K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas en käsitä, että miksi lähdet korjaamaan selviä trollien kommentteja. Siinä samalla sitten sohit myös asiallisesti kirjoittavia.
Sekoitat eri kirjoittajat ehkä nyt keskenään. Mä kommentoin tätä ihan yleistä keskustelua täällä alunperin. Kai täällä sentään saa keskustella vielä. En vastannut kenenkään tietyn kirjoittajan kommenttiin. Sitten vastasin takaisin, kun mulle vastattiin. En ymmärrä miksi joku asiallisesti kirjoittava kokisi minun asialliset kommenttini sohimiseksi. Samaistuuko joku täällä koko ketjuun ja jos ketjun henkeä kritisoidaan, kritisoidaan myös häntä, vaikkei olisi kirjoittanut mitään ikävää? Muuten en oikeasti ymmärrä tuota.
 
vierailija
Sekoitat eri kirjoittajat ehkä nyt keskenään. Mä kommentoin tätä ihan yleistä keskustelua täällä alunperin. Kai täällä sentään saa keskustella vielä. En vastannut kenenkään tietyn kirjoittajan kommenttiin. Sitten vastasin takaisin, kun mulle vastattiin. En ymmärrä miksi joku asiallisesti kirjoittava kokisi minun asialliset kommenttini sohimiseksi. Samaistuuko joku täällä koko ketjuun ja jos ketjun henkeä kritisoidaan, kritisoidaan myös häntä, vaikkei olisi kirjoittanut mitään ikävää? Muuten en oikeasti ymmärrä tuota.
Sä ehkä vähän syyllistyt siihen samaan, mistä yrität muita valistaa. Täällä on monia kommentoijia, etkä voi tietää, että kuka on kirjoittanut mitäkin. Samassa viestiketjussa voi olla monen eri kirjoittajan kommentteja. Se että jatkuvasti tehdään olettamuksia ja sohitaan minne sattuu, ei auta asiaa.
 
vierailija
Sekoitat eri kirjoittajat ehkä nyt keskenään. Mä kommentoin tätä ihan yleistä keskustelua täällä alunperin. Kai täällä sentään saa keskustella vielä. En vastannut kenenkään tietyn kirjoittajan kommenttiin. Sitten vastasin takaisin, kun mulle vastattiin. En ymmärrä miksi joku asiallisesti kirjoittava kokisi minun asialliset kommenttini sohimiseksi. Samaistuuko joku täällä koko ketjuun ja jos ketjun henkeä kritisoidaan, kritisoidaan myös häntä, vaikkei olisi kirjoittanut mitään ikävää? Muuten en oikeasti ymmärrä tuota.
Näin minusta asia on vauvan K&B ketjussa. Kyse on ehkä vain 1-2 kommentoijasta.
 
vierailija
Mutta sitten kun ne toistuu, niin ei ole enää kivaa. Jos vaan annettaisiin muiden rauhassa pohtia, että mikä Joksujen some viestinnässä on heidän mielestään vikana, eikä heti syytettäisi negailijoiksi. Toivon että sä kuuntelisit myös vastapuolta, etkä noin herkästi tarttuisi niihin.
Se menee toisinpäin, negailijat tarttuu niiden kommentteihin jotka yrittää puolustaa edes vähän. Siltä puolelta tulee ihan suoraa ivailua välillä positiivisiin kommentteihin. Kritisoisit niitä välillä. Mä en ole viitsinyt paljonkaan kirjoitella tänne enää pitkään aikaan, yleensä vain häivyn palstalta, joten ei kannata syytellä että herkästi tarttuisin. Harmi vain että tää palsta on mennyt siihen että aina kun tänne tulee on samat negailuviestit vastassa. Sitten kun päättää ottaa kantaa ja keskustella, se ei onnistu.
 
vierailija
Se menee toisinpäin, negailijat tarttuu niiden kommentteihin jotka yrittää puolustaa edes vähän. Siltä puolelta tulee ihan suoraa ivailua välillä positiivisiin kommentteihin. Kritisoisit niitä välillä. Mä en ole viitsinyt paljonkaan kirjoitella tänne enää pitkään aikaan, yleensä vain häivyn palstalta, joten ei kannata syytellä että herkästi tarttuisin. Harmi vain että tää palsta on mennyt siihen että aina kun tänne tulee on samat negailuviestit vastassa. Sitten kun päättää ottaa kantaa ja keskustella, se ei onnistu.
Taas pelkkiä oletuksia. Sä et yhtään tiedä että mitä esim. juuri minä olen näissä ketjuissa kirjoittanut. Vähän huvittaa toi sun väite asiasta tai sitten et vaan huomaa asiaa, koska kyllä täällä tosi paljon vastataan ivallisesti heille, jotka asialliseen sävyyn yrittää pohtia Joksujen asioita.
 

Yhteistyössä