K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei siitä B ole ollut kiinnostunut, Rekon juttuja
Kyllähän Jure ja B kehuivat jossakin haastattelussa Noan ulkonäköä, olen varma siitä. Onkohan sama haastattelu, jossa Jan kuolasi sen Monican perään? Ne ei olleet Rekon juttuja, vaan tulivat sidosti poikien suusta nämä sanomiset. K on kehunut myös Noan ulkonäköä. Onhan Noa monen mielestä varmaan ihan h*lvetin kuuma. Itse en hänestä lämpene, tykkään luonnollisemman näköisistä naisista.
 
vierailija
En sellaista muista nähneeni, ainakin yhdessä haastattelussa useampi heistä (myös B) nimesi Rosa Linnin, joka ei edes noissa viisuissa ollut.
Hmm, taidat sekoittaa kaksi eri asiaa. Rosa Linn mainittiin siinä kyselyssä, jota B teki Amsterdamissa muille osallistujille. Eli siinä "haluaisitko mieluummin voittaa Euroviisut vai saada Rosa Linnin Snapin kaltaisen menestyksen". Kaikki paitsi Kärtsä ja Alika vastasivat jälkimmäisen.
 
vierailija
Kärtsy on oikeasti aika mielenkiintoinen tyyppi monella tavalla. Sanoi myös Damianoa hiton kuumaksi tai jotain. Samalla k:lla oli sellainen ilme, että hän voisi mennä jyskyttämään pöytää Damianon kanssa. Joko K on hyvä näyttelijä tai sitten vaan niin luontevan itseironinen, että se tekee hänestä uskottavan. Toki voi olla että D kiehtoi häntä oikeasti.
 
vierailija
No luuletko muka B:n olleen ihastunut, ei näyttänyt mitään siihen suuntaan eikö tälläinen ole ihan tavallista suosion lisäämiseksi juttua, tuskin ovat Noa:as edes niin paljoa nähneet kuin montaa muuta
eli aidot ihanat joksut ovat laskelmoidusti ottaneet kauniin nuoren naisen markkinointivälineeksi? videot k:n kanssa on tätä samaa jos noin aattelet
 
vierailija
No luuletko muka B:n olleen ihastunut, ei näyttänyt mitään siihen suuntaan eikö tälläinen ole ihan tavallista suosion lisäämiseksi juttua, tuskin ovat Noa:as edes niin paljoa nähneet kuin montaa muuta
Me ei oikeasti tiedetä, et kehen B oli/on ihastunut ja kehen ei. Kaikkea ei kuvattu tai näytetty meille. Se mikä meille näyttäytyy ihastumisena, ei välttämättä sitä ole ja sitten taas se oikea ihastuminen on saattanut pysyä meiltä piilossa.
 
vierailija
Kärtsy on oikeasti aika mielenkiintoinen tyyppi monella tavalla. Sanoi myös Damianoa hiton kuumaksi tai jotain. Samalla k:lla oli sellainen ilme, että hän voisi mennä jyskyttämään pöytää Damianon kanssa. Joko K on hyvä näyttelijä tai sitten vaan niin luontevan itseironinen, että se tekee hänestä uskottavan. Toki voi olla että D kiehtoi häntä oikeasti.
Missä K on puhunut Damianosta? Onkohan mulla mennyt kokonaan ohi kun ei soita kelloja.
 
vierailija
Täällä on tietty niin paljon K&B shippaajia, mutta joku realisti voisi kertoa mielipiteensä, että oliko B ihastunut Damoniin? Vai onko B ihastunut kaikkiin.😂
Mä en usko että oli, ei niitä juttuja ois julkisesti näytetty jos ois oikeat ihastukset kyseessä. B vaan tuntuu helposti innostuvan uusista ihmisistä joka saattaa näyttää ihastumiselta. Tän takia myös en oo itse koskaan uskonut K&B välilläkään muuhun kuin ystävyyteen
 
vierailija
Mun silmään B saattoi ehkä olla D:hen ihastunut, mutta ehkä se juttu ei oikein lähtenyt käyntiin tai alkoi, muttei pidemmän päälle toiminut.
No minusta ei hirveän uskottavalta kuulosta, että oli romanttisessa mielessä ihastunut Dhen ja kun se ei toiminutkaan niin otti sitten Dn parhaan ystävän. Tuskin, sehän tekisi Sadiesta ns. kakkosvaihtoehdon.
 
vierailija
Onko jollakulla tietoa onko oletettu B/S-suhde Sadien fanien tiedossa miten laajasti? Juorutwitterissä sanotaan että kaikki S:n fanit tietävät mutta ovat hiljaa asiasta, mutta koska en S:n fandomia tai oikeastaan mitään häntä koskevaa (muuta kuin B:tä) seuraa, en tiedä onko niin.
 
vierailija
Hmm, taidat sekoittaa kaksi eri asiaa. Rosa Linn mainittiin siinä kyselyssä, jota B teki Amsterdamissa muille osallistujille. Eli siinä "haluaisitko mieluummin voittaa Euroviisut vai saada Rosa Linnin Snapin kaltaisen menestyksen". Kaikki paitsi Kärtsä ja Alika vastasivat jälkimmäisen.
Muistelen että yhdessä haastattelussa tuota kysyttiin ja vastaus oli joku muu kuin kukaan sen vuoden kilpailijoista. Ainakin kahdella oli sama vastaus, Bojan oli toinen. Mulla on mielikuva että se olisi ollut Rosa Linn, mutta saattoi joku muukin olla, ei kuitenkaan Blanca. Ehkä joku muistaa? Vaikka eipä tuolla mitään suurta väliä ole, tuli vaan keskustelussa esiin.
 
vierailija
Muistelen että yhdessä haastattelussa tuota kysyttiin ja vastaus oli joku muu kuin kukaan sen vuoden kilpailijoista. Ainakin kahdella oli sama vastaus, Bojan oli toinen. Mulla on mielikuva että se olisi ollut Rosa Linn, mutta saattoi joku muukin olla, ei kuitenkaan Blanca. Ehkä joku muistaa? Vaikka eipä tuolla mitään suurta väliä ole, tuli vaan keskustelussa esiin.
Niitä kyselyjä on ollut monia, joten ei ihme, jos niissä sekoaa.
 
vierailija
Muistelen että yhdessä haastattelussa tuota kysyttiin ja vastaus oli joku muu kuin kukaan sen vuoden kilpailijoista. Ainakin kahdella oli sama vastaus, Bojan oli toinen. Mulla on mielikuva että se olisi ollut Rosa Linn, mutta saattoi joku muukin olla, ei kuitenkaan Blanca. Ehkä joku muistaa? Vaikka eipä tuolla mitään suurta väliä ole, tuli vaan keskustelussa esiin.
Olisko se vastaus ollut Chanel, aiempien vuosien Espanjan viisuedustaja. Muistelen että hänet vastattiin johonkin.
t. eri
 
vierailija
Se on totta. Todella toivon että tulevat. Musta kumpikin taho ansaitsisi päästä erityisesti shipistä, mutta myös yhteisfandomista eroon.
Mielenkiinnosta kysyn että miksi? Yhteisfandom on niin pienen pieni, että tuskin siitä mitään haittaa on kellekään. Suurin osa shippaajista ymmärtää realiteetit. Toisin oli Harryn ja Louisin tapauksessa.
 

Yhteistyössä