K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä ehkä vähän syyllistyt siihen samaan, mistä yrität muita valistaa. Täällä on monia kommentoijia, etkä voi tietää, että kuka on kirjoittanut mitäkin. Samassa viestiketjussa voi olla monen eri kirjoittajan kommentteja. Se että jatkuvasti tehdään olettamuksia ja sohitaan minne sattuu, ei auta asiaa.
Juurihan kerroin että otin kantaa näihin kirjoituksiin yleisesti. En yksilöinyt ketään. Ei sillä ole väliä kuka kirjoitti minkä kommentin, vastaan vain niihin kommentteihin. Jos joku ei ole kirjoittanut sellaisia kommentteja, asia ei tietenkään koske häntä.
 
vierailija
Juurihan kerroin että otin kantaa näihin kirjoituksiin yleisesti. En yksilöinyt ketään. Ei sillä ole väliä kuka kirjoitti minkä kommentin, vastaan vain niihin kommentteihin. Jos joku ei ole kirjoittanut sellaisia kommentteja, asia ei tietenkään koske häntä.
Ehkä sun sitten kannattaisi jättää ne kommenttisi kirjoittamatta, koska juurihan sä äsken kävit yhden henkilön kimppuun kirjoituksellasi.
 
vierailija
En oo koskaan katsellut JO:n faneja sillä silmällä, joten vaikea sanoa. Onko asia näin? Kärtsällä ainakin on paljon miespuolisia faneja ja hän itse tuntuu löytävän sieltä joukosta komistuksia, joiden kanssa flirttailla.
Balkanilla on myös miehiä keikoilla enemmänkin. Mutta mitä sillä on väliä, onko miehet sitä parempaa yleisöä?
 
vierailija
Eikö tämä ollutkaan komposti, jossa piti saada purkaa mm. pettymyksen tunteita? Minä olen JO fanina pettynyt heidän some käyttäytymiseen ja minusta he voisivat markkinoida itseään enemmän. On se kumma, jos tästä ei saa puhua täällä. Yhtäkään solvaavaa kommenttia en ole heistä kirjoittanut.
Et ole kyllä fani, jos sua haittaa kontentin puute.
 
vierailija
Kyse on eri otteluista ja varsinkin tämänpäiväisen ottelun merkityksestä jatkon kannalta.
Joo mutta tarviiko Joksujen nyt sitä varta vasten päivitellä stooriinsa jos haluavat ihan vaan katsoa peliä kaikessa rauhassa. Vaikka ois kuinka tärkeä peli Slovenialle niin ei Joksujen tarvi siitä päivittää jos eivät halua bändin tili ei ole jalkapallotili
 
vierailija
siis joo on keikoilla miehiäkin, mutta kuinka moni on tullut ty:n mukana ? vähän niitä kuitenkin näyttää olevan
Mun mielestä olen huomannut joidenkin laulavan mukana jne. mutta selkeä vähemmistö niissäkin toki oli miehiä. Voihan he itsekkin tykätä JO.

Ja muuten kun oli se K stadionin lämppärikeikka niin mulle oli kyllä yllätys että Kaija K on nuorten miestenkin suosiossa. Nykyisin näköjään vaikea sanoa mistä nuoret tykkää.
 
vierailija
Joo mutta tarviiko Joksujen nyt sitä varta vasten päivitellä stooriinsa jos haluavat ihan vaan katsoa peliä kaikessa rauhassa. Vaikka ois kuinka tärkeä peli Slovenialle niin ei Joksujen tarvi siitä päivittää jos eivät halua bändin tili ei ole jalkapallotili
Rasittavaa muutenkin tämmönen vaatiminen Joksuilta asiasta joka ei edes liity silleen mitenkään Joksuihin. Kuvaavat jos haluavat mutta ei pidä vaatia mitään vedoten siihen että se on Slovenialle tärkeä peli
 
vierailija
Joo mutta tarviiko Joksujen nyt sitä varta vasten päivitellä stooriinsa jos haluavat ihan vaan katsoa peliä kaikessa rauhassa. Vaikka ois kuinka tärkeä peli Slovenialle niin ei Joksujen tarvi siitä päivittää jos eivät halua bändin tili ei ole jalkapallotili
En mä sanonut tuosta mitään. Halusin vaan Ohiksena korjata virheelliset väitteet. Näitä kahta peliä ei voi oikein verrata. Sama kun sanoisit että Tesla ja Volvo ovat sama auto.
 

Yhteistyössä