K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös nykyään myös kaikki Joksut osallistu biisien tekemiseen kun ennen ne on lähes kaikki olleet Bn vastuulla, muistelisin heidän näin sanoneen? Ei aikaisemminkaan biisit oo mitenkään suoraan Bn elämästä kertoneet mutta miksi varsinkaan just nyt sitten Bluza & SBJ ois jos muutkin nyt osallistuu enempi niihin biiseihin
Eivät varmaan sen enempää osallistu kuin ennenkään, mutta koko bändi merkitään tekijöiksi ja silloin korvaukset jakautuvat tasan. Barve oceana on muuten tietääkseni ihan henkilökohtainen biisi B:lle, kertoo hänestä itsestään.
 
vierailija
on myös aivan typerä aatella, että biisissä kaikki ois vaan totta tai tietystä tilanteesta. kyllä sitä väritetään ja pyöritetään biisimuotoon, mutta niinku joku sanoikin mikä tahansa biisi voisi shipattavien mielestä relevantti jos eivät tietäisi millon biisi on tehty ja julkastu
 
vierailija
Tärkeintä on että kumpikin heistä ovat onnellisia. Siihen ei voi ottaa kantaa kun eivät ole julkisuudessa molemmat.

Itse en voisi naisena noin ripustautua puolison varaan, mutta jos sekin on molemmille ok, niin hyvä sitten
Tiedätkö varmasti, että on ripustautunut Kn varaan. Eihän hänestä kukaan tiedä mitään. Mitenkä hän eli 28 vuotta?
 
vierailija
Kyllä joku artisti voi kertoa ihan hyvin vain omasta elämästään, mutta tässä ei ole nyt puheena muut artistit, vaan Bojan. Se, että
muilla on noin, ei ole todiste siitä, että Bluza ei kerro Jerestä. Kun ei kukaan väitäkään niin sanomalla, että kaikki Bojanin biisit ois hänen omasta elämästään. Šbj ja Bluza voivat silti olla 🙂
Ainoo mikä eroaa on se että biisit on tullut viisujen jälkeen ja sen takia teet johtopäätöksesti. Mun puolesta saat aatella että koko joksujen tuotanto on vaikka lyhtypylväästä kirjoitettu
 
vierailija
Siis joo voi olla, mutta B on sanonut että kirjoittelee ideoita ylös sieltä täältä ajan mittaan ja lopuksi viime tipassa koostaa sanat biisiksi.
Ei se tarkoita, että samaan biisiin tulisi useita kohtia sieltä täältä. Vaan jos alkaa rakentua biisi siitä, mitä tunsi Jereä kohtaan sen eka idea tulee jossain ja toinen toisaalla… Ei se tarkoita, etteikö molemmat ideat ja lopullinen kehittely olisi samasta tilanteesta ammentanut ja peräisin. Eli esim Jeren ja hänen suhde viisuissa.
 
vierailija
Kuulostaa yhtä uskottavalta kuin Joksujen X-juorutili.
Olen pitänyt noita ihan hölynpölynä. Samoin kuin kaikkia sisäpiirintietäjiä. Jos täällä joku sellainen oikeasti olisi niin olisi ollut hellpo vaikka ennen juhannusta vähän vinkata että "katsokaapas sitten K tukkaa". En sano etteikö näille joskus eksyisi joku mutta nuo vihjailijat on turhanpäiväisiä.
 
vierailija
millos bluza on kirjoitettu ja millon tutustu s?
Minä en tiedä onko Bluza tai SBJ kirjoitettu jostain erityisestä vai ei, mutta Sadiestä en usko niiden olevan. Tammikuussa oli se lappu mihin oli kirjoitettu Bluza. Helmikuun lopussa B sanoi vielä haastattelussa olevansa sinkku. Olisi voinut jättää myös vastaamatta, niinkuin Jan jos olisi seurustellut.
Jotenkin ei vaan aikataulu mun mielestä sovi, mutta voinhan olla väärässä.
 
vierailija
Eivät varmaan sen enempää osallistu kuin ennenkään, mutta koko bändi merkitään tekijöiksi ja silloin korvaukset jakautuvat tasan. Barve oceana on muuten tietääkseni ihan henkilökohtainen biisi B:lle, kertoo hänestä itsestään.
Mikä virka sitten koko bändillä oli lähteä Lontooseen jos muut ei mitenkään sen enempää osallistu biisien tekemiseen, ei kaikkien siellä ois tarvinnut olla mukana jos kaikki vaan korvausten takia merkitään tekijöiksi. Bhän ois pärjännyt yksin tai korkeintaan Krisin kanssa
 
vierailija
Mun mielestä oli sama kohde, mutta näissä videoissa eri :D ehkä niitä oli joku muukin, mut täähän on vaan läppää ja b on umpigei

n. ajassa 6.38

n. ajassa 3.42
b:llä koko ajan ollut ihan muut jutut mielessä mitä mammat ajatteli :D naurattaahan se
 
vierailija
Mikä virka sitten koko bändillä oli lähteä Lontooseen jos muut ei mitenkään sen enempää osallistu biisien tekemiseen, ei kaikkien siellä ois tarvinnut olla mukana jos kaikki vaan korvausten takia merkitään tekijöiksi. Bhän ois pärjännyt yksin tai korkeintaan Krisin kanssa
turhaa intät hänen kanssaan. Ei sovi narratiivin että muut joksutkin (vaikka fakta) kirjoittaa myös biisejä.
 
vierailija
Minä en tiedä onko Bluza tai SBJ kirjoitettu jostain erityisestä vai ei, mutta Sadiestä en usko niiden olevan. Tammikuussa oli se lappu mihin oli kirjoitettu Bluza. Helmikuun lopussa B sanoi vielä haastattelussa olevansa sinkku. Olisi voinut jättää myös vastaamatta, niinkuin Jan jos olisi seurustellut.
Jotenkin ei vaan aikataulu mun mielestä sovi, mutta voinhan olla väärässä.
Missä on muka sanonut olevansa sinkku?
 
vierailija
Musta se oli tosi outoa, kun ihmiset vain päättivät viime kesänä, että B:n romahtelu johtui Rekon lähdöstä? Kun hän oli kuitenkin ihan aikuinen ihminen ja itsekään en ajattele, että kukaan kielsi pitämästä Rekoa taustatukena tai häneen yhteyttä.
Että pitivätkö ihmiset Boitsua ihan vauvana, joka tarvitsee keikoille jonkun isähahmon läsnä huolehtimaan?
Nytkin se selkein paniikkioire tuli sillä keikalla, jolta K oli ekana poissa Kultsan ja Viron jälkeen. Sattumaako?
Hyppään keskusteluun mukaan vasta nyt, joten en tiedä mitä sulle on vastattu. Osasyy siihen romahtamiseen saattoi johtua siitä, että Reko oli niin tärkeä ihminen B:lle. Saattoi tulla pojille yllätyksenä Rekon toiminta. Miettikää jos teille tärkeää ihmistä syytettäisiin tuollaisista asioista (pussannut väkisin jotakuta jne.) Sen jälkeen sun pitää miettiä, että uskotko tätä sun läheistä vai vierasta joka syyttää häntä tästä. Se tilanne oli itsessään varmaan jo tarpeeksi kamala. Joudut myös kohtamaan raa-alla tavalla ne julkisuuden kiroukset ja näet läheltä kun sulle tärkeä ihminen joutuu siellä ajojahdin kohteeksi.

Sitä me ei myöskään tiedetä, että mitä poikien pinnan alla on kuplinut esim. yksityiselämässä. Kaikkea ei kerrota julkisuudessa.
 
vierailija
Sanoi haastattelussa helmikuussa että hänellä ei ole tyttöystävää.
No entä poikaystävä.🤪 Haluaako B oikeasti kertoa julkisuuteen tällaiset asiat? Voi olla että haluaa pitää salassa yksityiselämänsä. Bändiin kuuluu 5 jäsentä ja osalle on varmaan ok kertoa parisuhdestatuksensa, mutta osa pitää ne varmaan salassa niin pitkään kuin vain pystyvät.
 
vierailija
Mä en usko hetkeäkään, että Bojan ois rakastunut varattuun mieheen, saanut sen takia sydänsuruja, saanut paniikkikohtauksia ja tehnyt biisejä. Paniikkikohtaukset on ennemmin laukaissut se rekon ajojahti, joka johti erottamiseen. Se somen ja twitterin voima sai Bojanin voimaan pahoin myös henkisesti. Pelko siitä, että sama voi käydä kelle vaan bändistä ja crewsta.
Bojan on viettänyt Kn gfn kanssa aikaa lähes yhtä pitkän ajan kuin Kn kanssa. On täysin absurdi ajatus, että se olisi aiheuttanut Bojanille romahduksen.
Ja pieni huonekin sopisi ennemmin Lontooseen ja Sadieen, sanathan B teki siihen vasta hgissä.
 

Yhteistyössä