taisivat valmistua vasta Helsingissä.
Totta, että Bluza tarkoittaa yleensä naisten puseroa, mutta tuossa biisissä sillä B:n mukaan viitattiin alunperin Blues- musiikkiin.
In the rhythm of your blues
I will dance non-stop
Miten tuo Blues istuu mielestäsi K:n ja B:n väliseen kemian? Uskotko, että he kuuntelivat yhdessä K:n bluesia? Onko Blues K:n ja B:n yhteistä musiikkia?
Ei niitä sanoja noin kirjaimellisesti kannata lukea. :D Tuo voi tarkoittaa vaan että on jatkuvasti toisen rytmissä/jutuissa messissä. Ja koko se laini voi olla keksitty siihen ihan vaan koska bluza ja muza rimmaa tai toisin päin.
 
vierailija
No en tekisi varatun miehen kikatteluista mitään päätelmiä. Ehkä sekin kuului vaan Käärijän salaperäisen hahmon viisuvedätykseen.
Käärijähän ei viisujen aikaan muuta tehnyt kuin kikatteli haastatteluissa. Kävi ihan ylikierroksilla ja joutui käyttämään vierasta kieltä jota ei hyvin osaa niin vähemmästäkin käyttäytyi noin.
 
vierailija
Ei niitä sanoja noin kirjaimellisesti kannata lukea. Tuo voi tarkoittaa vaan että on jatkuvasti toisen rytmissä/jutuissa messissä. Ja koko se laini voi olla keksitty siihen ihan vaan koska bluza ja muza rimmaa tai toisin päin.
Okei, eli osa sanoista kannattaa lukea kirjaimellisesti, osa ei, ja osa siltä väliltä, niin saa biisin sopimaan toivomaansa tarinaan 😁
 
vierailija
No miksei sitten myös Kris ja Martin, samalla tavalla B on niiden sylissä istunut ja sydänsilmin tuijotellut.
Just tää. Joku poistatti vauvalta Martin kommentit, koska piti selvästi Martinia uhkana. Moni taas on sitä mieltä, että Bokris on se ainoa oikea shippi. Oikeasti B saattaa olla kiinnostunut vain naisista seksuaalisessa mielessä. Ei mua haittaa vaikka myös miehet kiinnostaisi häntä, mutta tää tarve parittaa miehiä yhteen on kiinnostava ilmiö.
 
vierailija
Niillä oli talo täynnä pieniä huoneita. Bluzan lopulliset sanat tosiaan taisivat valmistua vasta Helsingissä.
Totta, että Bluza tarkoittaa yleensä naisten puseroa, mutta tuossa biisissä sillä B:n mukaan viitattiin alunperin Blues- musiikkiin.
In the rhythm of your blues
I will dance non-stop
Miten tuo Blues istuu mielestäsi K:n ja B:n väliseen kemian? Uskotko, että he kuuntelivat yhdessä K:n bluesia? Onko Blues K:n ja B:n yhteistä musiikkia?
🤣🤣 ei kannata lukea kuin piru Raamattua . Mutta edelleen sitä mieltä ettei kerro kenestäkään.
 
vierailija
Ei niitä sanoja noin kirjaimellisesti kannata lukea. Tuo voi tarkoittaa vaan että on jatkuvasti toisen rytmissä/jutuissa messissä. Ja koko se laini voi olla keksitty siihen ihan vaan koska bluza ja muza rimmaa tai toisin päin.
Mutta kirjaimellisesti luetaan silloin kun yhdistetään khon. Just. Ja kirjoittaja kertoi bluzan liittyvään bluesiin, ei muzaan (joka on ilmeisesti itsekeksimäsi sana). Blues ei voisi olla kauempana ksta. Mutta sen vousin uskos, että lontoon kämpillä on pussailtu bluesin tahtiin.
 
vierailija
Ihastua ja innostua voi toisesta ihan ilman romanttisia aikeita. Sanoihan se Jesse Btä Kn isoksi man crushiksi. Ihastuivat, mutta ei mitään vakavampaa. Miksihän tästäkin pitää vielä yli vuoden päästä jankata?
 
vierailija
Mutta kirjaimellisesti luetaan silloin kun yhdistetään khon. Just. Ja kirjoittaja kertoi bluzan liittyvään bluesiin, ei muzaan (joka on ilmeisesti itsekeksimäsi sana). Blues ei voisi olla kauempana ksta. Mutta sen vousin uskos, että lontoon kämpillä on pussailtu bluesin tahtiin.
En mä ole mitään itse keksinyt, biisissä lauletaan

Noćas ti si moja muza
Ja u ritmu tvoga bluza

Ja B on voinut vääntää tuon noin ihan vaan että saisi niihin loppusoinnun.
 
vierailija
Ihastua ja innostua voi toisesta ihan ilman romanttisia aikeita. Sanoihan se Jesse Btä Kn isoksi man crushiksi. Ihastuivat, mutta ei mitään vakavampaa. Miksihän tästäkin pitää vielä yli vuoden päästä jankata?
Vauvalla aiheesta ei voinut jutella kunnolla ja ihmisten erilaiset näkemykset asiasta kiinnostaa. Mä en koe tätä keskustelua jankkaukseksi, vaan mielipiteiden vaihtonsa. Totuuden tietävät kyseiset herrat vain itse ja itseasiassa sillä ei ole ainakaan mitään merkitystä mulle, että kuka oli ihastunut keneenkin. Nämä eri näkemykset ja tulkinnat asioista taas kiinnostaa mua.
 
vierailija
Mitä vttua. Viisut on täynnä hyvännäköisiä naisia, mut eihän B nyt tietenkään niiden perään ollut. Ei edes kertaakaan haaveillut yöllä yhdestäkään heistä tai r*unkannut kenenkään kuville. Viaton ja aseksuaali Bojan parka, joka traumatisoitui K:ta kohtaan kokemansa rakkauden tähden.
Just joo. Näinhän se meni. Mitä nyt joku Blanca kiinnosti.
 

Yhteistyössä