K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se voi olla linja, mistä he haluavat pitää kiinni. B on se bändin kiinnostavin jäsen ja on tärkeää että hän kertoo olevansa sinkku. Voi myös olla että tällä tavoin suojaa mahdollista kumppaniaan. Moni perheellinen julkkis kertoo olevansa sinkku, koska haluaa suojella perhettään ja esittää saatavilla olevaa.
Mä uskon kyllä, että B kertoo aikanaan, jos päätyy suhteeseen. Sitä ei varmaan kerro, että kenen kanssa, mutta sen jakaa, että ei ole enää sinkku. Hän ei ole niin iso stara, että tiedon onkiminen esille muuttaisi mitään, jos se henkilö on nainen.
 
vierailija
No näin mäkin ajattelen, kiteytit kaiken sen verran hyvin, että ei mitään lisättävää. Ja jos B oikeasti oli ihastunut K:hon, niin realiteetit iski varmaan aika nopeasti kasvoille. Itse kannatan sitä ajatusta, että B innostuu kaikesta helposti ja se innostuminen saatetaan tulkita väärin.
Se K:n viesti Malediiveilta (IG postaus jossa tyyliin: we will never ne apart again/we will always ne together tms en muista sanatarkkaan, oli kyllä HUH! Miten ton voisi tulkita jos toinen vielä ihastunut.
 
vierailija
Se K:n viesti Malediiveilta (IG postaus jossa tyyliin: we will never ne apart again/we will always ne together tms en muista sanatarkkaan, oli kyllä HUH! Miten ton voisi tulkita jos toinen vielä ihastunut.
Mä osaan kyllä tulkita, että on mahdollista nähdä tuollainen viesti ihan vain ihmisen, joka on tehnyt suhun vaikutuksen, hehkuttamisena. Ja siis oon tää joka uskoo, että Bluza on K:sta.
Toki se voisi olla rakastuneen intiimi tunnustus tai peräänhaikailukin, mutta miten todennäköistä se on, kun K lomaili siellä tyttöystävänsä kanssa?
 
vierailija
Se K:n viesti Malediiveilta (IG postaus jossa tyyliin: we will never ne apart again/we will always ne together tms en muista sanatarkkaan, oli kyllä HUH! Miten ton voisi tulkita jos toinen vielä ihastunut.
Ihan ku noilla Kn huuteluilla ois muutenkaan mitään merkityksiä ollut, selkeesti sitä vaan innosti kun niin monet tykästy siihen viisumeininkiin ja laitto välillä bensaa liekkeihin
 
vierailija
Mä osaan kyllä tulkita, että on mahdollista nähdä tuollainen viesti ihan vain ihmisen, joka on tehnyt suhun vaikutuksen, hehkuttamisena. Ja siis oon tää joka uskoo, että Bluza on K:sta.
Toki se voisi olla rakastuneen intiimi tunnustus tai peräänhaikailukin, mutta miten todennäköistä se on, kun K lomaili siellä tyttöystävänsä kanssa?
Niinpä. En usko että oli sellaista K:n puolelta mutta miten B tulkitsi?
 
vierailija
No musta ne ei kerro lainkaan kuvaamistasi tapahtumista, vaan tapahtumista lontoon pienessä huoneessa ja seuralaisen paidasta, kenties hupparista.
Ennen kuin kukaan alkaa lukemaan tätä, niin muistutan että tämä on puhdasta spekua ja minun näkemykseni. Tätä on turha pitää totena millään tasolla eikä niin ollen kannata provosoituakaan. Sinulla on sinun näkemys, minulla on tämä.

Nin, siis ensin edelliseen viestiin. Mikä ihmeen pieni huone? Niillähän oli kokonainen talo siellä. Ennemmin pieni huone viittaisi hotellihuoneeseen, joka sitten taas Liverpooliin tai The Yksiöön. Ja se huppari, miten se vieläkin pyörii täällä vaikka niistä jo löydettiin eroavuudet.

Mutta sitten lisää spekua. Jossain loppuvuoden haastattelussa (vai oltiinko jo Lontoossa), B sanoi että hänellä oli 3 biisi-ideaa vai oliko peräti sanat valmiina jo loppukesästä. Paljon mahdollista, että ne oli juuri nämä, jotka sai lopullisen muotonsa vasta Lontoossa. Biisithän voi muhia kauankin ennen kuin ne saadaan lopulliseen muotoon. Erityisesti sbj ja bluza, jotka vaikuttaa olevan hyvin omakohtaisia ja tulevan syvältä, niin en todellakaan usko, että ne olisi parissa viikossa tehty ideasta loppuun. Uskon, että ne on jollain tasolla olleet olemassa jo ennen Lontoota. Se Bluza sana vihkossa, siinähän oli yksittäisiä sanoja, ehkä hän siinä pyöritteli biisin mahdollista nimeä. Hänhän sanoi Kultsallakin vielä, ettei ole varma nimestä, "ehkä se voisi olla Bluza, blouse". Ehkä sai varmuuden siitä Kn seurassa, kostopitsin palautuksen jälkeen jne.
 
vierailija
Kyllähän siellä on tainnut olla kummallakin pojalla vispilänkauppaa useamman muidun kanssa!
Mä uskon vilpittömästi että K on uskollinen tyttikselle, mutta eihän se parisuhde pientä flirttiä silti estä tai Noan vartalon kuolaamista. Ei sentään naiivi kannata olla. Veikkaan että K ja B ovat yhdessä myös jutelleet naisista ja siitä että kuka on mm. viisujen kuumin.
 
vierailija
Ennen kuin kukaan alkaa lukemaan tätä, niin muistutan että tämä on puhdasta spekua ja minun näkemykseni. Tätä on turha pitää totena millään tasolla eikä niin ollen kannata provosoituakaan. Sinulla on sinun näkemys, minulla on tämä.

Nin, siis ensin edelliseen viestiin. Mikä ihmeen pieni huone? Niillähän oli kokonainen talo siellä. Ennemmin pieni huone viittaisi hotellihuoneeseen, joka sitten taas Liverpooliin tai The Yksiöön. Ja se huppari, miten se vieläkin pyörii täällä vaikka niistä jo löydettiin eroavuudet.

Mutta sitten lisää spekua. Jossain loppuvuoden haastattelussa (vai oltiinko jo Lontoossa), B sanoi että hänellä oli 3 biisi-ideaa vai oliko peräti sanat valmiina jo loppukesästä. Paljon mahdollista, että ne oli juuri nämä, jotka sai lopullisen muotonsa vasta Lontoossa. Biisithän voi muhia kauankin ennen kuin ne saadaan lopulliseen muotoon. Erityisesti sbj ja bluza, jotka vaikuttaa olevan hyvin omakohtaisia ja tulevan syvältä, niin en todellakaan usko, että ne olisi parissa viikossa tehty ideasta loppuun. Uskon, että ne on jollain tasolla olleet olemassa jo ennen Lontoota. Se Bluza sana vihkossa, siinähän oli yksittäisiä sanoja, ehkä hän siinä pyöritteli biisin mahdollista nimeä. Hänhän sanoi Kultsallakin vielä, ettei ole varma nimestä, "ehkä se voisi olla Bluza, blouse". Ehkä sai varmuuden siitä Kn seurassa, kostopitsin palautuksen jälkeen jne.
B:llä oli oma huone Lontoon kimppakämpässä kun muut jakoivat makkarit. Ja Bn stoorin perusteella huone oli pieni.

Mutta siis, ”room” tarkoittaa ylipäänsä tilaa, monesti kuvaannollista sellaista. Ei ne biisin sanat välttämättä kirjaimelliset ole. Tai siis voivat olla mutta niissä on muitakin merkityksiä kuten lyriikassa yleensä.
 
vierailija
Ennen kuin kukaan alkaa lukemaan tätä, niin muistutan että tämä on puhdasta spekua ja minun näkemykseni. Tätä on turha pitää totena millään tasolla eikä niin ollen kannata provosoituakaan. Sinulla on sinun näkemys, minulla on tämä.

Nin, siis ensin edelliseen viestiin. Mikä ihmeen pieni huone? Niillähän oli kokonainen talo siellä. Ennemmin pieni huone viittaisi hotellihuoneeseen, joka sitten taas Liverpooliin tai The Yksiöön. Ja se huppari, miten se vieläkin pyörii täällä vaikka niistä jo löydettiin eroavuudet.

Mutta sitten lisää spekua. Jossain loppuvuoden haastattelussa (vai oltiinko jo Lontoossa), B sanoi että hänellä oli 3 biisi-ideaa vai oliko peräti sanat valmiina jo loppukesästä. Paljon mahdollista, että ne oli juuri nämä, jotka sai lopullisen muotonsa vasta Lontoossa. Biisithän voi muhia kauankin ennen kuin ne saadaan lopulliseen muotoon. Erityisesti sbj ja bluza, jotka vaikuttaa olevan hyvin omakohtaisia ja tulevan syvältä, niin en todellakaan usko, että ne olisi parissa viikossa tehty ideasta loppuun. Uskon, että ne on jollain tasolla olleet olemassa jo ennen Lontoota. Se Bluza sana vihkossa, siinähän oli yksittäisiä sanoja, ehkä hän siinä pyöritteli biisin mahdollista nimeä. Hänhän sanoi Kultsallakin vielä, ettei ole varma nimestä, "ehkä se voisi olla Bluza, blouse". Ehkä sai varmuuden siitä Kn seurassa, kostopitsin palautuksen jälkeen jne.
No Bojanilla oli oma pieni huone siellä lontoon kämpän yläkerrassa, muut olivat kahden hengen huoneissa. Missä parissa viikossa? Bojanhan viimeisteli ne biisien sanat vasta täällä.
 
vierailija
Mä en usko hetkeäkään, että Bojan ois rakastunut varattuun mieheen, saanut sen takia sydänsuruja, saanut paniikkikohtauksia ja tehnyt biisejä. Paniikkikohtaukset on ennemmin laukaissut se rekon ajojahti, joka johti erottamiseen. Se somen ja twitterin voima sai Bojanin voimaan pahoin myös henkisesti. Pelko siitä, että sama voi käydä kelle vaan bändistä ja crewsta.
Bojan on viettänyt Kn gfn kanssa aikaa lähes yhtä pitkän ajan kuin Kn kanssa. On täysin absurdi ajatus, että se olisi aiheuttanut Bojanille romahduksen.
Ja pieni huonekin sopisi ennemmin Lontooseen ja Sadieen, sanathan B teki siihen vasta hgissä.
Ei tehnyt sanoja Helsingissä, vaan viimeisteli, lisäsi jonkun lauseen/rivin, muuten se oli valmis jo aikaisemmin.
 
vierailija
Mä uskon vilpittömästi että K on uskollinen tyttikselle, mutta eihän se parisuhde pientä flirttiä silti estä tai Noan vartalon kuolaamista. Ei sentään naiivi kannata olla. Veikkaan että K ja B ovat yhdessä myös jutelleet naisista ja siitä että kuka on mm. viisujen kuumin.
Ihan varmasti ovat jutelleet keskenään naisista ja flirttailleet siellä eri naisten kanssa. Johan nuo jonkun jakamat nipistelypätkät jo sen osoitti.
 
vierailija
Mitä vttua. Viisut on täynnä hyvännäköisiä naisia, mut eihän B nyt tietenkään niiden perään ollut. Ei edes kertaakaan haaveillut yöllä yhdestäkään heistä tai r*unkannut kenenkään kuville. Viaton ja aseksuaali Bojan parka, joka traumatisoitui K:ta kohtaan kokemansa rakkauden tähden.😂🤣
 
vierailija
B:llä oli oma huone Lontoon kimppakämpässä kun muut jakoivat makkarit. Ja Bn stoorin perusteella huone oli pieni.

Mutta siis, ”room” tarkoittaa ylipäänsä tilaa, monesti kuvaannollista sellaista. Ei ne biisin sanat välttämättä kirjaimelliset ole. Tai siis voivat olla mutta niissä on muitakin merkityksiä kuten lyriikassa yleensä.
Juu voi olla, mutta yhtä hyvin voi olla myös hotellihuone.
 
vierailija
Mitä vttua. Viisut on täynnä hyvännäköisiä naisia, mut eihän B nyt tietenkään niiden perään ollut. Ei edes kertaakaan haaveillut yöllä yhdestäkään heistä tai r*unkannut kenenkään kuville. Viaton ja aseksuaali Bojan parka, joka traumatisoitui K:ta kohtaan kokemansa rakkauden tähden.
Ei mikään naurun asia, itse en kans usko, että B:tä niin paljon naiset kiinnostaa K ja ehkä D vähän on ollut kiinnostunut
 

Yhteistyössä